Vyhledávače

Canonical

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Canonical je HTML prvek určující hlavní verzi webové stránky pro vyhledávače, pomáhá předcházet problémům s duplicitním obsahem.

Broken link

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Broken link je nefunkční odkaz na webu vedoucí na neexistující stránku, způsobuje chyby a špatnou uživatelskou zkušenost.

BlackSEO

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

BlackSEO jsou neetické praktiky zvyšující ranking na úkor pravidel vyhledávačů. Hrozí penalizace a poklesy.

Backlink profile

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Backlink profile obsahuje všechny odkazy směřující na váš web, klíčové pro SEO. Naučte se, jak správně hodnotit a optimalizovat svůj profil.

Backlink

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Backlink je odkaz z jiného webu na váš, zásadní pro SEO. Zjistěte, jak kvalitní backlinky zvyšují viditelnost ve vyhledávačích.

Tvorba webových stránek

Článek popisuje krok za krokem postup při tvorbě webových stránek a internetových obchodů. Mrkneme se i na další související témata.

Rozdíl mezi SEO a PPC kampaněmi

SEO a PPC kampaně

Rozdíl mezi SEO a PPC spočívá v jejich způsobu použití. V online marketingu někdy potřebujeme rychle získat návštěvnost, jindy oceníme její stabilitu i v době, kdy na marketingu nepracujeme.

Klíčová slova

Klíčová slova

Existuje celá řada definic, co je to klíčové slovo. Proto se omezíme na vysvětlení týkající se tvorby webových stránek, SEO a maximálně online marketingu, který je jejich zastřešujícím „nadoborem“.

Cílová stránka

Cílová stránka

Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.

Nejpoužívanější internetové vyhledávače?

SEO

Jistě znáte americký Google a český Seznam. Znáte však i další důležité vyhledávače, které se vyskytují na českém i světovém internetu, jako je Yandex, Baidu a další?

Jak na SEO pro české stránky?

Optimalizace pro vyhledávače

Rozdíly mezi optimalizací české webové stránky a zahraniční se samozřejmě najdou. Kromě velikosti trhu a konkurence se může jednat o typicky česká specifika.

Základní ukazatele kvality zdrojového kódu

Kvalita zdrojového kódu.

Při optimalizaci webu pro vyhledávače je třeba začít od úplných základů vaší stránky. Tedy od zdrojového kódu. Analýza zdrojového kódu by měla odhalit většinu důležitých nedostatků.

Kdo je copywriter?

Copywriter

Copywriter je ve zkratce člověk, který píše texty, které se líbí jak návštěvníkům webových stránek, tak i vyhledávačům. Copywriter by měl znát také SEO.