SEO kurz je vzdělávací program zaměřený na výuku technik a strategií optimalizace webových stránek pro vyhledávače.
Proklik je akce, kdy uživatel klikne na odkaz nebo reklamu, což často slouží jako měření úspěšnosti online kampaně.
PNO (Podíl nákladů na obratu) je metrika v online marketingu, která udává, kolik procent z tržeb bylo vynaloženo na reklamu.
Organický odkaz je přirozeně vytvořený odkaz na web, který není výsledkem placené reklamy, ale vychází z hodnoty obsahu.
Online marketing je soubor digitálních strategií a technik, které se používají k propagaci produktů nebo služeb prostřednictvím internetu.
Internetový marketing zahrnuje strategie pro propagaci online. Zjistěte, jak zvýšit viditelnost a prodeje pomocí digitálních technik.
E-shop vám umožní prodávat produkty online. Naučte se, jak vytvořit úspěšný internetový obchod a zvýšit své prodeje.
E-mail marketing je klíčový pro budování vztahů se zákazníky. Naučte se vytvářet efektivní kampaně a zvýšit konverze.
Objevte svět e-commerce. Naučte se, jak vytvořit úspěšný online obchod a zvýšit své prodeje pomocí efektivních strategií.
Optimalizujte své webové stránky pro lepší dohledatelnost ve vyhledávačích a zvýšení organické návštěvnosti.
Co je Affiliate marketing? Propagujte zajímavé produkty, získejte provizi. Ideální cesta pro blogery a webmastery.
RE/MAX je aktuálně náš největší klient. Postupně jsme vpluli do realitní problematiky tak, že se nám o ní někdy i zdá. Přesto, nebo právě proto je tato spolupráce velmi zajímavá.
Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.
Copywriting je mladý marketingový obor, který v rámci něhož copywriteři vytvářejí reklamní a marketingové texty pro webové stránky.
PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.
Corporate identity se často překládá jako firemní styl. Není to podle mě úplně přesné, protože firemní styl je dle mého názoru spíše chápán jako vzhled firmy. To však nezní příliš pěkně.
Proč nebýt „jen“ zaměstnanec a nemít svůj klid? Proč si přidělávat starosti se sháněním zakázek, komunikací s klienty, vymýšlení nových nápadů? Zkusím to v kostce shrnout.
Klíčová slova nejsou políčko, které se má vyplnit a tím zapnout SEO. Klíčové slovo je jedno nebo více slov, které říká, o čem je daná podstránka. Naučte se je správně chápat.
Spolupracovat s dobrým klientem je základem úspěšného internetového podnikání. Vždy se totiž jedná o dlouhodobou spolupráci a proto je potřeba si s klientem dobře rozumět.