PPC

ROI

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

ROI (Return On Investment) je metrika, která měří poměr zisku k nákladům a určuje efektivitu dané investice.

  • Proweby.cz
  • 5. 12. 2024
  • R.

Prodejní kampaň

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Prodejní kampaň je marketingová aktivita zaměřená na propagaci produktu nebo služby s cílem zvýšit prodeje v určitém časovém období.

PPC

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

PPC je model online reklamy, kde inzerenti platí pokaždé, když uživatel klikne na jejich reklamu, nejčastěji ve vyhledávačích.

PNO

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

PNO (Podíl nákladů na obratu) je metrika v online marketingu, která udává, kolik procent z tržeb bylo vynaloženo na reklamu.

Paid Search

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Paid Search je forma online reklamy, kdy firmy platí za zobrazení svých webových stránek ve výsledcích vyhledávačů na základě klíčových slov.