ROI (Return On Investment) je metrika, která měří poměr zisku k nákladům a určuje efektivitu dané investice.
- Proweby.cz
- 5. 12. 2024
- R.
- IRR, NPV, ROAS, PPC, Metrika, ROI, PPC kampaně, Optimalizace, Analýza, Marketing, Automatizace, Sociální sítě
Retargeting je reklamní strategie, která cílí na uživatele, kteří již navštívili web, s cílem je znovu oslovit a podpořit konverzi.
- Proweby.cz
- 3. 12. 2024
- R.
- LinkedIn Ads, AdRoll, Remarketing, CPA, GDPR, CTR, Retargeting, ROI, A/B testování, Marketingová strategie, Mobilní aplikace, Optimalizace, Registrace, Facebook Ads, Google Ads, Cookies, Call to Action, Personalizace, E-mailové kampaně, Bannerové reklamy, Platforma, B2B, E-shopy, Sociální sítě, Facebook, Konverze
Remarketing je reklamní strategie zaměřená na oslovení uživatelů, kteří již navštívili web, s cílem zvýšit šance na konverzi.
- Proweby.cz
- 2. 12. 2024
- R.
- AdRoll, Google Display Network, Cílené reklamy, Remarketing, CTR, ROI, Efektivita, Dynamický remarketing, A/B testování, Optimalizace, Facebook Ads, Google Ads, CPC, Digitální marketing, Konzistence, Cookies, CTA, Segmentace, Personalizace, Aplikace, Klíčová slova, Sociální sítě, Facebook, E-shop, Konverze
Reklamní kampaň je plánovaná marketingová aktivita zaměřená na propagaci produktu, služby nebo značky s cílem oslovit cílovou skupinu.
- Proweby.cz
- 2. 12. 2024
- R.
- Offline kampaně, Billboardy, Rádio, ROI, Call-to-action tlačítka, Online reklama, PPC reklamy, Reklamní kampaně, Analýza, Návštěvnost webu, Cílová skupina, Personalizace, E-mailové kampaně, Povědomí o značce, Propagace, Design reklamy, Google Analytics, Sociální sítě
Redakční odkaz je zpětný odkaz, který vzniká přirozeně díky kvalitnímu obsahu, obvykle bez požadavku na jeho vytvoření nebo zaplacení.
- Proweby.cz
- 29. 11. 2024
- R.
- Citace, Redakční odkaz, Recenze, Zlepšení SEO, Relevance obsahu, Články, Kvalitní obsah, tiskové zprávy, Autorita, Infografiky, Návštěvnost webu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Propagace, Odkazy, Relevance, Sociální sítě, Google, SEO, Vyhledávače
Reciproční odkazy jsou odkazy mezi dvěma weby, kde si vzájemně odkazují na své stránky, často za účelem zvýšení SEO hodnocení.
- Proweby.cz
- 29. 11. 2024
- R.
- Reciproční odkazy, Google Penguin, Blog, Guest blogging, Články, Kvalitní obsah, Návštěvnost webu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, Algoritmy, Zpětné odkazy, Zvýšení návštěvnosti, Relevance, Penalizace, Sociální sítě, Google, SEO, Vyhledávače
Recenze je hodnocení nebo zpětná vazba uživatele o produktu, službě či zážitku, která pomáhá ostatním při rozhodování.
- Proweby.cz
- 29. 11. 2024
- R.
- Glassdoor, Odborné recenze, Yelp, Recenze, Twitter, E-mail (Elektronická pošta), Blog, Důvěryhodnost, Instagram, E-shopy, Amazon, Sociální sítě, Facebook, Google, SEO
Public relations je strategická komunikace zaměřená na budování a udržování pozitivního obrazu organizace nebo značky na veřejnosti.
- Proweby.cz
- 28. 11. 2024
- P.
- Mediální kampaň, CSR, Twitter, LinkedIn, Influencer, Public Relations, PR, Analýza, Důvěryhodnost, Instagram, Reklama, Sociální sítě, Facebook
Příchozí odkaz je hypertextový odkaz z jiné webové stránky, který vede na váš web a zvyšuje jeho autoritu a SEO hodnocení.
- Proweby.cz
- 27. 11. 2024
- P.
- Moz Link Explorer, Referral traffic, Inbound link, Příchozí odkaz, Anchor text, Obsah, ugc, Relevance obsahu, Rel="nofollow", Dofollow odkazy, Guest blogging, Hypertextový odkaz, Interní odkazy, Kvalitní obsah, Autorita, SEO strategie, Webové stránky, SEMrush, Nofollow, Zvýšení návštěvnosti, Sociální sítě, Google, SEO, Vyhledávače
Proklik je akce, kdy uživatel klikne na odkaz nebo reklamu, což často slouží jako měření úspěšnosti online kampaně.
- Proklik, CTR, ROI, PPC kampaně, Optimalizace kampaní, Facebook Ads, Google Ads, CPC, Cílová skupina, CTA, Webové stránky, Formát reklamy, Relevance, Google Analytics, Sociální sítě, Online marketing, E-shop, Konverze
Prohlížeč je software pro přístup a prohlížení webových stránek na internetu, jako je Chrome nebo Firefox.
- Phishing, Synchronizace, Historie procházení, Záložky, Obsah, Informace, Bezpečnost, Aktualizace, Cookies, Webové stránky, Microsoft Edge, Safari, Mozilla Firefox, Google Chrome, Prohlížeč, Webový prohlížeč, CSS, Aplikace, SSL, Html, URL, Sociální sítě, Internet
Prodejní kampaň je marketingová aktivita zaměřená na propagaci produktu nebo služby s cílem zvýšit prodeje v určitém časovém období.
- Up-selling, Prodejní kampaň, PPC, Potenciální zákazník, ROI, Cross-selling, Návštěvnost webu, Cílová skupina, Segmentace, E-mailové kampaně, Sociální sítě, Konverze
PR článek je text zaměřený na propagaci produktu, služby nebo značky, který zvyšuje povědomí a pozitivní image firmy mezi zákazníky.
- PR článek, Perex, Nadpis, Organická návštěvnost, Informace, Autenticita, Marketingové strategie, Cílová skupina, Důvěryhodnost, CTA, Webové stránky, Povědomí o značce, Sociální sítě, SEO
PPC je model online reklamy, kde inzerenti platí pokaždé, když uživatel klikne na jejich reklamu, nejčastěji ve vyhledávačích.
- Kvalita rekla, Microsoft Advertising, PPC, LinkedIn, PPC kampaně, Online reklama, PPC reklamy, Optimalizace, Facebook Ads, Google Ads, CPC, Digitální marketing, Analýza, Instagram, Relevance, Klíčová slova, Sociální sítě, Facebook, Google, SEO
Portál je webová stránka, která slouží jako vstupní bod k různým informacím a službám, často nabízející zprávy, odkazy nebo nástroje.
- Khan Academy, Portál, Coursera, Obsah, Personalizace obsahu, eBay, LinkedIn, Statistiky, Analýza, Webové stránky, Personalizace, Vyhledávání, E-commerce, Amazon, Komunikace, Sociální sítě, Yahoo
PNO (Podíl nákladů na obratu) je metrika v online marketingu, která udává, kolik procent z tržeb bylo vynaloženo na reklamu.
- PNO, PPC, ROI, Efektivita, Online reklama, Optimalizace, Facebook Ads, Google Ads, Reklamní kampaně, Flexibilita, Sociální sítě, Online marketing
Page builder je nástroj pro tvorbu webů, který umožňuje snadnou úpravu stránek pomocí vizuálního rozhraní bez kódování.
- WPBakery, Vývojá, Beaver Builder, Elegant Themes, Divi, Widgety, Page builder, Oxygen Builder, Layout, Tablety, Elementor, Kompatibilita, Responsivní design, Drag-and-drop, Flexibilita, Kontaktní formuláře, Webové stránky, Mobilní telefony, Vizualizace, Sociální sítě, WordPress, SEO, Freelancer
Outsourcing je proces, kdy firma předává určité úkoly nebo služby externím dodavatelům, místo aby je zajišťovala interně.
- Offshore outsourcing, Nearshore outsourcing, Onshore outsourcing, IT služby, Outsourcing, Efektivita, Bezpečnost, Marketingové kampaně, Náklady, Flexibilita, Škálovatelnost, Zákaznická podpora, Marketing, Implementace, Komunikace, Sociální sítě, SEO
Online marketing je soubor digitálních strategií a technik, které se používají k propagaci produktů nebo služeb prostřednictvím internetu.
- Organická návštěvnost, Twitter, Influencer, Blog, videa, E-mail marketing, PPC reklamy, Optimalizace, Newslettery, Rychlost načítání, Google Ads, Infografiky, Webové stránky, E-mailové kampaně, Affiliate marketing, Instagram, Obsahový marketing, Zpětná vazba, Google Analytics, Sociální sítě, Facebook, Online marketing, On-page SEO, Off-page SEO, SEO, Vyhledávače
Omnichannel je přístup k marketingu a prodeji, který integruje všechny kanály komunikace a prodeje pro plynulý a jednotný zážitek zákazníků.
- Multichannel, Marketingové kanály, Omnichannel, Starbucks, E-mail (Elektronická pošta), integrace, Mobilní aplikace, Lepší zákaznická zkušenost, Zákaznická zkušenost, Personalizace, Aplikace, Analýza dat, Sociální sítě
Off page faktory jsou externí signály, jako jsou zpětné odkazy a sociální interakce, které ovlivňují hodnocení webu ve vyhledávačích.
- Digitální PR, Citace NAP, Yelp, Recenze, Brand mentions, On-page faktory, Off page faktory, Anchor text, Mention, Twitter, LinkedIn, Google My Business, Blog, Lokální SEO, Hypertextový odkaz, Backlinks, Důvěryhodnost, Zpětné odkazy, Autorita webu, Sociální signály, Relevance, Klíčová slova, Sociální sítě, Facebook, Google, SEO, Vyhledávače
Odkazové portfolio je soubor všech zpětných odkazů vedoucích na webovou stránku, který ovlivňuje její autoritu a SEO hodnocení.
- Nepřirozené odkazy, Anchor text, Odkazové portfolio, Monitoring, Influencer, Disavow, Webové stránky, Viditelnost, Vyhledávač, SEMrush, Zpětné odkazy, Autorita domén, Moz, Relevance, Penalizace, Ahrefs, Sociální sítě, Google, SEO
Odkaz zápatí je hypertextový odkaz umístěný v dolní části webové stránky, často sloužící pro navigaci nebo doplňující informace.
- Trvalé odkazy, Zápatí, Uživatelská přívětivost, Footer link, Odkaz zápatí, Autorská práva, Twitter, LinkedIn, Informace, Externí odkaz, E-mail (Elektronická pošta), Blog, Hypertextový odkaz, Optimalizace, Zlepšení uživatelské zkušenosti, Aktualizace, Cookies, FAQ, Kontaktní formuláře, Webové stránky, Navigace, Instagram, Dofollow, Relevance, Struktura webu, Sociální sítě, Facebook, Prolinkování, SEO
Odkaz v patičce je hypertextový odkaz umístěný ve spodní části webové stránky, často využívaný pro navigaci nebo právní informace.
- Manipulace s odkazy, SEO odkazy, Footer, Odkaz v patičce, Informace, Externí odkaz, Rel="nofollow", Interní odkazy, Optimalizace, Zlepšení uživatelské zkušenosti, Organické vyhledávání, Crawl budget, Webové stránky, Navigace, Vyhledávač, Nofollow, Webmaster, Relevance, Penalizace, Sociální sítě, Google, Interní linkbuilding, SEO
Obsahová agentura je společnost specializující se na tvorbu a správu kvalitního obsahu pro weby, sociální sítě a marketingové kampaně.
- Reporting, Obsahová agentura, Zlepšení SEO, SEO optimalizace, Kreativita, Blog, Relevantní obsah, Grafika, Články, E-mail marketing, Copywriter, Analýza, Obsahová strategie, Cílová skupina, Webové stránky, E-mailové kampaně, Optimalizace obsahu, Vyhledávač, Sociální sítě, Copywriting
Newsfeed je personalizovaný seznam novinek na sociálních sítích, zobrazující obsah podle uživatelských preferencí.
- Analýza metriky, Dezinformace, Informační bubliny, Personalizace obsahu, Dynamický seznam, Newsfeed, Twitter, Webové aplikace, Efektivita, Aktualizace, Zapojení uživatelů, Webové stránky, Instagram, Algoritmy, Relevance, Interaktivita, Sociální sítě, Facebook
Návštěvnost webu je počet uživatelů, kteří navštíví webovou stránku v určitém časovém období, což pomáhá měřit její popularitu.
- Placené reklamy, Zdroje návštěvnosti, Pageviews, session, Organická návštěvnost, Twitter, Blog, PPC kampaně, Marketingová strategie, Optimalizace, Analýza, Návštěvnost webu, Webové stránky, Instagram, Google Analytics, Sociální sítě, Facebook, Konverze, SEO
Metadata jsou data poskytující informace o obsahu, struktuře nebo autorství jiných dat, usnadňující jejich správu a vyhledávání.
- Digitální uložiště, Technické parametry, EXIF metadata, SEO metadata, Formát souboru, Rozlišení obrázku, Technická metadata, Date Modified, File Format, Copyright, Administrativní metadata, Strukturální metadata, Deskriptivní metadata, Meta Keywords, Informace, Metadata, videa, CMS, Webové stránky, Multimediální obsah, Digitální obsah, Uživatelská zkušenost, Indexace, Sociální sítě, Html tagy, Meta description, Meta title, Databáze, SEO
LinkedIn je profesionální sociální síť zaměřená na obchodní kontakty, sdílení zkušeností a hledání pracovních příležitostí.
Link Bait je obsah navržený tak, aby přilákal zpětné odkazy. Naučte se vytvářet atraktivní obsah, který přirozeně generuje odkazy.
- Šíření materiálu, Link Bait, Budování zpětných odkazů, Marketingová strategie, Interaktivní funkce, Uživatelské chování, Kvalitní obsah, Analýza, Návštěvnost webu, Webové stránky, Zpětné odkazy, Zvýšení návštěvnosti, Search Engine Optimization, Uživatelská zkušenost, Sociální sítě, SEO
Lead je potenciální zákazník získaný marketingovými aktivitami. Zjistěte, jak efektivně generovat a konvertovat leady.
- Nurture kampaně, BANT, Referral, Potenciální zákazník, Lead, Landing page, Landing pages, PPC kampaně, Online reklama, Marketingová strategie, E-mail marketing, Newslettery, Nákladová efektivita, Kontaktní formuláře, Sociální média, Search Engine Optimization, Sociální sítě, SEO, Klienti a zákazníci
Internet je globální síť propojující miliardy zařízení. Objevte, jak internet funguje a jak ho využít pro své webové projekty.
- Protokol, Emailing, Generické domény, IP adresy, IP adresa, Škálovatelnost, Cloud, Cloud computing, E-commerce, Přístupnost, Komunikace, Sociální sítě, Domény, Internet, Servery, Www stránky, Klienti a zákazníci
Infografika je vizuální reprezentace dat nebo informací, která usnadňuje jejich pochopení a zvyšuje přitažlivost obsahu.
- Adobe Spark, Piktochart, Canva, Ikony, Srovnávací infografiky, Chronologické infografiky, Procesní infografiky, Statistické infografiky, Geografické infografiky, Retence informací, Infografika, Statistiky, Design, Marketing, Komunikace, Analýza dat, Vizualizace, Sociální sítě
Influencer je osoba, která má vliv na názory a chování svých sledujících na sociálních sítích, často spolupracující s firmami na propagaci produktů.
- KPI, Social Blade, HypeAuditor, BuzzSumo, Nano infuenceři, Mikro influenceři, Makro influenceři, Celebritní influenceři, Influencer, ROI, Blog, Autenticita, Zvýšení viditelnosti, Marketingové kampaně, Kvalitní obsah, Analýza, Důvěryhodnost, Vlog, Marketing, Prodej produktů, Sociální sítě
Inbound marketing je strategie zaměřená na přitahování zákazníků pomocí hodnotného obsahu a interakcí, které řeší jejich potřeby.
- Outbond marketing, Inbound marketing, Blog, E-knihy, webináře, videa, E-mail marketing, Optimalizace, Infografiky, Zákaznická zkušenost, Webové stránky, Sociální sítě, Konverze, SEO
In-app reklamy jsou reklamy v mobilních aplikacích. Zjistěte, jak je efektivně využít pro zvýšení příjmů a zapojení uživatelů.
- Ad-blokc, In app reklamy, Efektivita, integrace, A/B testování, Native reklama, Interaktivní reklamy, Blokování reklam, Video reklama, Interstitial reklama, Mobilní aplikace, Měření účinnosti reklamy, Optimalizace kampaní, Optimalizace, Náklady, Reklamní kampaně, Flexibilita, Cílení, Invazivní reklama:, Efektivita reklam, Umístění reklamy, Design reklamy, Cílení reklamy, Formát reklamy, Bannerové reklamy, Mobilní telefony, Reklama, Sociální sítě
HITS algoritmus je metoda hodnocení webových stránek, která identifikuje autoritativní a hubové stránky na základě jejich vzájemných odkazů.
Headline je klíčový prvek každého článku, jehož účelem je upoutat pozornost čtenářů a zároveň stručně a výstižně shrnout hlavní obsah textu.
Facebook je přední sociální síť pro spojení s přáteli a sdílení obsahu. Objevte tipy pro efektivní používání a ochranu soukromí.
- Události, Soukromí, Marketingové účely, Bezpečnost, Popularita stránky, Zavádějící informace, Dostupnost obsahu, Sociální média, Komunikace, Sociální sítě, Facebook, Internetový marketing
Optimalizujte své webové stránky pro lepší dohledatelnost ve vyhledávačích a zvýšení organické návštěvnosti.
- Lokální SEO, Technická optimalizace webu, Online reputace, Budování důvěry, Zvýšení viditelnosti, Dohledatelnost, Backlinks, Zvýšení konverzí, Zpětné odkazy, Zvýšení návštěvnosti, Search Engine Optimization, Klíčová slova, Sociální sítě, Yahoo, Google, Online marketing, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Bing
Efektivní displej reklama – cílení na správné publikum, optimalizace kampaní a maximalizace návratnosti investic.
- Marketingové cíle, Native reklama, Interaktivní reklamy, Programatická reklama, Blokování reklam, Bannerová slepota, Video reklama, Interstitial reklama, Online reklama, Displejová reklama, Displej reklama, Optimalizace, Náklady, Strojové učení, Personalizace, Cílení, Bannerové reklamy, Sociální sítě
Business Suite – všechny podnikové nástroje v jednom. Zjednodušte správu a podpořte růst. Například Specificky, Facebook Business Suite.
- WhatsApp, Messenger, Meta Business Suite, Workflow, Customer Relationship Management, Business Suite, Instagram, Sociální média, Platforma, CRM systémy, Sociální sítě, Facebook
I když úplné zabránění vytváření falešných profilů nemusí být možné, přijetím těchto preventivních kroků můžete výrazně snížit riziko a ochránit svou online identitu.