Facebook Ads

Shoptet

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Shoptet je česká platforma pro tvorbu a správu e-shopů, která umožňuje snadné online podnikání bez nutnosti programování.

  • Proweby.cz
  • 10. 2. 2025
  • S.

Retargeting

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Retargeting je reklamní strategie, která cílí na uživatele, kteří již navštívili web, s cílem je znovu oslovit a podpořit konverzi.

  • Proweby.cz
  • 3. 12. 2024
  • R.

Reporting

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Remarketing je reklamní strategie zaměřená na oslovení uživatelů, kteří již navštívili web, s cílem zvýšit šance na konverzi.

  • Proweby.cz
  • 2. 12. 2024
  • R.

Remarketing

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Remarketing je reklamní strategie zaměřená na oslovení uživatelů, kteří již navštívili web, s cílem zvýšit šance na konverzi.

  • Proweby.cz
  • 2. 12. 2024
  • R.

Proklik

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Proklik je akce, kdy uživatel klikne na odkaz nebo reklamu, což často slouží jako měření úspěšnosti online kampaně.

PPC

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

PPC je model online reklamy, kde inzerenti platí pokaždé, když uživatel klikne na jejich reklamu, nejčastěji ve vyhledávačích.

PNO

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

PNO (Podíl nákladů na obratu) je metrika v online marketingu, která udává, kolik procent z tržeb bylo vynaloženo na reklamu.

CPC (cena za proklik)

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

CPC, zkratka pro „Cost Per Click“, odkazuje na cenu, kterou inzerenti platí za každé kliknutí na reklamu v online reklamních kampaních.