Článek popisuje krok za krokem postup při tvorbě webových stránek a internetových obchodů. Mrkneme se i na další související témata.
Rozdíl mezi SEO a PPC spočívá v jejich způsobu použití. V online marketingu někdy potřebujeme rychle získat návštěvnost, jindy oceníme její stabilitu i v době, kdy na marketingu nepracujeme.
Existuje celá řada definic, co je to klíčové slovo. Proto se omezíme na vysvětlení týkající se tvorby webových stránek, SEO a maximálně online marketingu, který je jejich zastřešujícím „nadoborem“.
Vysoká a relevantní návštěvnost webových stránek je prvotním předpokladem k získávání nových klientů z internetu a také budování značky.
Tento typ analýzy vypracováváme, pokud chceme zjistit, co hledají uživatelé na internetu v souvislosti s klientovým businessem, nebo tématem webu.
Copywriting je mladý marketingový obor, který v rámci něhož copywriteři vytvářejí reklamní a marketingové texty pro webové stránky.
Off-page optimalizace pro vyhledávače neboli SEO off page, je stručně řečeno taková optimalizace, která probíhá mimo optimalizovanou stránku (off page). Nejběžněji se jedná o různé metody linkbuildingu.
Jistě znáte americký Google a český Seznam. Znáte však i další důležité vyhledávače, které se vyskytují na českém i světovém internetu, jako je Yandex, Baidu a další?
Rozdíly mezi optimalizací české webové stránky a zahraniční se samozřejmě najdou. Kromě velikosti trhu a konkurence se může jednat o typicky česká specifika.
Při optimalizaci webu pro vyhledávače je třeba začít od úplných základů vaší stránky. Tedy od zdrojového kódu. Analýza zdrojového kódu by měla odhalit většinu důležitých nedostatků.
Validita zdrojového kódu čili jeho správnost je důležitá pro „správné pochopení“ webové stránky ze strany vyhledávače. Pokud je zdrojový kód webové stránky nevalidní, může se web zobrazovat špatně.
Copywriter je ve zkratce člověk, který píše texty, které se líbí jak návštěvníkům webových stránek, tak i vyhledávačům. Copywriter by měl znát také SEO.
Klíčová slova nejsou políčko, které se má vyplnit a tím zapnout SEO. Klíčové slovo je jedno nebo více slov, které říká, o čem je daná podstránka. Naučte se je správně chápat.