Optimalizace pro vyhledávače

Kód stránky 302

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Kód stránky 302 označuje dočasné přesměrování. Naučte se, kdy a jak správně používat tento přesměrovací kód.

Google Search Console

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Google Search Console je nástroj pro monitorování a optimalizaci webu ve vyhledávači. Zjistěte, jak zlepšit své SEO pomocí jeho funkcí.

Google Sandbox

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Google Sandbox je dočasné omezení nových webů ve vyhledávači. Zjistěte, jak se tomuto efektu vyhnout a zlepšit svou SEO strategii.

Google Bomb

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Google Bomb – Strategie manipulace výsledků vyhledávání, která využívá určité klíčové slova k propojení s cílovou stránkou.

Follow x nofollow

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Follow a nofollow jsou atributy odkazů určující, zda vyhledávače mají následovat odkaz. Naučte se jak používat tyto atributy pro lepší SEO.

Duplicitní obsah

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Zjistěte, jak se vyhnout duplicitnímu obsahu na vašem webu a zlepšit SEO pomocí efektivních strategií a nástrojů.

Blog

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Blog je online deník pro sdílení nápadů, rad a aktualit. Blog je také místo pro osobní a firemní vyjádření, novinky nebo propagaci.

Tvorba webových stránek

Článek popisuje krok za krokem postup při tvorbě webových stránek a internetových obchodů. Mrkneme se i na další související témata.

Rozdíl mezi SEO a PPC kampaněmi

SEO a PPC kampaně

Rozdíl mezi SEO a PPC spočívá v jejich způsobu použití. V online marketingu někdy potřebujeme rychle získat návštěvnost, jindy oceníme její stabilitu i v době, kdy na marketingu nepracujeme.

Klíčová slova

Klíčová slova

Existuje celá řada definic, co je to klíčové slovo. Proto se omezíme na vysvětlení týkající se tvorby webových stránek, SEO a maximálně online marketingu, který je jejich zastřešujícím „nadoborem“.

Jak zvýšit návštěvnost webu

Návštěvnost

Vysoká a relevantní návštěvnost webových stránek je prvotním předpokladem k získávání nových klientů z internetu a také budování značky.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov

Tento typ analýzy vypracováváme, pokud chceme zjistit, co hledají uživatelé na internetu v souvislosti s klientovým businessem, nebo tématem webu.

Copywriting

Copywriting

Copywriting je mladý marketingový obor, který v rámci něhož copywriteři vytvářejí reklamní a marketingové texty pro webové stránky.

Budujeme zpětné odkazy neboli linkbuilding

Zpětné odkazy, linkbuilding

Off-page optimalizace pro vyhledávače neboli SEO off page, je stručně řečeno taková optimalizace, která probíhá mimo optimalizovanou stránku (off page). Nejběžněji se jedná o různé metody linkbuildingu.

Nejpoužívanější internetové vyhledávače?

SEO

Jistě znáte americký Google a český Seznam. Znáte však i další důležité vyhledávače, které se vyskytují na českém i světovém internetu, jako je Yandex, Baidu a další?

Jak na SEO pro české stránky?

Optimalizace pro vyhledávače

Rozdíly mezi optimalizací české webové stránky a zahraniční se samozřejmě najdou. Kromě velikosti trhu a konkurence se může jednat o typicky česká specifika.

Základní ukazatele kvality zdrojového kódu

Kvalita zdrojového kódu.

Při optimalizaci webu pro vyhledávače je třeba začít od úplných základů vaší stránky. Tedy od zdrojového kódu. Analýza zdrojového kódu by měla odhalit většinu důležitých nedostatků.

Co je validita kódu webu?

Validita zdrojového kódu webu

Validita zdrojového kódu čili jeho správnost je důležitá pro „správné pochopení“ webové stránky ze strany vyhledávače. Pokud je zdrojový kód webové stránky nevalidní, může se web zobrazovat špatně.

Kdo je copywriter?

Copywriter

Copywriter je ve zkratce člověk, který píše texty, které se líbí jak návštěvníkům webových stránek, tak i vyhledávačům. Copywriter by měl znát také SEO.

Hledanost klíčových slov ve vyhledávačích

SEO

Klíčová slova nejsou políčko, které se má vyplnit a tím zapnout SEO. Klíčové slovo je jedno nebo více slov, které říká, o čem je daná podstránka. Naučte se je správně chápat.