SEO a PPC kampaně

Rozdíl mezi SEO a PPC kampaněmi

SEO – buďte vidět ve vyhledávačích

Pokud potřebujete být na internetu vidět aniž byste platili měsíčně peníze, pracujte na SEO, tedy na optimalizaci viditelnosti ve vyhledávačích. SEO je metoda s pomalejším náběhem návštěvnosti plynoucí z nalezitelnosti ve vyhledávačích, ale nemusíte do ní investovat čas nebo peníze stále. Můžete na SEO pracovat v určitých časových intervalech, nebo tyto práce i pozastavit a získaná návštěvnost bude stále poměrně dobře stabilní.

PPC kampaně

Na rychlý efekt a okamžité přilákání návštěvníků na web i generování poptávek se více hodí PPC kampaně (například Google Ads nebo Seznam Sklik ).

Kombinujte obě metody

Je dobré tyto dvě metody kombinovat. Často klientům doporučuji nasadit PPC tam, kde se jim nedaří v SEO, tedy na klíčová slova, na které nejsou dobře ve vidět ve vyhledávačích. Nemusí to však být jediný princip, který je možné používat.