Pokud potřebujete být na internetu vidět aniž byste platili měsíčně peníze, pracujte na SEO, tedy na optimalizaci viditelnosti ve vyhledávačích. SEO je metoda s pomalejším náběhem návštěvnosti plynoucí z nalezitelnosti ve vyhledávačích, ale nemusíte do ní investovat čas nebo peníze stále. Můžete na SEO pracovat v určitých časových intervalech, nebo tyto práce i pozastavit a získaná návštěvnost bude stále poměrně dobře stabilní.
Na rychlý efekt a okamžité přilákání návštěvníků na web i generování poptávek se více hodí PPC kampaně (například Google Ads nebo Seznam Sklik ).
Je dobré tyto dvě metody kombinovat. Často klientům doporučuji nasadit PPC tam, kde se jim nedaří v SEO, tedy na klíčová slova, na které nejsou dobře ve vidět ve vyhledávačích. Nemusí to však být jediný princip, který je možné používat.
Autor článku
Přemek Kubák – Proweby.cz
SEO konzultant a tvůrce webů.
Tel. 777 217 552, E-mail: proweby@proweby.cz