Realitní trh se vyvíjí a makléři se musí přizpůsobovat novým technologiím a marketingovým trendům. Online marketing a tvorba webových stránek jsou dnes již nezbytností pro úspěšné podnikání v realitním byznysu. Naše poradna pro realitní makléře je vedená odborníky na online marketing a tvorbu webů, kteří mají zkušenosti s realitním trhem a vědí, jak získat klienty. Pokud nenajdete odpovědi v našich článcích, můžete nás přímo kontaktovat a rádi vám poskytneme konzultaci, nebo vymyslíme školení na míru.
Postavte svůj web tak, aby vám byl oporou při vašem podnikání a měl skvělý výkon. Nespoléhejte na levné zhotovitele. Fušeřina je dražší než si myslíte.
Hledáte dodavatele, který vám vytvoří webové stránky a nevíte, jaké jsou za tvorbu webu ceny? Poradíme vám jak si správně vybrat, abyste se nespálili a neutratili více než musíte.
Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.
Tento článek je nápovědou pro ty, kdo nemají hluboké znalosti online marketingu a potřebují se zorientovat v tomto jeho podoboru. SEO je zkratka z anglického Search Engine Optimization.
PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.
Corporate identity se často překládá jako firemní styl. Není to podle mě úplně přesné, protože firemní styl je dle mého názoru spíše chápán jako vzhled firmy. To však nezní příliš pěkně.
Každý kdo uvažuje o vytvoření webu má v zásadě 4 možnosti, jak ho vytvořit. Každá z nich má své výhody a nevýhody. Pojďme si jednotlivé možnosti podrobně rozebrat.
Tvoříme webové stránky od roku 2006 a pro makléře pracujeme od roku 2017. Máme předpřipravená řešení speciálně pro realitní makléře a díky nim dokážeme nabídnout kvalitu za zajímavou cenu.
V dnešní době se může zdát, že tvorba makléřských webových stránek je jednoduchá záležitost. Díky mnoha dostupným šablonám si kdokoliv může během pár hodin „naklikat“ vlastní web. Ale co se na první pohled jeví jako rychlé a snadné řešení, často přináší víc problémů než užitku.
Texty jsou magnetem, který vám může přitáhnout správné, ale i špatné návštěvníky. Pokud budete psát pestré a bohaté texty, zvyšujete šance na úspěch ve vyhledávačích.
Odpověď vás možná překvapí, ale ne, nutně ho nepotřebuje. Je celá řada realitních makléřů, kteří web nemají a přesto jsou úspěšní. Je ovšem třeba říci, že většina z nich začínala podnikat v době, kdy fungoval realitní trh jinak.
Pro realitní makléře pracuju někdy od roku 2017. Za tu dobu jsme udělali mnoho realitních webů, takže mi dovolte, abych se podělil o svoje profesní zkušenosti s lidmi z tohoto oboru, ale také o zkušenosti osobní, kterých jsem nabyl během prodejů a koupě nemoviostí.
Rozdíl mezi SEO a PPC spočívá v jejich způsobu použití. V online marketingu někdy potřebujeme rychle získat návštěvnost, jindy oceníme její stabilitu i v době, kdy na marketingu nepracujeme.
SEO je často považováno za drahou a doplňkovou metodu, kterou si mohou dovolit pouze větší firmy. My však víme, že to tak není a nabízíme cenově dostupné SEO pro menší a střední firmy.
Tento článek o umělé inteligenci si neklade za cíl představit, nebo srovnávat všechny aktuální nástroje pro práci s AI, protože to ani v nynější situaci, kdy se umělá inteligence dynamicky rozvíjí, nejde. Jeho smyslem je poskytnout praktické rady.
Pro realitní trh jsme udělali nejvíce webů a stále nás oslovují další a další makléři, kteří potřebují zvýšit výdělky pomocí lepší propagace svých služeb.
Přemýšlíte o vlastním webu a nevíte, jestli se vám vyplatí? V článku najdete několik důvodů proč a za jakých okolností je dobré mít vlastní web a prezentovat se profesionálně.
RE/MAX je aktuálně náš největší klient. Postupně jsme vpluli do realitní problematiky tak, že se nám o ní někdy i zdá. Přesto, nebo právě proto je tato spolupráce velmi zajímavá.
Rádi se s vámi sejdeme v Brně, v Praze, ale v případě potřeby i kdekoli jinde. Komunikaci lze také vést kompletně online a není nutné se vídat osobně. Vážíme si času našich klientů a snažíme se, abychom jím neplýtvali.
Čím se zabýváme
Tvoříme webové stránky v češtině, ale i v angličtině, němčině, ruštině a dalších jazycích. Používáme zpravidla redakční systém WordPress.
Tento web používá soubory cookie, které pomáhají fungování webu a také ke sledování vaší interakce s naším webem.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.