Chyby weů

3 Nejčastější chyby na webových stránkách realitních makléřů

Slabé zaměření na váš region působnosti

Tato chyba vám způsobuje to, že nejste vidět na přesná klíčová slova. Tedy na ta, která by vám generovala nejvíce businessu. Jste makléř z Pardubic? Pak byste se měli zaměřit na klíčová slova jako například „Prodej bytů Pardubice, prodej nemovitostí Pardubice, Prodej bytů Hradec Králové“, ale také na slova obsahující Chrudim nebo jiné okolní lokality a místa, kde se hodně „kšeftuje“ s nemovitostmi. To jsou například sídliště, místa, kde jsou veliké firmy atd. Klíčová slova umíme přesně vytestovat, ale vy se, i bez této schopnosti, můžete držet uvedených vodítek a neuděláte tím chybu.

Nevhodné pojmenovávání stránek

Názvy stránek, ze kterých se většinou generuje také adresa stránky a její titulek (tedy to, co vidí uživatel například ve výsledcích Google), by měly obsahovat klíčová slova. Tedy slova, která co nejpřesněji popisují obsah stránky, ale také hojně hledaná ve vyhledávačích. Pokud tedy děláte odhady nemovitostí a jste makléř z Prahy, tak není dobré mít pojmenovanou stránku „Za kolik můžete prodat?“. Lepším názvem je „Odhad nemovitostí v Praze“ nebo „, „Odhad ceny bytů v Praze“. Jestliže chcete být hyperkorektní z hlediska použití odhadu, může být název také například „Odhad tržní ceny nemovitostí v Praze“.

Pomalé načítání webu

To je bolest, která je doslova a do písmene střelbou do vlastní nohy. Máte krásný web, který vás stál kupu peněz? Investujete do SEO? Platíte si kampaně na Google? Když budete mít rychlý web, tak ho vyhledávače budou posouvat ve výsledcích vyhledávání nahoru a budete mít i levnější reklamu. Proč? Protože Google ví, že lidé nechtějí dlouho čekat na načtení stránky a chce jim proto nabízet primárně rychlé weby.

A protože i Tři mušketýři byli vlastně 4, tak čtvrtá chyba je:

Absence interních odkazů

Tvorba vnitřních odkazů je himlhergotdonrvetr po čertech málo doceněná činnost! Kdekdo nakupuje odkazy, platí si drahé PR články na cizích webech, ale přitom ve svém vlastním obsahu neumí udělat správně interní, tedy vnitřní odkazy. Jsou to odkazy, které vás nic nestojí a přitom je Google považuje za velmi cenné. Když například máte článek o cenách nemovitostí v Praze, kde se vyskytuje klíčové slovo „odhad nemovitosti“, tak je dobré udělat z něj odkaz vedoucí na stránku s názvem „Odhad nemovitosti“, kde máte svůj vyladěný kontaktní formulář. Pomůžete tím Googlu sdělit, že tato cílová stránka je o odhadech nemovitostí. Také si ale z různých koutů webu přivedete uživatele a nabídnete jim možnost požádat o odhad.

PS: Uvedené chyby jsou současně chyby s největším potenciálem rychlé zlepšení návštěvnosti webu a tím i celého businessu. A kdybyste se chtěli podívat na naše reference, tak zde jsou weby pro realitní makléře, které jsme v nedávné době spustili.

Ukázka naší práce