Blog pro nadšené čtenáře, kteří se mohou stát vašimi klienty. Blog, který vám přivede nové zákazníky a vylepší SEO.
Webové stránky potřebují péči o jejich chod, i zabezpečení. Naučíme vás jak na to nebo víme, komu tyto činnosti svěřit.
Webové stránky jsou nedílnou součástí propagace makléřských služeb, prezentace dosažených úspěchů i aktuálně prodávaných nemovitostí.
Pěkná firma musí mít pěkný web. Nepodceňte sílu online marketingu a buďte moderní firmou.
Tipy a rady pro výběr ideální domény, která bude snadno zapamatovatelná, relevantní a podporující vaše podnikání v realitách.
Postavte svůj web tak, aby vám byl oporou při vašem podnikání a měl skvělý výkon. Nespoléhejte na levné zhotovitele. Fušeřina je dražší než si myslíte.
Základní otázky a odpovědi ohledně tvorby webových stránek. Povíme vám, kolik stojí web i jak dlouho trvá jeho vývoj.
Článek popisuje krok za krokem postup při tvorbě webových stránek a internetových obchodů. Mrkneme se i na další související témata.
Makléři používají často v článcích názvy jako „3 největší chyby při prodeji nemovitosti“. Proto jsem pojmenoval tento článek také po makléřeku.
Chcete mít web či e-shop ve více jazycích? Poradíme vám jak si vybrat doménu a na co si dát při tvorbě multijazyčnosti pozor.
RE/MAX je aktuálně náš největší klient. Postupně jsme vpluli do realitní problematiky tak, že se nám o ní někdy i zdá. Přesto, nebo právě proto je tato spolupráce velmi zajímavá.
Chystáte se nechat si vytvořit webové stránky a přemýšlíte, jestli se budete potřebovat potkávat s tvůrcem osobně a nebo stačí online schůzky? I my tvůrci o tom často přemýšlíme.
Hledáte dodavatele, který vám vytvoří webové stránky a nevíte, jaké jsou za tvorbu webu ceny? Poradíme vám jak si správně vybrat, abyste se nespálili a neutratili více než musíte.
Přemýšlíte o vlastním webu a nevíte, jestli se vám vyplatí? V článku najdete několik důvodů proč a za jakých okolností je dobré mít vlastní web a prezentovat se profesionálně.
Texty jsou magnetem, který vám může přitáhnout správné, ale i špatné návštěvníky. Pokud budete psát pestré a bohaté texty, zvyšujete šance na úspěch ve vyhledávačích.
Malé stránky, které slouží jako firemní vizitka, nebo například na podporu určité části sortimentu. Mohou být také určeny ke generování poptávek, neboli lead generation.
Jednostránkový web je nejjednodušší formou internetové prezentace. Někdy se mu také říká single web. Jednostránkové weby mají pouze hlavní stranu.
Pro realitní trh jsme udělali nejvíce webů a stále nás oslovují další a další makléři, kteří potřebují zvýšit výdělky pomocí lepší propagace svých služeb.
Na WordPressu se dnes dá udělat v podstatě jakýkoli web. Systém je jakousi stavebnicí, ale rozhodně není příliš uzavřený. WordPress je tedy univerzální CMS.
Vysoká a relevantní návštěvnost webových stránek je prvotním předpokladem k získávání nových klientů z internetu a také budování značky.
Tento typ analýzy vypracováváme, pokud chceme zjistit, co hledají uživatelé na internetu v souvislosti s klientovým businessem, nebo tématem webu.
Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.
Copywriting je mladý marketingový obor, který v rámci něhož copywriteři vytvářejí reklamní a marketingové texty pro webové stránky.
Tvoříme e-shopy na míru. Dobře vytvořený internetový obchod je mnohonásobně efektivnější. Tvoříme e-shopy na základě předimplementačních analýz.
Naší obživou je tvorba webových stránek a měli bychom proto vládnout také dobře naším rodným jazykem. Čeština je pro nás jednou z priorit a proto se i v ní stále zlepšujeme.
Při optimalizaci webu pro vyhledávače je třeba začít od úplných základů vaší stránky. Tedy od zdrojového kódu. Analýza zdrojového kódu by měla odhalit většinu důležitých nedostatků.
Validita zdrojového kódu čili jeho správnost je důležitá pro „správné pochopení“ webové stránky ze strany vyhledávače. Pokud je zdrojový kód webové stránky nevalidní, může se web zobrazovat špatně.
Copywriter je ve zkratce člověk, který píše texty, které se líbí jak návštěvníkům webových stránek, tak i vyhledávačům. Copywriter by měl znát také SEO.
Nevíte jak si vybrat webhosting? Jestli mít vlastní server, jakého poskytovatele si vybrat? Nevíte, na jaké parametry si dát pozor, nebo které jsou klíčové? Nenechte se napálit, poradíme Vám.
Každý kdo uvažuje o vytvoření webu má v zásadě 4 možnosti, jak ho vytvořit. Každá z nich má své výhody a nevýhody. Pojďme si jednotlivé možnosti podrobně rozebrat.