Tvorba webu

Jak vybrat koncovku domény pro web ve více jazycích

Vícejazyčné webu, překlad webů

Chcete mít web či e-shop ve více jazycích? Poradíme vám jak si vybrat doménu a na co si dát při tvorbě multijazyčnosti pozor.

Makléři díky nám vydělají více peněz a méně se nadřou

Pro realitní trh jsme udělali nejvíce webů a stále nás oslovují další a další makléři, kteří potřebují zvýšit výdělky pomocí lepší propagace svých služeb.

Tvorba webových stránek na WordPress

WordPress

Na WordPressu se dnes dá udělat v podstatě jakýkoli web. Systém je jakousi stavebnicí, ale rozhodně není příliš uzavřený. WordPress je tedy univerzální CMS.

Jak zvýšit návštěvnost webu

Návštěvnost

Vysoká a relevantní návštěvnost webových stránek je prvotním předpokladem k získávání nových klientů z internetu a také budování značky.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov

Tento typ analýzy vypracováváme, pokud chceme zjistit, co hledají uživatelé na internetu v souvislosti s klientovým businessem, nebo tématem webu.

Cílová stránka

Cílová stránka

Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.

Copywriting

Copywriting

Copywriting je mladý marketingový obor, který v rámci něhož copywriteři vytvářejí reklamní a marketingové texty pro webové stránky.

Tvorba e-shopů

Tvorba e-shopů

Tvoříme e-shopy na míru. Dobře vytvořený internetový obchod je mnohonásobně efektivnější. Tvoříme e-shopy na základě předimplementačních analýz.

Onepage web

Jednostránkový, onepage web

Jednostránkový web je nejjednodušší formou internetové prezentace. Někdy se mu také říká single web. Jednostránkové weby mají pouze hlavní stranu.

Proč děláme weby pro RE/MAX?

RE/MAX Czech

RE/MAX je aktuálně náš největší klient. Postupně jsme vpluli do realitní problematiky tak, že se nám o ní někdy i zdá. Přesto, nebo právě proto je tato spolupráce velmi zajímavá.

Tvorba webových stránek Brno

Tvorba webových stránek Brno

Chystáte se nechat si vytvořit webové stránky a přemýšlíte, jestli se budete potřebovat potkávat s tvůrcem osobně a nebo stačí online schůzky? I my tvůrci o tom často přemýšlíme.

Cena webových stránek

Cena tvorby webových stránek

Hledáte dodavatele, který vám vytvoří webové stránky a nevíte, jaké jsou za tvorbu webu ceny? Poradíme vám jak si správně vybrat, abyste se nespálili a neutratili více než musíte.

Proč mít vlastní web

Tvorba webu na míru

Přemýšlíte o vlastním webu a nevíte, jestli se vám vyplatí? V článku najdete několik důvodů proč a za jakých okolností je dobré mít vlastní web a prezentovat se profesionálně.

Pište obsahově bohaté texty!

Obsahově bohaté texty

Texty jsou magnetem, který vám může přitáhnout správné, ale i špatné návštěvníky. Pokud budete psát pestré a bohaté texty, zvyšujete šance na úspěch ve vyhledávačích.

Microsite neboli minisite

Minisite a microsite

Malé stránky, které slouží jako firemní vizitka, nebo například na podporu určité části sortimentu. Mohou být také určeny ke generování poptávek, neboli lead generation.

Jak vybrat hosting pro malý web

Webhosting

Nevíte jak si vybrat webhosting? Jestli mít vlastní server, jakého poskytovatele si vybrat? Nevíte, na jaké parametry si dát pozor, nebo které jsou klíčové? Nenechte se napálit, poradíme Vám.

Jak vytvořit web

Výhody a nevýhody tvorby webu

Každý kdo uvažuje o vytvoření webu má v zásadě 4 možnosti, jak ho vytvořit. Každá z nich má své výhody a nevýhody. Pojďme si jednotlivé možnosti podrobně rozebrat.

Kdo je copywriter?

Copywriter

Copywriter je ve zkratce člověk, který píše texty, které se líbí jak návštěvníkům webových stránek, tak i vyhledávačům. Copywriter by měl znát také SEO.

Český jazyk je někdy zrádný

Český jazyk

Naší obživou je tvorba webových stránek a měli bychom proto vládnout také dobře naším rodným jazykem. Čeština je pro nás jednou z priorit a proto se i v ní stále zlepšujeme.

Základní ukazatele kvality zdrojového kódu

Kvalita zdrojového kódu.

Při optimalizaci webu pro vyhledávače je třeba začít od úplných základů vaší stránky. Tedy od zdrojového kódu. Analýza zdrojového kódu by měla odhalit většinu důležitých nedostatků.

Co je validita kódu webu?

Validita zdrojového kódu webu

Validita zdrojového kódu čili jeho správnost je důležitá pro „správné pochopení“ webové stránky ze strany vyhledávače. Pokud je zdrojový kód webové stránky nevalidní, může se web zobrazovat špatně.