Cílem analýzy klíčových slov je zjistit, co ve Vašem oboru lidé hledají, jak jste vidět na důležitá klíčová slova ve vyhledávačích a navrhnout, na jaká slova se zaměřit na webu i mimo něj při dalším budování firmy, značky či prodeji produktů.

Analýzu klíčových slov provádíme v rámci SEO analýz nebo samostatně. Děláme ji například před optimalizací webu a při přípravě tvorby nového webu i e-shopu.

Analýza klíčových slov je opravdu klíčová

Pokud nevíte na jaká klíčová slova se chcete zaměřit nebo máte špatně vytvořený návrh klíčových slov, těžko můžete mít kvalitně udělané SEO a těžko můžete pracovat na návštěvnosti z vyhledávačů, konverzích a obratech. Pomůžeme vám dostat na váš web relevantní návštěvníky. Tedy ty, kteří hledají vaše produkty a služby.

Formát analýzy

Výstupním formátem je zpravidla soubor na Google Disku (tabulka Google Dokument), který vám nasdílíme nebo zašleme. V nasdílené analýze můžete filtrovat podle jednotlivých kritérií a díky tomu pak snadno vyselektovat klíčová slova pro jednotlivé sekce i cílové stránky.