Po vytvoření webu je třeba o něj řádně pečovat po technické, obsahové i marketingové stránce. Proto nabízíme klientům i naše další služby:
Základními pilíři správného chodu webu jsou funkčnost, bezpečnost a zálohování. Proto nabízíme balíček správcovských služeb o rozsahu 12 hodin ročně. Toto je čas, který budeme věnovat řešení případných technických potíží (nikoli obsahových).
Funkčnost
Bezpečnost a zálohování
Na způsobu spravování webu a činnostech se vždy s klientem domlouváme předem, ale také v průběhu prací. Správa klasického webu se liší od správy e-shopu v tom, že zde nemusí být nutně cílem prodej produktů, či služeb, ale například může jít o propagaci značky, vylepšení prezentace know-how firmy, nebo například zefektivnění kontaktu s klientem či prosté informování o aktualitách. V zásadě jsou dvě možnosti, jak můžeme při správě webu spolupracovat.
Měsíční rozpočet
Nejprve stanovíme priority a vydefinujeme na co se budeme v průběhu správy webu zaměřovat. Pokud to bude potřebné, zpracujeme online strategii. V průběhu prací budeme reagovat na aktuální situaci, jako je například vývoj pozic klíčových slov ve vyhledávačích. Doporučujeme věnovat těmto činnostem minimálně 15 hodin měsíčně.
Správa v hodinové sazbě
Hodinová sazba je ideální například v situacích, kdy provádíme nárazově úpravy dle požadavků klienta. Při tomto postupu fakturujeme částku podle odpracovaných hodin na základě předem domluvené hodinové sazby. V případě potřeby vás rádi necháme nahlédnout do naší evidence odpracovaných hodin. I tak víme, že je taková spolupráce o vzájemné důvěře.
SEO je soubor metod zajišťujících dobrou viditelnost ve vyhledávačích.
Podrobné informace o SEO.