Tvorba e-shopů

Tvorba e-shopů

Tvoříme e-shopy na redakčním systému WordPress, postavené na šablonách v kombinaci s Woocommerce. Použitím hotových šablon šetříme vaše peníze. Nemusíme totiž vytvářet grafiku ani navrhovat rozložení prvků na stránkách. Ušetřené peníze pak můžete investovat do vytvoření bohatšího obsahu a tím zlepšit konkurenceschopnost e-shopu.

Promyšlené funkce a výbava e-shopu

  • Napojení na platební bránu vaší banky
  • Snadné přidávání do košíku
  • Okamžité zobrazení obsahu košíku v průběhu nákupu
  • Napojení na skladové systémy podle vašeho výběru
  • Produkty s více variantami
  • Propracované sestavy vybraných produktů
  • Nabídky produktů se slevami
  • Třídění produktů dle analýzy klíčových slov
  • Pokročilé filtrování a logické štítkování
  • Možnost omezit prodej či dopravu na určité regiony

Předimplementační analýzy

Před zahájením tvorby e-shopu vždy děláme analýzy, které nám řeknou, jakým způsobem má být e-shop postaven. Jedná se o analýzu klíčových slov, analýzu trhu, analýzu potřeb klienta. Tyto analýzy potřebujeme my pro naše interní potřeby, ale v některých případech jsou užitečné i pro klienta.

Kde působíme

Našim regionem je Brno, nicméně děláme weby a e-shopy pro firmy z celé republiky i ze zahraničí.

Multijazyčné a zahraniční e-shopy

Kromě e-shopů v češtině a ve slovenštině umíme vytvořit také internetové obchody v angličtině, němčině, ruštině, francouzštině, polštině i dalších jazycích. Pokud tvoříme e-shop zaměřený na návštěvníky hovořící v daném jazyce žijící kdekoli na světě (třeba pro německy mluvící uživatele z libovolné země), pak doporučujeme vytvořit jeden e-shop s několika jazykovými mutacemi. Pokud však chcete cílit na určité trhy (rakousko, německo, …), doporučujeme vytvořit pro každou zemi e-shop na lokální doméně (AT, DE …). Rádi vám pomůžeme se zahraniční expanzí.