Zpětný odkaz je hypertextový odkaz z jiné webové stránky, který vede na váš web a pomáhá zlepšit SEO a autoritu stránky.
- Zpětný odkaz, Black Hat SEO, Cílená návštěvnost, Link (odkaz), Influencer, Guest blogging, Link juice, Hypertextový odkaz, Kvalitní obsah, Důvěryhodnost, Webové stránky, Vyhledávání, Viditelnost, Dofollow, Nofollow, Linkbuilding, Google, SEO, Vyhledávače
Změna algoritmu je úprava hodnoticího systému vyhledávačů, která ovlivňuje pořadí a relevanci výsledků vyhledávání.
- Změna algoritmu, Engagement, Analýza návštěvnosti, Aktualizace, Kvalitní obsah, Digitální marketing, Viditelnost, Platforma, E-commerce, Uživatelská zkušenost, E-shopy, Sociální sítě, Google, Online marketing, Konverze, SEO, Vyhledávače
Zákaznická cesta je proces, kterým zákazník prochází od prvního kontaktu se značkou až po nákup a následnou interakci.
Zákaz indexace stránky je opatření, které brání vyhledávačům v zařazení stránky do výsledků hledání, například pomocí meta tagu „noindex“.
- Zákaz indexace stránky, PDF, X-Robots-Tag, Organická návštěvnost, Informace, Robots.txt, SEO strategie, Vyhledávání, HTTP, Indexace, URL, Meta tagy, SEO, Vyhledávače
WordPress je populární open-source systém pro správu obsahu (CMS), který umožňuje snadnou tvorbu a správu webových stránek.
- Open-source, Wix, Doména, Yoast SEO, Pluginy, WooCommerce, Aktualizace, Flexibilita, CMS, Webové stránky, Viditelnost, Responzivní design, Hosting, Platforma, E-commerce, SEO nástroje, E-shop, WordPress, SEO, Programování, Vyhledávače
Widget je malá aplikace nebo prvek webu, který poskytuje specifickou funkci, například formulář, kalendář nebo sociální tlačítka.
- Zendesk Chat, Facebook Messenger, Widget, WPForms, Twitter, Google Maps, CMS, CTA, Webové stránky, Personalizace, Plugin, Design, Instagram, Aplikace, E-commerce, Html, Google Analytics, JavaScript, Facebook, Konverze, WordPress, SEO
White Hat je etický přístup k SEO, který využívá doporučené strategie a techniky v souladu s pravidly vyhledávačů.
- Black Hat SEO, White Hat, Relevantní informace, SEO optimalizace, Organická návštěvnost, Optimalizace, Důvěryhodnost, Viditelnost, Responzivní design, White Hat SEO, Zpětné odkazy, Indexace, Linkbuilding, Google, SEO, Bing, Vyhledávače
WebP je formát komprese obrázků od Googlu, který nabízí vysokou kvalitu při menší velikosti souboru než JPEG nebo PNG.
- Uživatelský zážitek, GIF, WebP, Adobe Photoshop, GIMP, PNG, JPEG, Internet Explorer, Firefox, Edge, Rychlost načítání, WhatsApp, Safari, Google Chrome, Prohlížeč, YouTube, E-shopy, Sociální sítě, Facebook, Google, SEO
Webnode je online platforma pro tvorbu webových stránek a e-shopů, která umožňuje snadnou správu bez nutnosti programování.
- Vizuální editor, Obsah, Tablety, Webnode, Doména, WooCommerce, Drag-and-drop, Optimalizace, Flexibilita, Shopify, Webové stránky, Viditelnost, Hosting, Platforma, E-commerce, Marketing, E-shopy, WordPress, SEO, Programování, Vyhledávače
WebM je formát komprese videa určený pro streamování na webu, který poskytuje vysokou kvalitu při nízké datové náročnosti.
- Reddit, WebM, Uživatelský zážitek, Apple, Webové aplikace, Firefox, Open-source, Pluginy, iOS, Mobilní aplikace, Optimalizace, Rychlost načítání, Webové stránky, WhatsApp, Safari, Google Chrome, YouTube, Software, Sociální sítě, Google, SEO
Web design je proces tvorby vizuálního vzhledu a uživatelského rozhraní webových stránek s důrazem na estetiku a použitelnost.
- Grafický design, Uživatelský zážitek, Informace, Figma, Sketch, Adobe XD, Wix, Optimalizace, Aktualizace, Typografie, CSS, Design, PHP, Html, Mobilní telefony, JavaScript, Google, WordPress, SEO, Web design, UX
Výměna odkazů je SEO strategie, při které si dvě webové stránky vzájemně odkazují, aby zvýšily svou viditelnost ve vyhledávačích.
- Výměna odkazů, Influencer, Relevantní obsah, Guest blogging, Backlinks, PR, Autorita, SEO strategie, Návštěvnost webu, Důvěryhodnost, Viditelnost, Zpětné odkazy, Indexace, Sociální sítě, Linkbuilding, Google, SEO, Vyhledávače
Vyhledávač je online nástroj, který prohledává internet a zobrazuje relevantní výsledky, například Google nebo Seznam.
- Vertikální vyhledávač, PPC, Metadata, DuckDuckGo, Technická optimalizace webu, Backlinks, Crawling, Marketingové strategie, Autorita, Webové stránky, YouTube, Vyhledávač, SERP, Kvalita obsahu, Relevance, Indexace, Ranking, Yahoo, Google, Seznam.cz, Databáze, SEO, Bing
Voice Search je technologie umožňující vyhledávání informací na internetu pomocí hlasových příkazů místo textového zadávání.
- Google Featured Snippets, ASR, Voice Search, Siri, Google Assistant, Alexa, NLP, Hlasové vyhledávání, Zákaznická zkušenost, Personalizace, Klíčová slova, SEO
Validita je správnost a soulad kódu, dat nebo obsahu se stanovenými standardy, což zajišťuje jejich bezchybnou funkčnost a kompatibilitu.
- W3C, Konverzní poměr, XSS, SQL, Marketingové kampaně, Rychlost načítání, Důvěryhodnost, CSS, Aplikace, Marketing, Html, Google Analytics, Google Search Console, validita, SEO, Vyhledávače
Validace je proces ověřování správnosti kódu, formulářů nebo dat, aby odpovídaly standardům a správně fungovaly.
- NeverBounce, jQuery, W3C, Validace, XSS, SQL, Doména, Marketingové kampaně, Webové stránky, CSS, Aplikace, Marketing, Html, Indexace, JavaScript, URL, Google Search Console, Meta tagy, SEO, Programování, Vyhledávače
User-Generated Content (UGC) je obsah od uživatelů, jako recenze, komentáře nebo fotky, který zvyšuje důvěryhodnost a angažovanost.
- User-Generated Content, Google Reviews, TikTok, Hashtagy, Recenze, Obsah, ugc, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, YouTube, Instagram, E-shopy, Indexace, Sociální sítě, Konverze, SEO, Vyhledávače
User Agent je identifikátor prohlížeče nebo zařízení, který se odesílá serveru a pomáhá optimalizovat zobrazování webových stránek.
- User-agent, Googlebot, Webové stránky, Google Chrome, Prohlížeč, HTTP, Mobilní telefony, Indexace, Windows, Operační systém, SEO
Unikátní design je originální vizuální zpracování webu nebo grafiky, které se odlišuje od běžných šablon a zvyšuje rozpoznatelnost značky.
- Unikátní design, Uživatelský zážitek, Ikony, Důvěryhodnost, Typografie, Design, Aplikace, Konverze, SEO, UX, Vyhledávače
Twitter je sociální síť umožňující sdílení krátkých zpráv, obrázků a videí, často používaná pro aktuality, diskuse a marketing.
Trust je důvěryhodnost webové stránky posuzovaná vyhledávači na základě kvality obsahu, zpětných odkazů a bezpečnostních faktorů.
- Heureka, Google Reviews, Trust, SSL certifikát, Rich Snippet, Recenze, HTTPS, CTR, Optimalizace, Rychlost načítání, Backlinks, Kvalitní obsah, Důvěryhodnost, Webové stránky, Google, SEO, Vyhledávače
Traffic je množství návštěvníků webové stránky, které může pocházet z vyhledávačů, sociálních sítí nebo jiných zdrojů.
- TikTok, Traffic, e-mail, SEO optimalizace, LinkedIn, PPC kampaně, E-mail marketing, Facebook Ads, Google Ads, Webové stránky, Prohlížeč, Instagram, Platforma, Zpětné odkazy, Odkazy, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, URL, Google Search Console, Sociální sítě, Facebook, Google, Seznam.cz, Konverze, SEO, Bing
TLD (top-level domain) je nejvyšší úroveň domény, která určuje typ nebo oblast webu, například .com, .org nebo .cz.
Title tag je HTML značka určující název stránky, který se zobrazuje ve vyhledávačích a ovlivňuje SEO i míru prokliku.
- Title tag, CTR, Yoast SEO, Screaming Frog, SEO strategie, Webové stránky, Prohlížeč, SERP, Uživatelská zkušenost, Html, Klíčová slova, Google Search Console, Sociální sítě, Google, Online marketing, WordPress, SEO, Bing
Tapetování klíčovými slovy je nevhodná SEO technika, kdy se nadměrně používají klíčová slova v textu s cílem manipulovat s vyhledávači.
- Interní prolinkování, Taxonomie, Relevantní obsah, Android, CMS, Webové stránky, Navigace, Viditelnost, Uživatelská zkušenost, Mobilní telefony, E-shopy, Indexace, Klíčová slova, Databáze, SEO, UX, Vyhledávače
Tapetování klíčovými slovy je nevhodná SEO technika, kdy se nadměrně používají klíčová slova v textu s cílem manipulovat s vyhledávači.
- Tapetování klíčovými slovy, SEO optimalizace, Bounce Rate, Kvalitní obsah, Důvěryhodnost, Vyhledávání, Keyword stuffing, Uživatelská zkušenost, Penalizace, Klíčová slova, Google, Meta tagy, Meta description, SEO, Vyhledávače
Tag clouds je vizuální zobrazení často používaných klíčových slov nebo tagů na webu, kde větší písmo označuje vyšší frekvenci výskytu.
- Tag clouds, Tag, Interní prolinkování, Uživatelská přívětivost, Obsah, Štítkování, E-shopy, Indexace, Klíčová slova, Vizualizace, SEO, Vyhledávače
Tag je označení prvku v HTML nebo metadata sloužící k organizaci obsahu, usnadnění vyhledávání a zlepšení SEO.
- Hashtagy, Google ranking, Kategorizace, Štítek, Tag, Interní prolinkování, Uživatelský zážitek, SEO optimalizace, Optimalizace, Webové stránky, Viditelnost, SERP, Html, Optimalizace webu, E-shopy, Klíčová slova, Sociální sítě, Meta tagy, SEO, Vyhledávače
Subdoména je část hlavní domény, která slouží k oddělení specifického obsahu webu, například blog.example.com.
- SEO autorita, SEO flexibilita, Server, Technická správa, DNS záznamy, Subdoména, Doména, Design, Hosting, Platforma, Zpětné odkazy, Indexace, Klíčová slova, E-shop, SEO, Vyhledávače
Struktura webu je uspořádání stránek a jejich propojení, které ovlivňuje navigaci, uživatelskou přívětivost a indexaci vyhledávači.
- Breadcrumbs, Interní prolinkování, Bounce Rate, Konverzní poměr, Hierarchická struktura, Homepage, Drobečková navigace, Relevantní obsah, Články, Sitemap, Webové stránky, Odkazy, Uživatelská zkušenost, Struktura webu, E-shopy, Indexace, Klíčová slova, URL, Konverze, SEO, Vyhledávače
Strana 404 je chybová stránka zobrazující se, když požadovaná webová adresa neexistuje nebo byla odstraněna.
- Strana 404, Uživatelský zážitek, Bounce Rate, Error 404: Not found, Relevantní obsah, Screaming Frog, 301 redirect, Nefunkční odkazy, Odkazy, Ahrefs, URL, Google Search Console, Neexistující stránka, Redirect, SEO
SSL certifikát je bezpečnostní protokol, který šifruje komunikaci mezi webem a uživatelem a zajišťuje ochranu dat.
- Sectigo, DigiCert, MitM, SSL certifikát, HTTPS, Ikona, Důvěryhodnost, Webové stránky, SERP, E-shopy, URL, SEO
Správa webu zahrnuje údržbu, aktualizaci a optimalizaci webových stránek pro zajištění jejich funkčnosti, bezpečnosti a výkonu.
- Firewall, Správa webu, Monitoring, Hotjar, Optimalizace, Rychlost načítání, Aktualizace obsahu, Marketingové strategie, Aktualizace, Webové stránky, Viditelnost, Uživatelská zkušenost, Google Analytics, Software, Google Search Console, SEO, Vyhledávače
Sociální sítě jsou online platformy pro sdílení obsahu, komunikaci a navazování kontaktů, jako Facebook nebo Instagram.
- Brand building, Obsah, Twitter, LinkedIn, Branding, Facebook Ads, PR, Digitální marketing, Analýza, Personalizace, YouTube, Instagram, Marketing, E-shopy, Reklama, Sociální sítě, Facebook, SEO
Sitemap je soubor obsahující seznam stránek webu, který pomáhá vyhledávačům s indexací a usnadňuje navigaci uživatelům.
- Sitemap.xml, Bing Webmaster Tools, WordPress pluginy, Sitemap, E-commerce, Html, Indexace, XML, URL, Google Search Console, Google, SEO
Shoptet je česká platforma pro tvorbu a správu e-shopů, která umožňuje snadné online podnikání bez nutnosti programování.
- DPD, PayU, ComGate, GoPay, Shoptet, Apple Pay, PayPal, WooCommerce, Optimalizace, Facebook Ads, Google Ads, Flexibilita, Zabezpečení, Hosting, Platforma, E-commerce, SSL, E-shopy, URL, E-shop, SEO
Server hosting je služba poskytující prostor a výkon serveru pro provoz webových stránek, aplikací nebo databází na internetu.
- Server hosting, Uživatelský zážitek, Technická podpora, Hardware, Managed hosting, Cloud hosting, VPS, CPU, Bezpečnost, Rychlost načítání, Aktualizace, Flexibilita, Zabezpečení, Škálovatelnost, Webové stránky, RAM, SEO
SEO služby zahrnují optimalizaci webu, linkbuilding a analýzu klíčových slov pro lepší viditelnost ve vyhledávačích.
- SEO služby, Reference, Rychlost načítání stránky, PPC, Technické SEO, Monitoring, Organická návštěvnost, Konkurence, HTTPS, Google My Business, CTR, SEO kampaň, Lokální SEO, Relevantní obsah, SEO audit, Optimalizace, SEO copywriting, Analýza, Zabezpečení, Webové stránky, Viditelnost, Algoritmy, Zpětné odkazy, Klíčová slova, URL, Linkbuilding, On-page SEO, Off-page SEO, Konverze, SEO, UX, Vyhledávače
SEO nástroje jsou softwary a online služby, které pomáhají analyzovat, optimalizovat a sledovat výkonnost webových stránek ve vyhledávačích.
- Ubersuggest, Technický audit, Uživatelský zážitek, Rychlost načítání stránky, PPC, Google PageSpeed Insights, Organická návštěvnost, Screaming Frog, Optimalizace, SEO specialista, Webové stránky, Vyhledávání, Nefunkční odkazy, Viditelnost, Obsahový marketing, SEMrush, Zpětné odkazy, SEO nástroje, Google Analytics, Duplicitní obsah, Indexace, Klíčová slova, Ahrefs, Software, Google Search Console, 404, Meta tagy, Konverze, SEO, Vyhledávače
SEO manažer je specialista, který plánuje a řídí strategie optimalizace webu pro zlepšení jeho viditelnosti ve vyhledávačích.
- SEO manažer, Technické SEO, Off-page optimalizace, On-page optimalizace, Organická návštěvnost, Google Keyword Planner, Analýza klíčových slov, HTTPS, Hlasové vyhledávání, Screaming Frog, Bezpečnost, SEO strategie, Viditelnost, Optimalizace obsahu, SEMrush, Zpětné odkazy, Moz, Google Analytics, Ahrefs, Google Search Console, Linkbuilding, SEO, UX, Vyhledávače
SEO copywriting je tvorba optimalizovaného obsahu, který zlepšuje viditelnost webu ve vyhledávačích a přitahuje cílenou návštěvnost.
- Ubersuggest, Organická návštěvnost, Title tag, Strukturovaný obsah, Google Keyword Planner, Analýza klíčových slov, CTR, Zvýšení viditelnosti, SEO copywriting, Důvěryhodnost, CTA, Webové stránky, Vyhledávání, SEMrush, E-shopy, Klíčová slova, Ahrefs, Umělá inteligence, Meta tagy, Meta description, SEO, Vyhledávače
SEO copywriter je specialista na tvorbu obsahu optimalizovaného pro vyhledávače, který zvyšuje viditelnost a návštěvnost webu.
- Ubersuggest, SEO Copywriter, Organická návštěvnost, Title tag, Google Keyword Planner, Analýza klíčových slov, Hlasové vyhledávání, CTR, Externí odkaz, Optimalizace, Důvěryhodnost, Vyhledávání, SEMrush, Uživatelská zkušenost, E-shopy, Indexace, Ahrefs, Meta popis, Meta description, Konverze, SEO, Vyhledávače
SEO audit je komplexní analýza webu, která hodnotí technické, obsahové a off-page faktory ovlivňující jeho viditelnost ve vyhledávačích.
- Sitemap.xml, Responzivita, Sitebulb, Technické SEO, Nadpis, Organická návštěvnost, Bounce Rate, Featured snippet, SEO audit, Bezpečnost, Optimalizace, Rychlost načítání, Backlinks, Robots.txt, SEO strategie, Webové stránky, HTTP, Viditelnost, Design, SEMrush, Struktura webu, Indexace, Klíčová slova, URL, 404, Google, Meta tagy, Konverze, SEO, UX, Vyhledávače
SEO analýza je proces hodnocení webu z hlediska technických, obsahových a off-page faktorů pro zlepšení viditelnosti ve vyhledávačích.
- Sitemap.xml, Rychlost načítání stránky, Rich Snippet, Responzivita, Off page faktory, HTTPS, SEO analýza, Screaming Frog, Robots.txt, Zabezpečení, Autorita, Webové stránky, SEMrush, Zpětné odkazy, Google Analytics, Optimalizace webu, Indexace, Klíčová slova, Ahrefs, URL, Google Search Console, Google, SEO, Vyhledávače
SEO agentura je specializovaná firma, která poskytuje služby optimalizace webových stránek pro zlepšení jejich viditelnosti ve vyhledávačích.
- Reference, Technický audit, SEO agentura, Technické SEO, Reporting, Placené reklamy, Analýza klíčových slov, HTTPS, Bezpečnost, Kvalitní obsah, PR, SEO strategie, Webové stránky, Viditelnost, White Hat SEO, Optimalizace webu, Rychlost webu, Indexace, URL, Sociální sítě, Linkbuilding, On-page SEO, Off-page SEO, Meta tagy, SEO, Vyhledávače
Senuto je analytický nástroj pro SEO, který poskytuje data o klíčových slovech, viditelnosti webu a konkurenci ve vyhledávačích.
- Slack, Looker Studio, Rank Tracker, Content Writer, Senuto, Obsah, Optimalizace, Analýza, Vyhledávání, Viditelnost, Obsahový marketing, SERP, Klíčová slova, URL, Google, SEO, Vyhledávače
Sémantika je významová struktura slov a výrazů, která pomáhá vyhledávačům lépe pochopit obsah a kontext webových stránek.
- Analýza textu, Siri, Google Assistant, Alexa, Sémantické SEO, NLP, Sémantika, Uživatelský zážitek, Personalizace obsahu, schema.org, Long-tail keywords, Hlasové vyhledávání, Featured snippet, Viditelnost ve vyhledávačích, Optimalizace, Zákaznická podpora, Html, Kontext, Umělá inteligence, Html tagy, Google, SEO, Vyhledávače
Search Query je vyhledávací dotaz zadaný uživatelem do vyhledávače, na jehož základě jsou zobrazovány relevantní výsledky.
- Search terms report, Navigační dotazy, Search Query, Ad Rank, PPC, Konverzní poměr, Google Keyword Planner, Long-tail keywords, CTR, Relevantní obsah, Google Ads, FAQ, Viditelnost, Optimalizace obsahu, Reklamní strategie, Obsahový marketing, Vyhledávač, SEMrush, E-commerce, Optimalizace webu, Klíčová slova, Ahrefs, Facebook, Umělá inteligence, Google, Meta tagy, Konverze, SEO, Bing, Vyhledávače
Search Engine Optimization (SEO) je proces optimalizace webu pro vyhledávače s cílem zvýšit jeho viditelnost a organickou návštěvnost.
- SEM, Uživatelský zážitek, Rychlost načítání stránky, Rich Snippet, Responzivita, PPC, Technické SEO, Off-page optimalizace, On-page optimalizace, Mobile-first indexing, Cílená návštěvnost, HTTPS, Hlasové vyhledávání, Budování zpětných odkazů, Technická optimalizace webu, Guest blogging, Responsivní design, Bezpečnost, Organické vyhledávání, CDN, Obsahová strategie, Nefunkční odkazy, Viditelnost, Optimalizace obsahu, CSS, Algoritmy, Sociální média, Autorita webu, Search Engine Optimization, Indexace, JavaScript, URL, Sociální sítě, On-page SEO, Off-page SEO, Meta tagy, SEO, UX, Vyhledávače
Search Engine Marketing (SEM) je online marketing zahrnující placenou reklamu a optimalizaci pro vyhledávače ke zvýšení viditelnosti webu.
- Demografie, Ad Rank, SEM, Search Engine Marketing, Remarketing, Placené reklamy, Google Keyword Planner, CTR, ROI, Zvýšení viditelnosti, Optimalizace, Google Ads, CPC, Digitální marketing, Personalizace reklamy, Návštěvnost webu, CTA, Webové stránky, Viditelnost, Relevance, Klíčová slova, Analýza dat, Umělá inteligence, Google, PPC reklama, SEO, Vyhledávače
Search Console je nástroj od Googlu, který pomáhá správcům webů sledovat výkon ve vyhledávání, indexaci a řešit technické problémy.
- Sitemap.xml, Organická návštěvnost, Google Tag Manager, CTR, Doména, Robots.txt, Webové stránky, Vyhledávání, Viditelnost, Malware, Search Console, Zpětné odkazy, Html, Google Analytics, Indexace, Klíčová slova, URL, Google Search Console, 404, Linkbuilding, Google, Meta tagy, SEO
Rychlost načítání stránky je doba, za kterou se webová stránka plně zobrazí uživateli, což ovlivňuje uživatelský zážitek a SEO.
- Uživatelský zážitek, PWA, WebPageTest, Rychlost načítání stránky, Lazy loading, Lighthouse, GTmetrix, WebP, Google PageSpeed Insights, Bounce Rate, Kešování, Návštěvníci, Optimalizace, Registrace, Reklamní kampaně, CDN, SEO strategie, Webové stránky, HTTP, CSS, Hosting, Html, JavaScript, Google, E-shop, WordPress, SEO, Vyhledávače
Rich Snippet je rozšířený výsledek vyhledávání zobrazující doplňující informace, jako jsou recenze nebo ceny, pro lepší viditelnost.
- Google Rich Result Test, RDFa, Microdata, JSON-LD, Rich Snippet, Recenze, Obsah, Informace, schema.org, CTR, Články, Click-Through Rate, Aktualizace, FAQ, Webové stránky, Vyhledávání, Google, E-shop, SEO, Vyhledávače
Responzivní web je webová stránka, která se automaticky přizpůsobuje různým zařízením a velikostem obrazovky pro lepší uživatelský zážitek.
- Responzivní web, Lazy loading, Foundation, Responzivita, Media Queries, Optimalizace, Webové stránky, CSS, Bootstrap, Platforma, Implementace, Mobilní telefony, Google, Konverze, SEO, Vyhledávače
Responzivní grafika je grafika na webu, která se automaticky přizpůsobuje velikosti a rozlišení obrazovky pro optimální zobrazení.
- AVIF, Chart.js, SVG, Lazy loading, 4K, DPI, Responzivní grafika, Responzivita, WebP, Webový design, Atributy, Media Queries, Optimalizace, Prohlížeč, Vyhledávání, Viditelnost, CSS, Responzivní design, Platforma, Html, AI, Google, SEO
Responzivní design je přístup k tvorbě webů, který zajišťuje správné zobrazení a funkčnost na různých zařízeních a velikostech obrazovky.
- Foundation, CSS3, HTML5, Mobile-first indexing, Media Queries, Optimalizace, Flexibilita, Webové stránky, CSS, Bootstrap, Responzivní design, Mobilní telefony, JavaScript, Google, SEO, Vyhledávače
Responzivita je schopnost webové stránky přizpůsobit svůj vzhled a funkce různým zařízením, jako jsou mobily, tablety a počítače.
- GSS Grid, Responzivita, Mobile-first indexing, Bounce Rate, Media Queries, Responsivní design, Webové stránky, Vyhledávání, CSS, Bootstrap, Vyhledávač, Implementace, Mobilní telefony, Google, SEO
Relevantnost je míra, jak dobře obsah, stránka nebo informace odpovídají potřebám a očekáváním uživatele či vyhledávacího dotazu.
- Relevantnost, Obsah, Bounce Rate, Informace, Kontextová reklama, CTR, ROI, Optimalizace, Aktualizace obsahu, Digitální marketing, Cílová skupina, Klíčová slova, Google, Meta tagy, SEO, Vyhledávače
Reinclusion je proces, kdy webová stránka žádá o opětovné zařazení do indexu vyhledávače po odstranění penalizace nebo vyřešení problémů.
- Opětovné zařazení, Reinclusion, Phishing, Google Webmaster Guidelines, Links Tool, Disavow, Black-hat SEO, Robots.txt, Kvalitní obsah, Webové stránky, SPAM, Malware, Vyhledávač, Zpětné odkazy, Penalizace, Indexace, Software, Google Search Console, 404, SEO
Redirect chains jsou více po sobě jdoucí přesměrování, která zpomalují načítání stránky a negativně ovlivňují SEO.
- HTTP Status Checker, Redirect Path, Řetězené přesměrování, Redirect chains, Konsolidace domén, HTTPS, 301 přesměrování, Link juice, Screaming Frog, HTTP, Vyhledávač, SEMrush, SEO nástroje, Ahrefs, URL, Google Search Console, Google, Www stránky, Konverze, SEO
Redakční systém je software umožňující správu obsahu webových stránek bez nutnosti programování, například WordPress nebo Joomla.
- Contenful, Strapi, Headless CMS, Kentico, Sitecore, Proprietální CMS, Modularita, Open-source, Bezpečnost, Flexibilita, Shopify, Drupal, Joomla!, Redakční systém, CMS, Škálovatelnost, Webové stránky, Personalizace, Propagace, Design, Platforma, API, SEO nástroje, Automatizace, E-shopy, URL, Software, Umělá inteligence, WordPress, SEO, Vyhledávače
Redakční odkaz je zpětný odkaz, který vzniká přirozeně díky kvalitnímu obsahu, obvykle bez požadavku na jeho vytvoření nebo zaplacení.
- Citace, Redakční odkaz, Recenze, Zlepšení SEO, Relevance obsahu, Články, Kvalitní obsah, tiskové zprávy, Autorita, Infografiky, Návštěvnost webu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Propagace, Odkazy, Relevance, Sociální sítě, Google, SEO, Vyhledávače
Reciproční odkazy jsou odkazy mezi dvěma weby, kde si vzájemně odkazují na své stránky, často za účelem zvýšení SEO hodnocení.
- Reciproční odkazy, Google Penguin, Blog, Guest blogging, Články, Kvalitní obsah, Návštěvnost webu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, Algoritmy, Zpětné odkazy, Zvýšení návštěvnosti, Relevance, Penalizace, Sociální sítě, Google, SEO, Vyhledávače
Recenze je hodnocení nebo zpětná vazba uživatele o produktu, službě či zážitku, která pomáhá ostatním při rozhodování.
- Glassdoor, Odborné recenze, Yelp, Recenze, Twitter, E-mail (Elektronická pošta), Blog, Důvěryhodnost, Instagram, E-shopy, Amazon, Sociální sítě, Facebook, Google, SEO
Rank je hodnocení webové stránky vyhledávačem, které určuje její pořadí ve výsledcích vyhledávání na základě relevance a kvality.
- S-Rank, Technické SEO, Organická návštěvnost, Bounce Rate, Relevance obsahu, HTTPS, Viditelnost, Optimalizace obsahu, Zpětné odkazy, PageRank, Klíčová slova, Rank, Google, Seznam.cz, Konverze, SEO, Bing, Vyhledávače
Příchozí odkaz je hypertextový odkaz z jiné webové stránky, který vede na váš web a zvyšuje jeho autoritu a SEO hodnocení.
- Přirozený odkaz, Moz Link Explorer, Obsah, Návštěvnost webu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Propagace, SEMrush, Odkazy, Relevance, Ahrefs, Google Search Console, Google, SEO, Vyhledávače
Příchozí odkaz je hypertextový odkaz z jiné webové stránky, který vede na váš web a zvyšuje jeho autoritu a SEO hodnocení.
- Moz Link Explorer, Referral traffic, Inbound link, Příchozí odkaz, Anchor text, Obsah, ugc, Relevance obsahu, Rel="nofollow", Dofollow odkazy, Guest blogging, Hypertextový odkaz, Interní odkazy, Kvalitní obsah, Autorita, SEO strategie, Webové stránky, SEMrush, Nofollow, Zvýšení návštěvnosti, Sociální sítě, Google, SEO, Vyhledávače
Přesměrování domény je proces, kdy je návštěvník automaticky přesměrován z jedné domény na jinou, například při změně
- Redirection, Slučování webů, Přesměrování domény, 302 přesměrování, .htaccess, HTTPS, DNS záznamy, 301 přesměrování, Apache, CNAME záznamy, A záznamy, Interní odkazy, Návštěvníci, CMS, Webové stránky, HTTP, Hosting, Vyhledávač, Duplicitní obsah, URL, Google Search Console, WordPress, SEO
Přesměrování (Redirect) je proces, který automaticky přesměruje uživatele z jedné URL adresy na jinou, například při změně webu.
- 307 přesměrování, 302 přesměrování, Meta Refresh, .htaccess, POST, GET, 301 přesměrování, Apache, Dočasné přesměrování 302, Link juice, CMS, Návštěvnost webu, Vyhledávání, PHP, Html, JavaScript, URL, Google Search Console, 404, Redirect, Přesměrování, WordPress, SEO
PrestaShop je open-source platforma pro tvorbu a správu e-shopů, která umožňuje snadné řízení online obchodů bez nutnosti programování.
- PayPal, PrestaShop, Modularita, Organická návštěvnost, Open-source, Bezpečnost, Optimalizace, Analytika, Flexibilita, Zákaznická zkušenost, Přizpůsobitelnost, Design, Hosting, Platforma, E-commerce, Software, E-shop, SEO
PR článek je text zaměřený na propagaci produktu, služby nebo značky, který zvyšuje povědomí a pozitivní image firmy mezi zákazníky.
- PR článek, Perex, Nadpis, Organická návštěvnost, Informace, Autenticita, Marketingové strategie, Cílová skupina, Důvěryhodnost, CTA, Webové stránky, Povědomí o značce, Sociální sítě, SEO
PPC je model online reklamy, kde inzerenti platí pokaždé, když uživatel klikne na jejich reklamu, nejčastěji ve vyhledávačích.
- Kvalita rekla, Microsoft Advertising, PPC, LinkedIn, PPC kampaně, Online reklama, PPC reklamy, Optimalizace, Facebook Ads, Google Ads, CPC, Digitální marketing, Analýza, Instagram, Relevance, Klíčová slova, Sociální sítě, Facebook, Google, SEO
Popisek stránky je stručný text, který shrnuje obsah webové stránky a zobrazuje se ve výsledcích vyhledávačů pro lepší orientaci uživatelů.
- Popisek stránky, Obsah, Informace, CTR, SEO strategie, Návštěvnost webu, CTA, Webové stránky, Viditelnost, Klíčová slova, Google, Meta description, SEO, Vyhledávače
Počet slov je metrika, která udává celkový počet slov v textu, často používaná k hodnocení délky článků nebo příspěvků.
- Marketingové texty, Počet slov, Twitter, Informace, Články, Webové stránky, Optimalizace obsahu, Instagram, Sociální média, Relevance, Klíčová slova, Google, SEO
Plugin je rozšiřující modul, který přidává nové funkce nebo vlastnosti do softwaru či webové aplikace, aniž by bylo třeba měnit jeho kód.
- Grammarly, LastPass, VLC Media Player, Adobe Photoshop, Modularita, Kompatibilita, WooCommerce, Bezpečnost, Flexibilita, CMS, Google Chrome, Webový prohlížeč, Plugin, Aplikace, E-commerce, Software, WordPress, SEO
Perex je úvodní odstavec článku, který stručně shrnuje jeho hlavní myšlenky a slouží k upoutání pozornosti čtenářů.
Penalizace je sankce od vyhledávače, která snižuje viditelnost webu kvůli porušení pravidel, například neetickým SEO praktikám.
- Konkurence, Google Penguin, Black-hat SEO, Hummingbird, Webové stránky, Vyhledávání, White Hat SEO, Cloaking, Algoritmy, Keyword stuffing, Nofollow, Zpětné odkazy, Placené odkazy, Uživatelská zkušenost, Pokles návštěvnosti, Penalizace, Duplicitní obsah, Klíčová slova, Google Search Console, Google, E-shop, SEO, Vyhledávače
Paid Search je forma online reklamy, kdy firmy platí za zobrazení svých webových stránek ve výsledcích vyhledávačů na základě klíčových slov.
- Amazon Advetirsing, Microsoft Advertising, Bid, PPC, Paid Search, Metrika, Digitální reklama, CTR, ROI, Nastavení kampaně, Google Ads, CPC, Analýza, Webové stránky, Měřitelnost, Cílení, Relevance, E-shopy, Klíčová slova, Amazon, Yahoo, Google, Microsoft, SEO, Bing
PageRank je algoritmus Google, který hodnotí webové stránky na základě počtu a kvality zpětných odkazů, aby určil jejich důležitost.
- C(Tn), PR(Tn), PR(A), Relevance obsahu, Rychlost, Disavow, Interní odkazy, Uživatelské chování, Důvěryhodnost, Webové stránky, Propagace, Algoritmy, Obsahový marketing, Sociální média, Nofollow, Zpětné odkazy, PageRank, Odkazy, Relevance, Google Search Console, Google, SEO
Page Speed je metriku měřící rychlost načítání webové stránky, která ovlivňuje uživatelskou zkušenost a hodnocení ve vyhledávačích.
- Lighthouse, Pingdom, GTmetrix, WebP, Soubo, Page Speed, Google PageSpeed Insights, Mobile-first indexing, Bounce Rate, Rychlost, Open-source, Responsivní design, Optimalizace, Registrace, Rychlost načítání, Rychlost serveru, Analýza, CDN, Caching, Webové stránky, Cache, Google Chrome, HTTP, CSS, Hosting, Uživatelská zkušenost, JavaScript, Google, Konverze, SEO, Vyhledávače
Page builder je nástroj pro tvorbu webů, který umožňuje snadnou úpravu stránek pomocí vizuálního rozhraní bez kódování.
- WPBakery, Vývojá, Beaver Builder, Elegant Themes, Divi, Widgety, Page builder, Oxygen Builder, Layout, Tablety, Elementor, Kompatibilita, Responsivní design, Drag-and-drop, Flexibilita, Kontaktní formuláře, Webové stránky, Mobilní telefony, Vizualizace, Sociální sítě, WordPress, SEO, Freelancer
Oxygen Builder je nástroj pro tvorbu webových stránek ve WordPressu, který umožňuje snadné vytváření designů bez nutnosti kódování.
- Custom Post Types, Oxygen Builder, Webový design, Elementor, Rychlost, Drag-and-drop, Flexibilita, Webové stránky, CSS, Design, Uživatelská zkušenost, JavaScript, WordPress, SEO
Outsourcing je proces, kdy firma předává určité úkoly nebo služby externím dodavatelům, místo aby je zajišťovala interně.
- Offshore outsourcing, Nearshore outsourcing, Onshore outsourcing, IT služby, Outsourcing, Efektivita, Bezpečnost, Marketingové kampaně, Náklady, Flexibilita, Škálovatelnost, Zákaznická podpora, Marketing, Implementace, Komunikace, Sociální sítě, SEO
Orphan Page je stránka, která nemá žádné interní odkazy, což ztěžuje její nalezení pro uživatele i vyhledávače.
- Sitebulb, Redesign, Sirotčí stránka, Orphan Page, Link juice, Interní odkazy, Screaming Frog, SEO audit, Optimalizace, Webové stránky, Vyhledávač, SEMrush, Indexace, Ahrefs, Google Search Console, Google, SEO
Organický odkaz je přirozeně vytvořený odkaz na web, který není výsledkem placené reklamy, ale vychází z hodnoty obsahu.
- Organický odkaz, Informace, Domain Authority, Guest blogging, Backlink, Kvalitní obsah, Infografiky, Důvěryhodnost, Webové stránky, Sociální média, Vyhledávač, SEMrush, Nofollow, Zvýšení autority, Moz, Placené odkazy, Ahrefs, Google Search Console, Google, Online marketing, SEO
Organické vyhledávání je proces, kdy uživatelé nacházejí webové stránky prostřednictvím neplacených výsledků vyhledávačů.
- Technické SEO, Informace, Relevance obsahu, HTTPS, Interní odkazy, Bezpečnost, PPC reklamy, Rychlost načítání, Organické vyhledávání, Backlinks, Google Ads, Analýza, Infografiky, Důvěryhodnost, Webové stránky, Algoritmy, Obsahový marketing, Vyhledávač, Autorita webu, Kvalita obsahu, Uživatelská zkušenost, Relevance, Google Analytics, Klíčová slova, Google Search Console, Yahoo, Google, On-page SEO, Off-page SEO, SEO, Bing
Organická návštěvnost je počet návštěvníků, kteří přicházejí na webové stránky přes neplacené výsledky vyhledávačů.
- Technické SEO, Organická návštěvnost, Metrika, Analýza klíčových slov, HTTPS, PPC kampaně, Interní odkazy, Rychlost načítání, Aktualizace obsahu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Optimalizace obsahu, Sociální média, SEMrush, Zpětné odkazy, Moz, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, Google Search Console, Yahoo, Google, On-page SEO, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Bing
Online marketing je soubor digitálních strategií a technik, které se používají k propagaci produktů nebo služeb prostřednictvím internetu.
- Organická návštěvnost, Twitter, Influencer, Blog, videa, E-mail marketing, PPC reklamy, Optimalizace, Newslettery, Rychlost načítání, Google Ads, Infografiky, Webové stránky, E-mailové kampaně, Affiliate marketing, Instagram, Obsahový marketing, Zpětná vazba, Google Analytics, Sociální sítě, Facebook, Online marketing, On-page SEO, Off-page SEO, SEO, Vyhledávače
On page faktory jsou prvky na webové stránce, jako je obsah, meta tagy a struktura, které ovlivňují její SEO a hodnocení ve vyhledávačích.
- On-page faktory, Meta Tags, Google Keyword Planner, Interní odkazy, Optimalizace, Rychlost načítání, Aktualizace, Webové stránky, Cache, Vyhledávač, Kvalita obsahu, Uživatelská zkušenost, Html, Relevance, Klíčová slova, URL, On-page SEO, Meta popis, Meta tagy, SEO
Off page faktory jsou externí signály, jako jsou zpětné odkazy a sociální interakce, které ovlivňují hodnocení webu ve vyhledávačích.
- Digitální PR, Citace NAP, Yelp, Recenze, Brand mentions, On-page faktory, Off page faktory, Anchor text, Mention, Twitter, LinkedIn, Google My Business, Blog, Lokální SEO, Hypertextový odkaz, Backlinks, Důvěryhodnost, Zpětné odkazy, Autorita webu, Sociální signály, Relevance, Klíčová slova, Sociální sítě, Facebook, Google, SEO, Vyhledávače
Odkazové portfolio je soubor všech zpětných odkazů vedoucích na webovou stránku, který ovlivňuje její autoritu a SEO hodnocení.
- Nepřirozené odkazy, Anchor text, Odkazové portfolio, Monitoring, Influencer, Disavow, Webové stránky, Viditelnost, Vyhledávač, SEMrush, Zpětné odkazy, Autorita domén, Moz, Relevance, Penalizace, Ahrefs, Sociální sítě, Google, SEO
Odkazová farma je webová stránka vytvořená s cílem obsahovat velké množství odkazů, které slouží k umělému zlepšení SEO hodnocení.
- Odkazová farma, Influencer, Google Penguin, Black-hat SEO, Aktualizace, Kvalitní obsah, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, Algoritmy, Sociální média, Zpětné odkazy, Penalizace, Google, SEO, Vyhledávače
Odkaz zápatí je hypertextový odkaz umístěný v dolní části webové stránky, často sloužící pro navigaci nebo doplňující informace.
- Trvalé odkazy, Zápatí, Uživatelská přívětivost, Footer link, Odkaz zápatí, Autorská práva, Twitter, LinkedIn, Informace, Externí odkaz, E-mail (Elektronická pošta), Blog, Hypertextový odkaz, Optimalizace, Zlepšení uživatelské zkušenosti, Aktualizace, Cookies, FAQ, Kontaktní formuláře, Webové stránky, Navigace, Instagram, Dofollow, Relevance, Struktura webu, Sociální sítě, Facebook, Prolinkování, SEO
Odkaz v patičce je hypertextový odkaz umístěný ve spodní části webové stránky, často využívaný pro navigaci nebo právní informace.
- Manipulace s odkazy, SEO odkazy, Footer, Odkaz v patičce, Informace, Externí odkaz, Rel="nofollow", Interní odkazy, Optimalizace, Zlepšení uživatelské zkušenosti, Organické vyhledávání, Crawl budget, Webové stránky, Navigace, Vyhledávač, Nofollow, Webmaster, Relevance, Penalizace, Sociální sítě, Google, Interní linkbuilding, SEO
Odchozí odkaz je hypertextový odkaz, který vede z vaší webové stránky na externí stránku a může ovlivnit SEO.
- Outbound link, Odchozí odkaz, Informace, Budování důvěry, Rel="nofollow", Link juice, Hypertextový odkaz, Externí weby, SEO strategie, Důvěryhodnost, Nefunkční odkazy, Dofollow, Nofollow, Autorita webu, Placené odkazy, Uživatelská zkušenost, Relevance, Linkbuilding, SEO
Obsahový článek je text zaměřený na poskytování hodnotných informací nebo zábavy, který zvyšuje angažovanost a návštěvnost webu.
- Blogové příspěvky, Obsahový článek, Zlepšení SEO, SEO optimalizace, H2, Organická návštěvnost, Informace, ROI, Články, videa, Newslettery, Kvalitní obsah, Digitální marketing, Infografiky, SEO strategie, Cílová skupina, Důvěryhodnost, CTA, Viditelnost, Multimediální obsah, Autorita webu, Relevance, Klíčová slova, SEO, Vyhledávače
Obsah je text, obrázky, videa nebo jiná média na webové stránce, která poskytují informace, hodnotu nebo zábavu pro uživatele.
- Zlepšení SEO, Obsah, Uživatelsky generovaný obsah, Informace, Struktura obsahu, Fóra, Články, videa, Aktualizace obsahu, Kvalitní obsah, Audio obsah, Infografiky, Textový obsah, Podcast, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, Cílové publikum, Multimediální obsah, Zpětné odkazy, Zvýšení návštěvnosti, Uživatelská zkušenost, Relevance, Google, Konverze, SEO
Not provided je označení v analytice, kdy nejsou dostupná klíčová slova z vyhledávání kvůli ochraně soukromí uživatelů.
- Not provided, HTTPS, Branding, Optimalizace, Analýza, Webová analytika, SEMrush, Moz, Uživatelská zkušenost, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, Google Search Console, Google, SEO
Noindex Tag je meta tag, který instruuje vyhledávače, aby stránku neindexovaly a nezobrazovaly ve výsledcích hledání.
- DeepCrawl, Nonindex Tag, X-Robots-Tag, Atributy, Screaming Frog, Crawl budget, Vyhledávač, Implementace, Webmaster, Html, Duplicitní obsah, Indexace, Google Search Console, Meta tagy, SEO
Noindex je meta tag, který říká vyhledávačům, aby danou stránku neindexovaly a nezobrazovaly ve výsledcích hledání.
- Follow, X-Robots-Tag, Noindex, Crawl budget, HTTP, Viditelnost, Nofollow, Implementace, Html, Duplicitní obsah, Google Search Console, SEO, Vyhledávače