Obsah je text, obrázky, videa nebo jiná média na webové stránce, která poskytují informace, hodnotu nebo zábavu pro uživatele.
Directmail je marketingová technika, která zahrnuje zasílání propagačních materiálů nebo nabídek přímo zákazníkům poštou nebo e-mailem.
Direct mailing je marketingová strategie, při které jsou propagační materiály zasílány přímo cílovým zákazníkům prostřednictvím e-mailu.
Direct mail marketing je forma reklamy, která zahrnuje zasílání propagačních materiálů přímo potenciálním zákazníkům poštou nebo e-mailem.
Copywriting je technika psaní textu pro reklamní a marketingové účely. Cílem je vytvořit obsah, který přitahuje pozornost.
Copyediting je proces revize textu na gramatiku, pravopis, interpunkci a jazykový styl, zajišťuje jeho správnost a kvalitu před publikací.
Content, neboli obsah, zahrnuje veškerý text, obrázky, videa a další mediální materiály, které jsou publikovány na webových stránkách.
Brand představuje značku nebo identitu firmy, odráží její hodnoty, produkty a vnímání zákazníky na trhu. Cílené budování brandu je nezbytné.