Článek popisuje krok za krokem postup při tvorbě webových stránek a internetových obchodů. Mrkneme se i na další související témata.
Chcete mít web či e-shop ve více jazycích? Poradíme vám jak si vybrat doménu a na co si dát při tvorbě multijazyčnosti pozor.
Přemýšlíte o vlastním webu a nevíte, jestli se vám vyplatí? V článku najdete několik důvodů proč a za jakých okolností je dobré mít vlastní web a prezentovat se profesionálně.
Malé stránky, které slouží jako firemní vizitka, nebo například na podporu určité části sortimentu. Mohou být také určeny ke generování poptávek, neboli lead generation.
Jednostránkový web je nejjednodušší formou internetové prezentace. Někdy se mu také říká single web. Jednostránkové weby mají pouze hlavní stranu.
Na WordPressu se dnes dá udělat v podstatě jakýkoli web. Systém je jakousi stavebnicí, ale rozhodně není příliš uzavřený. WordPress je tedy univerzální CMS.
WordPress šablony, nazývané také jako WordPress téma (theme), jsou soubory, které tvoří vzhled a rozvržení webové stránky postavené na WordPressu. Každá šablona obsahuje soubor návrhů a šablonových souborů, které určují, jak bude stránka vypadat a fungovat. Zde jsou klíčové aspekty WordPress šablon: Existuje mnoho bezplatných i placených šablon, které lze najít v oficiálním WordPress repository […]
Tvoříme e-shopy na míru. Dobře vytvořený internetový obchod je mnohonásobně efektivnější. Tvoříme e-shopy na základě předimplementačních analýz.
WordCamp je skvělá akce plná přednášek, workshopů, prezentací firem, na které se potkávají profesionálové, laici, marketéři i lidé z jiných webařských oborů.