Tvorba webu na míru

Proč mít vlastní web

Zvýšení prodeje služeb či produktů

Propagace produktů a služeb je jedním z nejčastějších důvodů, proč si firmy a živnostníci, tedy podnikatelé, nechávají dělat webové stránky. Internet je ideálním místem, kde můžete s minimálními náklady prodávat téměř cokoli. Vlastní dobře spravovaná internetová prezentace (klasický web či e-shop) je podle našich zkušeností nejefektivnějším prodejním kanálem, který současný online svět nabízí.

Kvalitní prezentace

Ne každý chce na internetu prodávat produkty, ale mnoho firem se chce „pouze“ kvalitně prezentovat. Považujeme to jednoznačně za dobrý přístup, který můžeme klientům s klidným svědomím doporučit. Hlavní strana webu i další podstránky jsou výkladní skříní, ve které můžete kolemjdoucím (tedy uživatelům internetu, kteří k vám zabloudí) snadno ukázat, že jste pěkná, zdravá a zajímavá firma.

Pokud například přemýšlíte jestli a jak začít podnikat, nebo jak rozšířit vaše stávající podnikání, měli byste vždy uvažovat i o tom, jestli vám může ve vašem počínaní pomoci, když budete mít kvalitní webové stránky. Většinou dojdete k závěru, že tomu tak skutečně je a že kvalitní web je pro většinu typů podnikání nezbytností.

Nedávejte obsah zadarmo sociálním sítím

Mnoho lidí dnes píše pěkné a dlouhé příspěvky na sociální sítě, ale neuvědomují si, že tím cenný obsah zadarmo odevzdávají. Odevzdávají ho a ztrácí nad ním kontrolu. Zveřejněný příspěvek může být zítra zblokován, zapadne hluboko do propadliště a nikdo už si ho nepřečte přesto, že jsou v něm skvělé informace, které se mohou někomu hodit i v budoucnu. Proto doporučujeme klientům, aby svůj obsah nedávali z ruky zadarmo, umístili si jej na svůj webu (blog) a teprve pak tento obsah sdíleli. Jedině tak nebudou o svůj obsah přicházet.

Středobod marketingu – místo, kde prezentujete vlastní tvář

Na internetu je mnoho možností, jak se prezentovat. Jenže spousta z nich jsou místa, jejichž design i forma jsou pevně dány. Pokud tak budete pouze na sociálních sítích, nebo například webech zabývajících se zprostředkováním prodeje nebo jiných podobných službách, budete se muset prezentovat v rámci jejich pravidel. Stanete se tak poměrně uniformními. Naproti tomu máte možnost mít vlastní web, který bude takový, jaký ho chcete mít. Bude odrážet obsahově i designově vaši osobnost a budete mít vždy možnost změnit jeho podobu. Dobrý web tedy má být místem, kam si přivedete návštěvníky, kterým chcete ukázat svoji tvář takovou jaká je, dobře odprezentovat služby a předvést firmu v plném lesku. Pomocí webu máte možnost být jiní, zaujmout originalitu a nemusíte se pouze vejít do vzhledu, který vám někdo nadiktuje. Buďte originální a tvořiví.

TOP články