C.

Členská sekce

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Členská sekce je část webové stránky přístupná pouze registrovaným uživatelům, často obsahující exkluzivní obsah nebo služby.

CTR (Click Through Rate)

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

CTR, neboli Click-Through Rate, je procento uživatelů, kteří kliknou na odkaz nebo reklamu, ve vztahu k počtu zobrazení.

CTA (Call to action)CTA

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

CTA, neboli Call to Action, je prvek na webové stránce, který vybízí uživatele k provedení konkrétní akce, jako je nákup nebo registrace.

Cross-selling

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Cross-selling je prodejní technika, která nabádá zákazníky k nákupu dalších, doplňkových produktů nebo služeb k jejich původnímu nákupu.

CRM

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

CRM, neboli Customer Relationship Management, je systém pro řízení vztahů se zákazníky, který pomáhá firmám zlepšovat prodej, marketing a zákaznický servis.

Creator Studio

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Creator Studio je nástroj od Facebooku a Instagramu, který umožňuje spravovat, publikovat a analyzovat obsah na těchto platformách.

Crawling

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Crawling je proces, při kterém vyhledávače automatizovaně prohledávají webové stránky za účelem jejich indexace a aktualizace.

Crawler

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Crawler je automatizovaný program používaný vyhledávači k prohledávání a indexaci webových stránek pro zlepšení výsledků vyhledávání.

Crawl error

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Crawl error nastává, když vyhledávač narazí na problémy při prohledávání stránek vašeho webu, což může ovlivnit indexaci a SEO.

Crawl demand

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Crawl demand označuje míru, s jakou vyhledávače projevují zájem o opakované prohledávání a aktualizaci informací na vašem webu.

CPC (cena za proklik)

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

CPC, zkratka pro „Cost Per Click“, odkazuje na cenu, kterou inzerenti platí za každé kliknutí na reklamu v online reklamních kampaních.

Crawl budget

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Crawl budget určuje, kolik stránek vyhledávač prozkoumá a indexuje na vašem webu, což ovlivňuje jeho viditelnost.

  • Proweby.cz
  • 13. 5. 2024
  • C.

Core update

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Zjistěte, co přináší Google Core Update a jak může ovlivnit pozice vašich webových stránek ve vyhledávačích.

Copyediting

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Copyediting je proces revize textu na gramatiku, pravopis, interpunkci a jazykový styl, zajišťuje jeho správnost a kvalitu před publikací.

Cookies

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Cookies jsou malé datové soubory, které webové stránky ukládají na zařízení uživatele, aby sledovaly jeho interakce a preference.

Content marketing

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Content marketing je strategie marketingu zaměřená na tvorbu a distribuci cenného, relevantního a konzistentního obsahu.

Content Delivery Network (CDN)

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Content Delivery Network (CDN), je síť distribuovaných serverů, která efektivně doručuje webový obsah uživatelům na základě jejich polohy.

Cloaking (maskování)

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Cloaking je technika v SEO, kdy web zobrazí různý obsah vyhledávačům a jiný uživatelům, aby uměle zvýšil své hodnocení ve vyhledávačích.

Click Bait

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Click Bait je termín používaný pro obsah, jehož hlavním účelem je přilákat co nejvíce kliknutí. Často používá senzacechtivé nadpisy.

Claim

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Claim v marketingu znamená tvrzení o produktu nebo službě, které firma používá k jejich propagaci, obvykle zdůrazňuje unikátní vlastnosti.

Cílová skupina

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Cílová skupina je specifický segment trhu, na který se zaměřují marketingové aktivity, charakterizovaný společnými znaky nebo potřebami.

CcTLD

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

ccTLD je internetová doména nejvyššího řádu určená pro země nebo území, označuje geografickou lokalitu webové stránky.

Captcha

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Captcha je bezpečnostní nástroj používaný k ověření, že uživatel je člověk, chrání weby před spamem a automatickými útoky.

Canonical

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Canonical je HTML prvek určující hlavní verzi webové stránky pro vyhledávače, pomáhá předcházet problémům s duplicitním obsahem.

Call to action (CTA)

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Call to action (CTA) je marketingový nástroj navrhovaný k podnícení okamžité reakce uživatele, často ve formě tlačítka nebo odkazu.

Cached Page?

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Cached Page paměť je paměť pro rychlejší přístup k webovým stránkám. Web cache – prohlíčeč načítá primárně uloženou kopii ze své paměti.

Cache

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Cache – zrychluje načítání dat. Zlepšete výkon vašich aplikací s efektivním ukládáním. Existují Cache na serveru, v prohlížeči, v CMS.

C++

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

C++ je léty prověřený silný programovací jazyk. Rozvíjejte aplikace s jeho vysokou výkonností a flexibilitou.