Členská sekce je část webové stránky přístupná pouze registrovaným uživatelům, často obsahující exkluzivní obsah nebo služby.
CTR, neboli Click-Through Rate, je procento uživatelů, kteří kliknou na odkaz nebo reklamu, ve vztahu k počtu zobrazení.
CTA, neboli Call to Action, je prvek na webové stránce, který vybízí uživatele k provedení konkrétní akce, jako je nákup nebo registrace.
CSS, neboli Cascading Style Sheets, je jazyk pro popis vzhledu a formátování webových stránek, oddělený od HTML struktury.
Cross-selling je prodejní technika, která nabádá zákazníky k nákupu dalších, doplňkových produktů nebo služeb k jejich původnímu nákupu.
CRM, neboli Customer Relationship Management, je systém pro řízení vztahů se zákazníky, který pomáhá firmám zlepšovat prodej, marketing a zákaznický servis.
Creator Studio je nástroj od Facebooku a Instagramu, který umožňuje spravovat, publikovat a analyzovat obsah na těchto platformách.
Crawling je proces, při kterém vyhledávače automatizovaně prohledávají webové stránky za účelem jejich indexace a aktualizace.
Crawler je automatizovaný program používaný vyhledávači k prohledávání a indexaci webových stránek pro zlepšení výsledků vyhledávání.
Crawl rate limit určuje maximální rychlost, jakou vyhledávač prochází vaše stránky, aby nezatěžoval server.
Crawl error nastává, když vyhledávač narazí na problémy při prohledávání stránek vašeho webu, což může ovlivnit indexaci a SEO.
Crawl demand označuje míru, s jakou vyhledávače projevují zájem o opakované prohledávání a aktualizaci informací na vašem webu.
CPC, zkratka pro „Cost Per Click“, odkazuje na cenu, kterou inzerenti platí za každé kliknutí na reklamu v online reklamních kampaních.
Crawl budget určuje, kolik stránek vyhledávač prozkoumá a indexuje na vašem webu, což ovlivňuje jeho viditelnost.
Zjistěte, co jsou Core Web Vitals a jak ovlivňují uživatelskou zkušenost na vaší webové stránce.
Zjistěte, co přináší Google Core Update a jak může ovlivnit pozice vašich webových stránek ve vyhledávačích.
Copywriting je technika psaní textu pro reklamní a marketingové účely. Cílem je vytvořit obsah, který přitahuje pozornost.
Copywriter je osoba specializující se na psaní textů pro reklamní a marketingové účely, včetně textů pro webové stránky a propagaci.
Copyediting je proces revize textu na gramatiku, pravopis, interpunkci a jazykový styl, zajišťuje jeho správnost a kvalitu před publikací.
Cookies jsou malé datové soubory, které webové stránky ukládají na zařízení uživatele, aby sledovaly jeho interakce a preference.
Content marketing je strategie marketingu zaměřená na tvorbu a distribuci cenného, relevantního a konzistentního obsahu.
Content Delivery Network (CDN), je síť distribuovaných serverů, která efektivně doručuje webový obsah uživatelům na základě jejich polohy.
Content, neboli obsah, zahrnuje veškerý text, obrázky, videa a další mediální materiály, které jsou publikovány na webových stránkách.
Collabim je nástroj pro online marketing a SEO, který pomáhá sledovat pozice klíčových slov ve vyhledávačích, konkurenci a optimalizaci webu.
CMS, neboli systém pro správu obsahu, je software, který umožňuje snadné vytváření, editaci a správu digitálního obsahu.
Cloud, neboli cloudové úložiště, je typ internetového úložiště, který umožňuje ukládání dat na vzdálených serverech, přes internet.
Cloaking je technika v SEO, kdy web zobrazí různý obsah vyhledávačům a jiný uživatelům, aby uměle zvýšil své hodnocení ve vyhledávačích.
Click Bait je termín používaný pro obsah, jehož hlavním účelem je přilákat co nejvíce kliknutí. Často používá senzacechtivé nadpisy.
Claim v marketingu znamená tvrzení o produktu nebo službě, které firma používá k jejich propagaci, obvykle zdůrazňuje unikátní vlastnosti.
Cílová skupina je specifický segment trhu, na který se zaměřují marketingové aktivity, charakterizovaný společnými znaky nebo potřebami.
Cesta zákazníka je proces, kterým prochází zákazník od prvního kontaktu s produktem až po nákup a další interakce.
ccTLD je internetová doména nejvyššího řádu určená pro země nebo území, označuje geografickou lokalitu webové stránky.
Captcha je bezpečnostní nástroj používaný k ověření, že uživatel je člověk, chrání weby před spamem a automatickými útoky.
Canonical je HTML prvek určující hlavní verzi webové stránky pro vyhledávače, pomáhá předcházet problémům s duplicitním obsahem.
Call to action (CTA) je marketingový nástroj navrhovaný k podnícení okamžité reakce uživatele, často ve formě tlačítka nebo odkazu.
Caching je proces ukládání dat pro rychlejší přístup v budoucnu, klíčový pro zvýšení efektivity a snížení zátěže na servery.
Cached Page paměť je paměť pro rychlejší přístup k webovým stránkám. Web cache – prohlíčeč načítá primárně uloženou kopii ze své paměti.
Cache – zrychluje načítání dat. Zlepšete výkon vašich aplikací s efektivním ukládáním. Existují Cache na serveru, v prohlížeči, v CMS.
C++ je léty prověřený silný programovací jazyk. Rozvíjejte aplikace s jeho vysokou výkonností a flexibilitou.