Konverze

Page Speed

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Page Speed je metriku měřící rychlost načítání webové stránky, která ovlivňuje uživatelskou zkušenost a hodnocení ve vyhledávačích.

  • Proweby.cz
  • 30. 9. 2024
  • P.

Newsletter

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Newsletter je pravidelný e-mailový zpravodaj od firmy nebo webu, poskytující odběratelům novinky, akce a důležité informace.

  • Proweby.cz
  • 14. 9. 2024
  • N.

Návštěvnost webu

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Návštěvnost webu je počet uživatelů, kteří navštíví webovou stránku v určitém časovém období, což pomáhá měřit její popularitu.

  • Proweby.cz
  • 12. 9. 2024
  • N.

Longtailové výrazy

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Longtailové výrazy jsou specifické, méně vyhledávané fráze, které přinášejí cílenější a kvalitnější návštěvnost na webové stránky.

  • Proweby.cz
  • 9. 8. 2024
  • L.

Inbound marketing

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Inbound marketing je strategie zaměřená na přitahování zákazníků pomocí hodnotného obsahu a interakcí, které řeší jejich potřeby.

CPC (cena za proklik)

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

CPC, zkratka pro „Cost Per Click“, odkazuje na cenu, kterou inzerenti platí za každé kliknutí na reklamu v online reklamních kampaních.

Analýza webových stránek

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Analýza webových stránek je detailní přezkum webu za účelem jeho zlepšení. Je klíčová pro optimalizaci uživatelské zkušenosti a SEO.

Co jsou PPC kampaně?

PPC kampaně

PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.

Konverzní poměr

Konverzní poměr

Jasně a stručně řečeno se jedná o procento návštěvníků Vaší stránky, kteří uskuteční nákup, objednávku nebo cokoliv jiného pro Vás důležitého. Konverzní poměr je tedy zásadní.

Kdo je copywriter?

Copywriter

Copywriter je ve zkratce člověk, který píše texty, které se líbí jak návštěvníkům webových stránek, tak i vyhledávačům. Copywriter by měl znát také SEO.