Konverze

Retargeting

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Retargeting je reklamní strategie, která cílí na uživatele, kteří již navštívili web, s cílem je znovu oslovit a podpořit konverzi.

  • Proweby.cz
  • 3. 12. 2024
  • R.

Responzivní web

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Responzivní web je webová stránka, která se automaticky přizpůsobuje různým zařízením a velikostem obrazovky pro lepší uživatelský zážitek.

  • Proweby.cz
  • 3. 12. 2024
  • R.

Reporting

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Remarketing je reklamní strategie zaměřená na oslovení uživatelů, kteří již navštívili web, s cílem zvýšit šance na konverzi.

  • Proweby.cz
  • 2. 12. 2024
  • R.

Remarketing

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Remarketing je reklamní strategie zaměřená na oslovení uživatelů, kteří již navštívili web, s cílem zvýšit šance na konverzi.

  • Proweby.cz
  • 2. 12. 2024
  • R.

Redirect chains

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Redirect chains jsou více po sobě jdoucí přesměrování, která zpomalují načítání stránky a negativně ovlivňují SEO.

  • Proweby.cz
  • 2. 12. 2024
  • R.

Rank

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Rank je hodnocení webové stránky vyhledávačem, které určuje její pořadí ve výsledcích vyhledávání na základě relevance a kvality.

  • Proweby.cz
  • 29. 11. 2024
  • R.

Proklik

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Proklik je akce, kdy uživatel klikne na odkaz nebo reklamu, což často slouží jako měření úspěšnosti online kampaně.

Prodejní kampaň

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Prodejní kampaň je marketingová aktivita zaměřená na propagaci produktu nebo služby s cílem zvýšit prodeje v určitém časovém období.

Pop-up okno

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Pop-up okno je vyskakovací okno na webové stránce sloužící k zobrazení informací, nabídky nebo sběru e-mailů.

Personalizace

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Personalizace je přizpůsobení obsahu, produktů nebo služeb individuálním preferencím a potřebám uživatelů pro zlepšení jejich zážitku.

Newsletter

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Newsletter je pravidelný e-mailový zpravodaj od firmy nebo webu, poskytující odběratelům novinky, akce a důležité informace.

Inbound marketing

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Inbound marketing je strategie zaměřená na přitahování zákazníků pomocí hodnotného obsahu a interakcí, které řeší jejich potřeby.

CPC (cena za proklik)

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

CPC, zkratka pro „Cost Per Click“, odkazuje na cenu, kterou inzerenti platí za každé kliknutí na reklamu v online reklamních kampaních.

Analýza webových stránek

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Analýza webových stránek je detailní přezkum webu za účelem jeho zlepšení. Je klíčová pro optimalizaci uživatelské zkušenosti a SEO.

Co jsou PPC kampaně?

PPC kampaně

PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.

Konverzní poměr

Konverzní poměr

Jasně a stručně řečeno se jedná o procento návštěvníků Vaší stránky, kteří uskuteční nákup, objednávku nebo cokoliv jiného pro Vás důležitého. Konverzní poměr je tedy zásadní.

Kdo je copywriter?

Copywriter

Copywriter je ve zkratce člověk, který píše texty, které se líbí jak návštěvníkům webových stránek, tak i vyhledávačům. Copywriter by měl znát také SEO.