Blog pro nadšené čtenáře, kteří se mohou stát vašimi klienty. Blog, který vám přivede nové zákazníky a vylepší SEO.
Malézamyšlení nad tím, jaký vliv mají titulky stránek na čtenost článků a také na SEO.
Rozdíl mezi SEO a PPC spočívá v jejich způsobu použití. V online marketingu někdy potřebujeme rychle získat návštěvnost, jindy oceníme její stabilitu i v době, kdy na marketingu nepracujeme.
Texty jsou magnetem, který vám může přitáhnout správné, ale i špatné návštěvníky. Pokud budete psát pestré a bohaté texty, zvyšujete šance na úspěch ve vyhledávačích.
Tento článek je nápovědou pro ty, kdo nemají hluboké znalosti online marketingu a potřebují se zorientovat v tomto jeho podoboru. SEO je zkratka z anglického Search Engine Optimization.
Existuje celá řada definic, co je to klíčové slovo. Proto se omezíme na vysvětlení týkající se tvorby webových stránek, SEO a maximálně online marketingu, který je jejich zastřešujícím „nadoborem“.
Vysoká a relevantní návštěvnost webových stránek je prvotním předpokladem k získávání nových klientů z internetu a také budování značky.
Tento typ analýzy vypracováváme, pokud chceme zjistit, co hledají uživatelé na internetu v souvislosti s klientovým businessem, nebo tématem webu.
Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.
Copywriting je mladý marketingový obor, který v rámci něhož copywriteři vytvářejí reklamní a marketingové texty pro webové stránky.
Off-page optimalizace pro vyhledávače neboli SEO off page, je stručně řečeno taková optimalizace, která probíhá mimo optimalizovanou stránku (off page). Nejběžněji se jedná o různé metody linkbuildingu.
Naší obživou je tvorba webových stránek a měli bychom proto vládnout také dobře naším rodným jazykem. Čeština je pro nás jednou z priorit a proto se i v ní stále zlepšujeme.
SEO neboli optimalizace pro vyhledávače se dá rozdělit na tzv. on-page optimalizaci a off-page optimalizaci. Šikovné je začít první zmiňovanou částí prací.
Jistě znáte americký Google a český Seznam. Znáte však i další důležité vyhledávače, které se vyskytují na českém i světovém internetu, jako je Yandex, Baidu a další?
Rozdíly mezi optimalizací české webové stránky a zahraniční se samozřejmě najdou. Kromě velikosti trhu a konkurence se může jednat o typicky česká specifika.
Při optimalizaci webu pro vyhledávače je třeba začít od úplných základů vaší stránky. Tedy od zdrojového kódu. Analýza zdrojového kódu by měla odhalit většinu důležitých nedostatků.
Validita zdrojového kódu čili jeho správnost je důležitá pro „správné pochopení“ webové stránky ze strany vyhledávače. Pokud je zdrojový kód webové stránky nevalidní, může se web zobrazovat špatně.
Než se vrhnete do upravování vaší webové prezentace či do objednávání takových úprav, je žádoucí promyslet, čeho vlastně chcete dosáhnout. Cíle majitelů webů mohou být různé.
Copywriter je ve zkratce člověk, který píše texty, které se líbí jak návštěvníkům webových stránek, tak i vyhledávačům. Copywriter by měl znát také SEO.
SEO je často považováno za drahou a doplňkovou metodu, kterou si mohou dovolit pouze větší firmy. My však víme, že to tak není a nabízíme cenově dostupné SEO pro menší a střední firmy.
Engine-boat.com je web sloužící k prodeji jachet a lodních motorů. O SEO se staráme od roku 2021 a dosáhli jsme dobrých pozic klíčových slov i vzrůstající návštěvnosti.
Klíčová slova nejsou políčko, které se má vyplnit a tím zapnout SEO. Klíčové slovo je jedno nebo více slov, které říká, o čem je daná podstránka. Naučte se je správně chápat.