V dnešní době se může zdát, že tvorba makléřských webových stránek je jednoduchá záležitost. Díky mnoha dostupným šablonám si kdokoliv může během pár hodin „naklikat“ vlastní web. Ale co se na první pohled jeví jako rychlé a snadné řešení, často přináší víc problémů než užitku.
Webové stránky jsou nedílnou součástí propagace makléřských služeb, prezentace dosažených úspěchů i aktuálně prodávaných nemovitostí.
Tipy a rady pro výběr ideální domény, která bude snadno zapamatovatelná, relevantní a podporující vaše podnikání v realitách.
Pracujeme pro stěhovací firmy a ony občas pracují pro nás. Podívejte se na naše zkušenosti.
Pro realitní makléře pracuju někdy od roku 2017. Za tu dobu jsme udělali mnoho realitních webů, takže mi dovolte, abych se podělil o svoje profesní zkušenosti s lidmi z tohoto oboru, ale také o zkušenosti osobní, kterých jsem nabyl během prodejů a koupě nemoviostí.
Tvoříme webové stránky od roku 2006 a pro makléře pracujeme od roku 2017. Máme předpřipravená řešení speciálně pro realitní makléře a díky nim dokážeme nabídnout kvalitu za zajímavou cenu.
Co musí mít web z hlediska SEO, legislativy, co mají rádi uživatelé a jak to udělat, aby vám web skvěle sloužil.
Makléři používají často v článcích názvy jako „3 největší chyby při prodeji nemovitosti“. Proto jsem pojmenoval tento článek také po makléřeku.
Pro realitní trh jsme udělali nejvíce webů a stále nás oslovují další a další makléři, kteří potřebují zvýšit výdělky pomocí lepší propagace svých služeb.
V posledních letech se spolu s mými spolupracovníky z Proweby.cz zabývám realizací zakázek pro pražskou realitní kancelář RE/MAX Alfa.
SEO je často považováno za drahou a doplňkovou metodu, kterou si mohou dovolit pouze větší firmy. My však víme, že to tak není a nabízíme cenově dostupné SEO pro menší a střední firmy.