Webové stránky jsou nedílnou součástí propagace makléřských služeb, prezentace dosažených úspěchů i aktuálně prodávaných nemovitostí.
Adsense od Google umožňuje majitelům webů vydělávat peníze zobrazováním reklam na jejich stránkách, optimalizací obsahu a publika.
Rozdíl mezi SEO a PPC spočívá v jejich způsobu použití. V online marketingu někdy potřebujeme rychle získat návštěvnost, jindy oceníme její stabilitu i v době, kdy na marketingu nepracujeme.
Tento článek je nápovědou pro ty, kdo nemají hluboké znalosti online marketingu a potřebují se zorientovat v tomto jeho podoboru. SEO je zkratka z anglického Search Engine Optimization.
Vysoká a relevantní návštěvnost webových stránek je prvotním předpokladem k získávání nových klientů z internetu a také budování značky.
Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.
PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.