Marketingová strategie

Retargeting

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Retargeting je reklamní strategie, která cílí na uživatele, kteří již navštívili web, s cílem je znovu oslovit a podpořit konverzi.

  • Proweby.cz
  • 3. 12. 2024
  • R.

Reporting

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Remarketing je reklamní strategie zaměřená na oslovení uživatelů, kteří již navštívili web, s cílem zvýšit šance na konverzi.

  • Proweby.cz
  • 2. 12. 2024
  • R.

Minisite

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Minisite, také známá jako microstránka, je malá webová stránka zaměřená na konkrétní produkt, službu nebo kampaň s cíleným obsahem a účelem.

Mediální plán

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Mediální plán určuje strategii a rozpočet pro reklamní kampaně. Naučte se, jak správně plánovat a cílit reklamy pro maximální efekt.

Doména třetího řádu

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Doména třetího řádu – Poddoména hlavní domény, například blog.example.com, která umožňuje vytváření oddělených sekcí webu.

Directmail

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Directmail je marketingová technika, která zahrnuje zasílání propagačních materiálů nebo nabídek přímo zákazníkům poštou nebo e-mailem.