U.

USP

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

USP (Unique Selling Proposition) je jedinečná vlastnost produktu nebo služby, která ho odlišuje od konkurence a přitahuje zákazníky.

User-Generated Content (UGC)

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

User-Generated Content (UGC) je obsah od uživatelů, jako recenze, komentáře nebo fotky, který zvyšuje důvěryhodnost a angažovanost.

User Interface (UI)

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

User Interface (UI) je vizuální rozhraní umožňující uživatelům interakci s webem, aplikací nebo softwarem.

User Agent

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

User Agent je identifikátor prohlížeče nebo zařízení, který se odesílá serveru a pomáhá optimalizovat zobrazování webových stránek.

URL

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

URL je adresa webové stránky, která specifikuje její umístění na internetu a umožňuje k ní přístup prostřednictvím prohlížeče.

Up-selling

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Up-selling je prodejní strategie, která motivuje zákazníky k nákupu dražší nebo vylepšené verze produktu či služby.

Unikátní design

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

Unikátní design je originální vizuální zpracování webu nebo grafiky, které se odlišuje od běžných šablon a zvyšuje rozpoznatelnost značky.

„U odeslané adresy URL došlo k problému s procházením“

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

„U odeslané adresy URL došlo k problému s procházením“ znamená, že vyhledávač nemohl stránku správně prohledat, což brání její indexaci.