SEO – optimalizace pro vyhledávače

Pomůžeme vám být lépe vidět ve vyhledávačích i na internetu jako takovém. Vyladíme web podle předem vypracovaných analýz a naučíme vás, jak udělat maximum pro to, aby se viditelnost webu průběžně udržovala nebo zlepšovala. SEO je totiž nejefektivnější, nejtrvalejší a nejlevnější způsob jak být dobře vidět ve fulltextových vyhledávačích (Seznam, Google) a tím zvýšit návštěvnost webu nebo e-shopu. Jedná se o zcela legální a vyhledávači doporučovaný způsob ovlivnění pozic ve výsledcích vyhledávání.

SEO lze přeložit jako optimalizace pro vyhledávače. Zde najdete podrobnější popis, co je to SEO.

Optimalizujeme nové i starší obsahové webové stránky a internetové obchody. Našim cílem je, nejen aby byly vaše webové stránky ve vyhledávačích co nejlépe vidět, ale aby vám vydělávaly co nejvíce peněz. Případně to nemusí být jen o penězích, ale zkrátka, aby vám přinášely co největší užitek, ať je jakýkoli.

Jak postupujeme

Analýzy webu – dříve než začneme

Vždy potřebujeme nejprve vědět, jaký je aktuální stav webu a jak se umísťuje ve vyhledávačích. Proto vždy nejprve vypracujeme analýzu klíčových slov a poté SEO analýzu.

Optimalizace obsahu webu

Druhou fází je úprava textového a mediálního obsahu webu tak, aby chutnal nejen uživatelům, ale i vyhledávačům a aby ho považovali za kvalitní a přínosný. V rámci této fáze upravujeme podle analýzy klíčových slov viditelný obsah webu, což jsou nadpisy všech úrovní, texty, interní hypertextové odkazy. Dále pak optimalizujeme to, co není na první pohled vidět, ale je to neméně podstatné. Jedná se o URL adresy podstránek, titulky, metadescription, alternativní popisy obrázků, titulky obrázků a titulky odkazů.

SEO je vždy mravenčí práce, kterou musí provádět zkušený profesionál ve spolupráci s programátorem, případně grafikem a správcem serveru. Špatně zapracované analýzy a nevhodné zapracování doporučení může vést ke zhoršení pozic klíčových slov ve vyhledávačích. Naopak dobře provedené zapracování doporučení je předpokladem k růstu návštěvnosti webu a tím i obratů.

Podpoříme web zvenčí

Třetí fází je podpora webových stránek zvenčí pomocí cílené propagace na jiných webech. Jedná se často o linkbuilding, aktivitu na sociálních sítích, PPC nebo jinou formu reklamy i další aktivity.

SEO je nikdy nekončící proces

Občas se nám stává, že chtějí zákazníci udělat SEO a myslí si, že tím vše končí. Bohužel to není pravda. SEO je komplex dílčích metod a kroků, které je potřeba vykonávat stále, aby byl web stále konkurenceschopný.

Měřit = vědět

Pokud máte aktuálně dobře vyladěný web a pracujete na jeho podpoře zvenčí a chcete vědět, jak na tom je a jestli úpravy zabraly, neobejdete se bez kvalitních, průběžných měření a analýz.

Nezapomeňte na: