Zpětný odkaz je hypertextový odkaz z jiné webové stránky, který vede na váš web a pomáhá zlepšit SEO a autoritu stránky.
- Zpětný odkaz, Black Hat SEO, Cílená návštěvnost, Link (odkaz), Influencer, Guest blogging, Link juice, Hypertextový odkaz, Kvalitní obsah, Důvěryhodnost, Webové stránky, Vyhledávání, Viditelnost, Dofollow, Nofollow, Linkbuilding, Google, SEO, Vyhledávače
Zdrojový kód je textový zápis programu nebo webové stránky v programovacím jazyce, který určuje její funkčnost a vzhled.
- Open-source, Optimalizace, Webové stránky, C++, CSS, Algoritmy, Aplikace, Python, Html, JavaScript, Software, Operační systém, Zdrojový kód
WYSIWYG je editor, ve kterém vidíte obsah při úpravách přesně tak, jak bude vypadat po publikování, bez nutnosti kódování.
- WYSIWYG, Google Docs, SmartEmailing, Mailchimp, Kompatibilita, Wix, Drag-and-drop, Webové stránky, E-mailové kampaně, CSS, Design, Html, WordPress
WWW (World Wide Web) je globální systém propojených webových stránek a dokumentů přístupných přes internet pomocí webového prohlížeče.
- WWW, e-mail, Hyperlink, HTTPP, Firefox, Edge, Hypertextový odkaz, Webové stránky, HTTP, Malware, CSS, E-commerce, JavaScript, Komunikace, URL, Sociální sítě, Domény, Google, Bing
WordPress je populární open-source systém pro správu obsahu (CMS), který umožňuje snadnou tvorbu a správu webových stránek.
- Open-source, Wix, Doména, Yoast SEO, Pluginy, WooCommerce, Aktualizace, Flexibilita, CMS, Webové stránky, Viditelnost, Responzivní design, Hosting, Platforma, E-commerce, SEO nástroje, E-shop, WordPress, SEO, Programování, Vyhledávače
Wireframe je základní vizuální návrh struktury webové stránky, který znázorňuje rozložení prvků bez detailního designu.
- UI, Wireframe, Figma, Sketch, Adobe XD, Ikony, Webové stránky, Design, Aplikace, Uživatelská zkušenost, UX
Widget je malá aplikace nebo prvek webu, který poskytuje specifickou funkci, například formulář, kalendář nebo sociální tlačítka.
- Zendesk Chat, Facebook Messenger, Widget, WPForms, Twitter, Google Maps, CMS, CTA, Webové stránky, Personalizace, Plugin, Design, Instagram, Aplikace, E-commerce, Html, Google Analytics, JavaScript, Facebook, Konverze, WordPress, SEO
Webový prohlížeč je software, který umožňuje přístup, prohlížení a interakci s webovými stránkami na internetu.
- WebKit, PWA, VPN, Apple, Webové aplikace, Firefox, iOS, Bezpečnost, Aktualizace, Webové stránky, RAM, Microsoft Edge, Safari, Mozilla Firefox, Google Chrome, Webový prohlížeč, Malware, CSS, Aplikace, macOS, Html, JavaScript, URL, Software
Webový portál je komplexní webová stránka, která nabízí širokou škálu informací, služeb a funkcí na jednom místě.
- CNN, Webový portál, Relevantní informace, React, AWS, CRM, Drupal, CMS, Webové stránky, Personalizace, Design, Platforma, E-commerce, PHP, Amazon, Seznam.cz, Databáze, WordPress
Webový formulář je interaktivní prvek na webové stránce, který umožňuje uživatelům zadávat a odesílat data, například kontaktní informace.
- WPForms, Google Forms, Webový formulář, e-mail, Node.js, Efektivita, Registrace, Kontaktní formuláře, ReCAPTCHA, CAPTCHA, Webové stránky, Responzivní design, Aplikace, Zákaznická podpora, Uživatelská zkušenost, Python, PHP, E-shopy, WordPress
Webová šablona je předpřipravený design webových stránek, který umožňuje snadnou úpravu obsahu bez nutnosti kódování.
- Webová šablona, Unikátní design, Responzivní web, Obsah, SEO optimalizace, Wix, Responsivní design, CMS, Webové stránky, Viditelnost, CSS, Přizpůsobitelnost, Bootstrap, Design, E-commerce, Html, Mobilní telefony, WordPress, Programování, Freelancer, Vyhledávače
Webnode je online platforma pro tvorbu webových stránek a e-shopů, která umožňuje snadnou správu bez nutnosti programování.
- Vizuální editor, Obsah, Tablety, Webnode, Doména, WooCommerce, Drag-and-drop, Optimalizace, Flexibilita, Shopify, Webové stránky, Viditelnost, Hosting, Platforma, E-commerce, Marketing, E-shopy, WordPress, SEO, Programování, Vyhledávače
WebM je formát komprese videa určený pro streamování na webu, který poskytuje vysokou kvalitu při nízké datové náročnosti.
- Reddit, WebM, Uživatelský zážitek, Apple, Webové aplikace, Firefox, Open-source, Pluginy, iOS, Mobilní aplikace, Optimalizace, Rychlost načítání, Webové stránky, WhatsApp, Safari, Google Chrome, YouTube, Software, Sociální sítě, Google, SEO
Výchozí prohlížeč je webový prohlížeč automaticky používaný pro otevírání internetových odkazů a stránek v systému.
- Výchozí prohlížeč, e-mail, VPN, Firefox, Edge, iOS, Hypertextový odkaz, Webové stránky, RAM, Microsoft Edge, Safari, Mozilla Firefox, Google Chrome, Webový prohlížeč, Aplikace, macOS, URL, Software, Windows, Operační systém
Vyhledávač je online nástroj, který prohledává internet a zobrazuje relevantní výsledky, například Google nebo Seznam.
- Vertikální vyhledávač, PPC, Metadata, DuckDuckGo, Technická optimalizace webu, Backlinks, Crawling, Marketingové strategie, Autorita, Webové stránky, YouTube, Vyhledávač, SERP, Kvalita obsahu, Relevance, Indexace, Ranking, Yahoo, Google, Seznam.cz, Databáze, SEO, Bing
Vizuální editor je nástroj pro úpravu obsahu webu nebo dokumentů, který umožňuje editaci bez znalosti kódu.
- Notion, Google Docs, Microsoft Word, Vizuální editor, SmartEmailing, e-mail, Mailchimp, Adobe XD, Canva, Elementor, Wix, Drag-and-drop, Grafika, Marketingové kampaně, E-mail marketing, HubSpot, Webové stránky, E-mailové kampaně, CSS, Design, Platforma, Html, WordPress
Validace je proces ověřování správnosti kódu, formulářů nebo dat, aby odpovídaly standardům a správně fungovaly.
- NeverBounce, jQuery, W3C, Validace, XSS, SQL, Doména, Marketingové kampaně, Webové stránky, CSS, Aplikace, Marketing, Html, Indexace, JavaScript, URL, Google Search Console, Meta tagy, SEO, Programování, Vyhledávače
User-Generated Content (UGC) je obsah od uživatelů, jako recenze, komentáře nebo fotky, který zvyšuje důvěryhodnost a angažovanost.
- User-Generated Content, Google Reviews, TikTok, Hashtagy, Recenze, Obsah, ugc, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, YouTube, Instagram, E-shopy, Indexace, Sociální sítě, Konverze, SEO, Vyhledávače
User Agent je identifikátor prohlížeče nebo zařízení, který se odesílá serveru a pomáhá optimalizovat zobrazování webových stránek.
- User-agent, Googlebot, Webové stránky, Google Chrome, Prohlížeč, HTTP, Mobilní telefony, Indexace, Windows, Operační systém, SEO
URL je adresa webové stránky, která specifikuje její umístění na internetu a umožňuje k ní přístup prostřednictvím prohlížeče.
- Kanonické URL, SEO friendly URL, SEO optimalizace, HTTPS, Protokol, Doména, SEO strategie, Důvěryhodnost, Webové stránky, HTTP, Klíčová slova, URL, Google, Vyhledávače
TrustRank je algoritmus vyhledávačů, který hodnotí důvěryhodnost webových stránek na základě kvality zpětných odkazů a obsahu.
- TrustRank, SSL certifikát, PR článek, HTTPS, Backlinks, Důvěryhodnost, Webové stránky, Zpětné odkazy, SERP, PageRank, Google, UX, Bing
Trust je důvěryhodnost webové stránky posuzovaná vyhledávači na základě kvality obsahu, zpětných odkazů a bezpečnostních faktorů.
- Heureka, Google Reviews, Trust, SSL certifikát, Rich Snippet, Recenze, HTTPS, CTR, Optimalizace, Rychlost načítání, Backlinks, Kvalitní obsah, Důvěryhodnost, Webové stránky, Google, SEO, Vyhledávače
Traffic je množství návštěvníků webové stránky, které může pocházet z vyhledávačů, sociálních sítí nebo jiných zdrojů.
- TikTok, Traffic, e-mail, SEO optimalizace, LinkedIn, PPC kampaně, E-mail marketing, Facebook Ads, Google Ads, Webové stránky, Prohlížeč, Instagram, Platforma, Zpětné odkazy, Odkazy, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, URL, Google Search Console, Sociální sítě, Facebook, Google, Seznam.cz, Konverze, SEO, Bing
Title tag je HTML značka určující název stránky, který se zobrazuje ve vyhledávačích a ovlivňuje SEO i míru prokliku.
- Title tag, CTR, Yoast SEO, Screaming Frog, SEO strategie, Webové stránky, Prohlížeč, SERP, Uživatelská zkušenost, Html, Klíčová slova, Google Search Console, Sociální sítě, Google, Online marketing, WordPress, SEO, Bing
Title stránky je HTML tag určující název webové stránky, který se zobrazuje ve výsledcích vyhledávání a ovlivňuje SEO.
- Titulek stránky, Title, Obsah, CTR, Yoast SEO, Screaming Frog, Webové stránky, Prohlížeč, Viditelnost, SERP, SEO faktory, Uživatelská zkušenost, Html, Klíčová slova, Google Search Console, Google, WordPress, Vyhledávače
Tisková verze je upravené zobrazení webové stránky optimalizované pro tisk, které odstraní zbytečné prvky, jako jsou reklamy nebo navigace.
Technické SEO je optimalizace webu zaměřená na zlepšení indexace, rychlosti načítání a struktury pro lepší výkon ve vyhledávačích.
- Breadcrumbs, SSL certifikát, Sitemap.xml, Uživatelský zážitek, Rich Snippet, Technické SEO, Mobile-first indexing, Indexovatelnost, HTTPS, Interní odkazy, Screaming Frog, Bezpečnost, Optimalizace, Robots.txt, CLS, FID, LCP, CDN, FAQ, Webové stránky, Viditelnost, Responzivní design, Vyhledávač, SEMrush, SERP, Html, Klíčová slova, JavaScript, Ahrefs, URL, Google Search Console, Google
Technická správa je údržba a optimalizace webu, zahrnující aktualizace, zabezpečení, zálohování a řešení technických problémů.
- Firewall, Server, Hardware, Efektivita, Technická správa, Pluginy, Bezpečnost, Optimalizace, Aktualizace, Webové stránky, Software
Tapetování klíčovými slovy je nevhodná SEO technika, kdy se nadměrně používají klíčová slova v textu s cílem manipulovat s vyhledávači.
- Interní prolinkování, Taxonomie, Relevantní obsah, Android, CMS, Webové stránky, Navigace, Viditelnost, Uživatelská zkušenost, Mobilní telefony, E-shopy, Indexace, Klíčová slova, Databáze, SEO, UX, Vyhledávače
Tag je označení prvku v HTML nebo metadata sloužící k organizaci obsahu, usnadnění vyhledávání a zlepšení SEO.
- Hashtagy, Google ranking, Kategorizace, Štítek, Tag, Interní prolinkování, Uživatelský zážitek, SEO optimalizace, Optimalizace, Webové stránky, Viditelnost, SERP, Html, Optimalizace webu, E-shopy, Klíčová slova, Sociální sítě, Meta tagy, SEO, Vyhledávače
Struktura webu je uspořádání stránek a jejich propojení, které ovlivňuje navigaci, uživatelskou přívětivost a indexaci vyhledávači.
- Breadcrumbs, Interní prolinkování, Bounce Rate, Konverzní poměr, Hierarchická struktura, Homepage, Drobečková navigace, Relevantní obsah, Články, Sitemap, Webové stránky, Odkazy, Uživatelská zkušenost, Struktura webu, E-shopy, Indexace, Klíčová slova, URL, Konverze, SEO, Vyhledávače
SSL certifikát je bezpečnostní protokol, který šifruje komunikaci mezi webem a uživatelem a zajišťuje ochranu dat.
- Sectigo, DigiCert, MitM, SSL certifikát, HTTPS, Ikona, Důvěryhodnost, Webové stránky, SERP, E-shopy, URL, SEO
Správa webu zahrnuje údržbu, aktualizaci a optimalizaci webových stránek pro zajištění jejich funkčnosti, bezpečnosti a výkonu.
- Firewall, Správa webu, Monitoring, Hotjar, Optimalizace, Rychlost načítání, Aktualizace obsahu, Marketingové strategie, Aktualizace, Webové stránky, Viditelnost, Uživatelská zkušenost, Google Analytics, Software, Google Search Console, SEO, Vyhledávače
Skript je sada instrukcí v programovacím jazyce, která automatizuje úlohy nebo přidává dynamické funkce na webové stránky.
- Skript, Sitemap.xml, Rychlost načítání stránky, Externí odkaz, Interní odkazy, Screaming Frog, Robots.txt, Crawling, Crawl budget, Googlebot, Webové stránky, Viditelnost, SEMrush, Relevance, Duplicitní obsah, Indexace, Ahrefs, Google Search Console, 404, Vyhledávače
Skenování stránky je proces, kdy vyhledávače procházejí web a analyzují jeho obsah pro indexaci a zobrazení ve výsledcích hledání.
- Interní prolinkování, Skenování stránky, Sitemap.xml, Externí odkaz, Interní odkazy, Screaming Frog, Robots.txt, Crawling, Crawl budget, Googlebot, Webové stránky, SEMrush, Duplicitní obsah, Indexace, Ahrefs, Google Search Console, 404, Vyhledávače
Server hosting je služba poskytující prostor a výkon serveru pro provoz webových stránek, aplikací nebo databází na internetu.
- Server hosting, Uživatelský zážitek, Technická podpora, Hardware, Managed hosting, Cloud hosting, VPS, CPU, Bezpečnost, Rychlost načítání, Aktualizace, Flexibilita, Zabezpečení, Škálovatelnost, Webové stránky, RAM, SEO
Server je výkonný počítač nebo systém, který poskytuje data, služby a zdroje jiným zařízením připojeným k síti.
- Cloud server, LiteSpped, Server, MongoDB, AWS, HTTPS, SQL, E-mail (Elektronická pošta), Webový server, Nginx, Apache, MySQL, CRM, Aktualizace, Webové stránky, RAM, Prohlížeč, HTTP, E-commerce, Linux, Microsoft, Operační systém
SEO visibility označuje míru viditelnosti webu ve vyhledávačích na základě umístění a četnosti zobrazení ve výsledcích.
- SEO visibility, SEO viditelnost, On-page optimalizace, Organická návštěvnost, Metrika, Relevantní obsah, SEO audit, Optimalizace, Rychlost načítání, Důvěryhodnost, Webové stránky, Vyhledávání, Viditelnost, Obsahový marketing, SEMrush, Zpětné odkazy, Autorita domén, Indexace, Klíčová slova, Ahrefs, URL, Google Search Console, Odkazový profil, Meta tagy
SEO specialista optimalizuje webové stránky, zlepšuje jejich viditelnost ve vyhledávačích a analyzuje výkon pomocí SEO nástrojů.
- PPC, Technické SEO, Reporting, Organická návštěvnost, Konverzní poměr, Analýza klíčových slov, Metriky, Screaming Frog, SEO audit, Optimalizace, Rychlost načítání, SEO specialista, Copywriter, Analýza, Obsahová strategie, SEO strategie, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, SEMrush, Google Analytics, Indexace, Klíčová slova, Ahrefs, URL, Google Search Console, Linkbuilding, On-page SEO, Off-page SEO, Meta popis, Vyhledávače
SEO služby zahrnují optimalizaci webu, linkbuilding a analýzu klíčových slov pro lepší viditelnost ve vyhledávačích.
- SEO služby, Reference, Rychlost načítání stránky, PPC, Technické SEO, Monitoring, Organická návštěvnost, Konkurence, HTTPS, Google My Business, CTR, SEO kampaň, Lokální SEO, Relevantní obsah, SEO audit, Optimalizace, SEO copywriting, Analýza, Zabezpečení, Webové stránky, Viditelnost, Algoritmy, Zpětné odkazy, Klíčová slova, URL, Linkbuilding, On-page SEO, Off-page SEO, Konverze, SEO, UX, Vyhledávače
SEO profesionál je expert na optimalizaci webu, který zlepšuje jeho viditelnost ve vyhledávačích a zvyšuje organickou návštěvnost.
- SEO report, Rychlost načítání stránky, Technické SEO, Organická návštěvnost, Bounce Rate, Title tag, KPI, CTR, SEO kampaně, Metriky, Optimalizace, Organické vyhledávání, SEO strategie, Webové stránky, SEMrush, Zpětné odkazy, Moz, Google Analytics, Duplicitní obsah, Indexace, Klíčová slova, Ahrefs, Google Search Console, 404, Linkbuilding, Meta popis
SEO nástroje jsou softwary a online služby, které pomáhají analyzovat, optimalizovat a sledovat výkonnost webových stránek ve vyhledávačích.
- Ubersuggest, Technický audit, Uživatelský zážitek, Rychlost načítání stránky, PPC, Google PageSpeed Insights, Organická návštěvnost, Screaming Frog, Optimalizace, SEO specialista, Webové stránky, Vyhledávání, Nefunkční odkazy, Viditelnost, Obsahový marketing, SEMrush, Zpětné odkazy, SEO nástroje, Google Analytics, Duplicitní obsah, Indexace, Klíčová slova, Ahrefs, Software, Google Search Console, 404, Meta tagy, Konverze, SEO, Vyhledávače
SEO kurz je vzdělávací program zaměřený na výuku technik a strategií optimalizace webových stránek pro vyhledávače.
- SEO kurz, SEO KPI, SEO agentura, Sitemap.xml, Uživatelský zážitek, Technické SEO, Off-page optimalizace, On-page optimalizace, Organická návštěvnost, Google Keyword Planner, Analýza klíčových slov, HTTPS, Guest blogging, Optimalizace, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, SEMrush, Google Analytics, Indexace, Ahrefs, URL, Google Search Console, Linkbuilding, Google, Online marketing, Meta tagy, Konverze, Vyhledávače
SEO konzultant je odborník na optimalizaci webu, který pomáhá zlepšit jeho viditelnost ve vyhledávačích a zvýšit organickou návštěvnost.
- Placené reklamy, Organická návštěvnost, Google Keyword Planner, Hlasové vyhledávání, SEO analýza, Optimalizace, Návštěvnost webu, SEO konzultant, Webové stránky, Personalizace, Vyhledávání, SEMrush, Zpětné odkazy, Moz, Uživatelská zkušenost, Indexace, Klíčová slova, Ahrefs, Linkbuilding, Off-page SEO, Meta popis, UX
SEO friendly URL je adresa webové stránky, která je srozumitelná, obsahuje klíčová slova a usnadňuje indexaci vyhledávači.
- SEO friendly URL, Uživatelský zážitek, Organická návštěvnost, Indexovatelnost, CTR, 301 přesměrování, SEO strategie, Uživatelé, Webové stránky, Duplicitní obsah, Indexace, Klíčová slova, URL, Google, Vyhledávače
SEO copywriting je tvorba optimalizovaného obsahu, který zlepšuje viditelnost webu ve vyhledávačích a přitahuje cílenou návštěvnost.
- Ubersuggest, Organická návštěvnost, Title tag, Strukturovaný obsah, Google Keyword Planner, Analýza klíčových slov, CTR, Zvýšení viditelnosti, SEO copywriting, Důvěryhodnost, CTA, Webové stránky, Vyhledávání, SEMrush, E-shopy, Klíčová slova, Ahrefs, Umělá inteligence, Meta tagy, Meta description, SEO, Vyhledávače
SEO audit je komplexní analýza webu, která hodnotí technické, obsahové a off-page faktory ovlivňující jeho viditelnost ve vyhledávačích.
- Sitemap.xml, Responzivita, Sitebulb, Technické SEO, Nadpis, Organická návštěvnost, Bounce Rate, Featured snippet, SEO audit, Bezpečnost, Optimalizace, Rychlost načítání, Backlinks, Robots.txt, SEO strategie, Webové stránky, HTTP, Viditelnost, Design, SEMrush, Struktura webu, Indexace, Klíčová slova, URL, 404, Google, Meta tagy, Konverze, SEO, UX, Vyhledávače
SEO analýza je proces hodnocení webu z hlediska technických, obsahových a off-page faktorů pro zlepšení viditelnosti ve vyhledávačích.
- Sitemap.xml, Rychlost načítání stránky, Rich Snippet, Responzivita, Off page faktory, HTTPS, SEO analýza, Screaming Frog, Robots.txt, Zabezpečení, Autorita, Webové stránky, SEMrush, Zpětné odkazy, Google Analytics, Optimalizace webu, Indexace, Klíčová slova, Ahrefs, URL, Google Search Console, Google, SEO, Vyhledávače
SEO agentura je specializovaná firma, která poskytuje služby optimalizace webových stránek pro zlepšení jejich viditelnosti ve vyhledávačích.
- Reference, Technický audit, SEO agentura, Technické SEO, Reporting, Placené reklamy, Analýza klíčových slov, HTTPS, Bezpečnost, Kvalitní obsah, PR, SEO strategie, Webové stránky, Viditelnost, White Hat SEO, Optimalizace webu, Rychlost webu, Indexace, URL, Sociální sítě, Linkbuilding, On-page SEO, Off-page SEO, Meta tagy, SEO, Vyhledávače
Search Engine Marketing (SEM) je online marketing zahrnující placenou reklamu a optimalizaci pro vyhledávače ke zvýšení viditelnosti webu.
- Demografie, Ad Rank, SEM, Search Engine Marketing, Remarketing, Placené reklamy, Google Keyword Planner, CTR, ROI, Zvýšení viditelnosti, Optimalizace, Google Ads, CPC, Digitální marketing, Personalizace reklamy, Návštěvnost webu, CTA, Webové stránky, Viditelnost, Relevance, Klíčová slova, Analýza dat, Umělá inteligence, Google, PPC reklama, SEO, Vyhledávače
Scrap je automatický sběr dat z webových stránek pomocí nástrojů nebo skriptů, často využívaný pro analýzu a monitoring.
- Octoparse, Node.js, Selenium, XPath, Web scraping, Scrap, Digitální technologie, CSV, Analýza trendů, Cílová stránka, Konkurence, GDPR, CAPTCHA, Webové stránky, CSS, Framework, Automatizace, Python, Html, Analýza obsahu, E-shopy, JSON, Softwre, Analýza dat
Rychlost načítání stránky je doba, za kterou se webová stránka plně zobrazí uživateli, což ovlivňuje uživatelský zážitek a SEO.
- Uživatelský zážitek, PWA, WebPageTest, Rychlost načítání stránky, Lazy loading, Lighthouse, GTmetrix, WebP, Google PageSpeed Insights, Bounce Rate, Kešování, Návštěvníci, Optimalizace, Registrace, Reklamní kampaně, CDN, SEO strategie, Webové stránky, HTTP, CSS, Hosting, Html, JavaScript, Google, E-shop, WordPress, SEO, Vyhledávače
RSS je formát, který umožňuje automatický odběr novinek z webových stránek a usnadňuje sledování aktualizací pomocí čteček.
- Inoreader, Feedly, RSSOwl, RSS, Apple, Centralizace, E-mail (Elektronická pošta), Články, Newslettery, Aktualizace, Webové stránky, XML, WordPress
Rozlišení je počet obrazových bodů (pixelů) na obrazovce či v obrázku, který ovlivňuje ostrost a kvalitu zobrazení.
Robots.txt je textový soubor, který informuje vyhledávače o tom, které části webu mohou či nemohou prohledávat.
- Disallow, User-agent, Informace, Optimalizace, Syntaxe, Crawler, Sitemap, Robots.txt, Googlebot, Webové stránky, Duplicitní obsah, Indexace, URL, Google Search Console, E-shop, Vyhledávače
Rich Snippet je rozšířený výsledek vyhledávání zobrazující doplňující informace, jako jsou recenze nebo ceny, pro lepší viditelnost.
- Google Rich Result Test, RDFa, Microdata, JSON-LD, Rich Snippet, Recenze, Obsah, Informace, schema.org, CTR, Články, Click-Through Rate, Aktualizace, FAQ, Webové stránky, Vyhledávání, Google, E-shop, SEO, Vyhledávače
Responzivní web je webová stránka, která se automaticky přizpůsobuje různým zařízením a velikostem obrazovky pro lepší uživatelský zážitek.
- Responzivní web, Lazy loading, Foundation, Responzivita, Media Queries, Optimalizace, Webové stránky, CSS, Bootstrap, Platforma, Implementace, Mobilní telefony, Google, Konverze, SEO, Vyhledávače
Responzivní design je přístup k tvorbě webů, který zajišťuje správné zobrazení a funkčnost na různých zařízeních a velikostech obrazovky.
- Foundation, CSS3, HTML5, Mobile-first indexing, Media Queries, Optimalizace, Flexibilita, Webové stránky, CSS, Bootstrap, Responzivní design, Mobilní telefony, JavaScript, Google, SEO, Vyhledávače
Responzivita je schopnost webové stránky přizpůsobit svůj vzhled a funkce různým zařízením, jako jsou mobily, tablety a počítače.
- GSS Grid, Responzivita, Mobile-first indexing, Bounce Rate, Media Queries, Responsivní design, Webové stránky, Vyhledávání, CSS, Bootstrap, Vyhledávač, Implementace, Mobilní telefony, Google, SEO
Remarketing je reklamní strategie zaměřená na oslovení uživatelů, kteří již navštívili web, s cílem zvýšit šance na konverzi.
- Power BI, Tableau, Microsoft Excel, SEO reporting, Cash flow, Transparentnost, Reporting, LinkedIn, ROI, PPC kampaně, Marketingová strategie, E-mail marketing, Optimalizace, HubSpot, CRM, Facebook Ads, Google Ads, Analýza, Webové stránky, Instagram, Sociální média, Google Analytics, Vizualizace, Facebook, Microsoft, Konverze
Reinclusion je proces, kdy webová stránka žádá o opětovné zařazení do indexu vyhledávače po odstranění penalizace nebo vyřešení problémů.
- Opětovné zařazení, Reinclusion, Phishing, Google Webmaster Guidelines, Links Tool, Disavow, Black-hat SEO, Robots.txt, Kvalitní obsah, Webové stránky, SPAM, Malware, Vyhledávač, Zpětné odkazy, Penalizace, Indexace, Software, Google Search Console, 404, SEO
Redakční systém je software umožňující správu obsahu webových stránek bez nutnosti programování, například WordPress nebo Joomla.
- Contenful, Strapi, Headless CMS, Kentico, Sitecore, Proprietální CMS, Modularita, Open-source, Bezpečnost, Flexibilita, Shopify, Drupal, Joomla!, Redakční systém, CMS, Škálovatelnost, Webové stránky, Personalizace, Propagace, Design, Platforma, API, SEO nástroje, Automatizace, E-shopy, URL, Software, Umělá inteligence, WordPress, SEO, Vyhledávače
Redakční odkaz je zpětný odkaz, který vzniká přirozeně díky kvalitnímu obsahu, obvykle bez požadavku na jeho vytvoření nebo zaplacení.
- Citace, Redakční odkaz, Recenze, Zlepšení SEO, Relevance obsahu, Články, Kvalitní obsah, tiskové zprávy, Autorita, Infografiky, Návštěvnost webu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Propagace, Odkazy, Relevance, Sociální sítě, Google, SEO, Vyhledávače
Reciproční odkazy jsou odkazy mezi dvěma weby, kde si vzájemně odkazují na své stránky, často za účelem zvýšení SEO hodnocení.
- Reciproční odkazy, Google Penguin, Blog, Guest blogging, Články, Kvalitní obsah, Návštěvnost webu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, Algoritmy, Zpětné odkazy, Zvýšení návštěvnosti, Relevance, Penalizace, Sociální sítě, Google, SEO, Vyhledávače
Přístupnost webu je schopnost webových stránek být použitelné pro všechny uživatele, včetně těch se zdravotním postižením.
- WAVE, Axe, Uživatelská spokojenost, Přístupnost webu, Lighthouse, Zlepšení SEO, WCAG, Kompatibilita, Čitelnost a srozumitelnost, Webový obsah, Konkurenční výhody, Webové stránky, Prohlížeč, Navigace, Design, Alternativní text
Příchozí odkaz je hypertextový odkaz z jiné webové stránky, který vede na váš web a zvyšuje jeho autoritu a SEO hodnocení.
- Přirozený odkaz, Moz Link Explorer, Obsah, Návštěvnost webu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Propagace, SEMrush, Odkazy, Relevance, Ahrefs, Google Search Console, Google, SEO, Vyhledávače
Příchozí odkaz je hypertextový odkaz z jiné webové stránky, který vede na váš web a zvyšuje jeho autoritu a SEO hodnocení.
- Moz Link Explorer, Referral traffic, Inbound link, Příchozí odkaz, Anchor text, Obsah, ugc, Relevance obsahu, Rel="nofollow", Dofollow odkazy, Guest blogging, Hypertextový odkaz, Interní odkazy, Kvalitní obsah, Autorita, SEO strategie, Webové stránky, SEMrush, Nofollow, Zvýšení návštěvnosti, Sociální sítě, Google, SEO, Vyhledávače
Přesměrování domény je proces, kdy je návštěvník automaticky přesměrován z jedné domény na jinou, například při změně
- Redirection, Slučování webů, Přesměrování domény, 302 přesměrování, .htaccess, HTTPS, DNS záznamy, 301 přesměrování, Apache, CNAME záznamy, A záznamy, Interní odkazy, Návštěvníci, CMS, Webové stránky, HTTP, Hosting, Vyhledávač, Duplicitní obsah, URL, Google Search Console, WordPress, SEO
Proklik je akce, kdy uživatel klikne na odkaz nebo reklamu, což často slouží jako měření úspěšnosti online kampaně.
- Proklik, CTR, ROI, PPC kampaně, Optimalizace kampaní, Facebook Ads, Google Ads, CPC, Cílová skupina, CTA, Webové stránky, Formát reklamy, Relevance, Google Analytics, Sociální sítě, Online marketing, E-shop, Konverze
Procházeno – momentálně neindexováno znamená, že vyhledávač stránku navštívil, ale ještě ji nezařadil do svého indexu.
- Procházeno - momentálně neindexováno, Odkazové portfolio, Nonindex Tag, Meta Tags, Externí odkaz, Index, Robots.txt, Canonical tags, Googlebot, Návštěvnost webu, Webové stránky, Algoritmy, Kvalita obsahu, Struktura webu, Duplicitní obsah, Indexace, URL, Google Search Console, Google
Prohlížeč je software pro přístup a prohlížení webových stránek na internetu, jako je Chrome nebo Firefox.
- Phishing, Synchronizace, Historie procházení, Záložky, Obsah, Informace, Bezpečnost, Aktualizace, Cookies, Webové stránky, Microsoft Edge, Safari, Mozilla Firefox, Google Chrome, Prohlížeč, Webový prohlížeč, CSS, Aplikace, SSL, Html, URL, Sociální sítě, Internet
PR článek je text zaměřený na propagaci produktu, služby nebo značky, který zvyšuje povědomí a pozitivní image firmy mezi zákazníky.
- PR článek, Perex, Nadpis, Organická návštěvnost, Informace, Autenticita, Marketingové strategie, Cílová skupina, Důvěryhodnost, CTA, Webové stránky, Povědomí o značce, Sociální sítě, SEO
Použitelnost webu je míra, jak snadno mohou uživatelé na webových stránkách najít informace, orientovat se a plnit úkoly efektivně.
Portál je webová stránka, která slouží jako vstupní bod k různým informacím a službám, často nabízející zprávy, odkazy nebo nástroje.
- Khan Academy, Portál, Coursera, Obsah, Personalizace obsahu, eBay, LinkedIn, Statistiky, Analýza, Webové stránky, Personalizace, Vyhledávání, E-commerce, Amazon, Komunikace, Sociální sítě, Yahoo
Popisek stránky je stručný text, který shrnuje obsah webové stránky a zobrazuje se ve výsledcích vyhledávačů pro lepší orientaci uživatelů.
- Popisek stránky, Obsah, Informace, CTR, SEO strategie, Návštěvnost webu, CTA, Webové stránky, Viditelnost, Klíčová slova, Google, Meta description, SEO, Vyhledávače
Počet slov je metrika, která udává celkový počet slov v textu, často používaná k hodnocení délky článků nebo příspěvků.
- Marketingové texty, Počet slov, Twitter, Informace, Články, Webové stránky, Optimalizace obsahu, Instagram, Sociální média, Relevance, Klíčová slova, Google, SEO
Pinterest je sociální síť umožňující uživatelům sdílet a objevovat vizuální inspirace, obrázky a nápady na virtuálních nástěnkách.
- Pinterest Ads, Piny, Pinterest, Domovská stránka, Branding, videa, Návštěvnost webu, Webové stránky, Personalizace, Vyhledávání, Interakce, Design, Platforma, Vyhledávač, E-commerce, Marketing, Odkazy, E-shopy
PHP je skriptovací programovací jazyk používaný především pro vývoj dynamických webových stránek a aplikací na straně serveru.
- Personalizace obsahu, PostgreSGL, XSS, Server-side, Webové aplikace, Kompatibilita, SQLite, Open-source, Nginx, Apache, Bezpečnost, MySQL, Flexibilita, Škálovatelnost, Webové stránky, Prohlížeč, CSS, Sociální média, API, E-commerce, PHP, Html, JavaScript, URL
Personalizace je přizpůsobení obsahu, produktů nebo služeb individuálním preferencím a potřebám uživatelů pro zlepšení jejich zážitku.
- Uživatelská data, Marketingová kampaň, GDPR, Retargeting, ROI, Efektivita, E-mail (Elektronická pošta), Personalizované reklamy, Analýza, Webové stránky, Personalizace, E-mailové kampaně, Algoritmy, Uživatelská zkušenost, AI, E-shop, Konverze
Penalizace je sankce od vyhledávače, která snižuje viditelnost webu kvůli porušení pravidel, například neetickým SEO praktikám.
- Konkurence, Google Penguin, Black-hat SEO, Hummingbird, Webové stránky, Vyhledávání, White Hat SEO, Cloaking, Algoritmy, Keyword stuffing, Nofollow, Zpětné odkazy, Placené odkazy, Uživatelská zkušenost, Pokles návštěvnosti, Penalizace, Duplicitní obsah, Klíčová slova, Google Search Console, Google, E-shop, SEO, Vyhledávače
Paid Search je forma online reklamy, kdy firmy platí za zobrazení svých webových stránek ve výsledcích vyhledávačů na základě klíčových slov.
- Amazon Advetirsing, Microsoft Advertising, Bid, PPC, Paid Search, Metrika, Digitální reklama, CTR, ROI, Nastavení kampaně, Google Ads, CPC, Analýza, Webové stránky, Měřitelnost, Cílení, Relevance, E-shopy, Klíčová slova, Amazon, Yahoo, Google, Microsoft, SEO, Bing
PageRank je algoritmus Google, který hodnotí webové stránky na základě počtu a kvality zpětných odkazů, aby určil jejich důležitost.
- C(Tn), PR(Tn), PR(A), Relevance obsahu, Rychlost, Disavow, Interní odkazy, Uživatelské chování, Důvěryhodnost, Webové stránky, Propagace, Algoritmy, Obsahový marketing, Sociální média, Nofollow, Zpětné odkazy, PageRank, Odkazy, Relevance, Google Search Console, Google, SEO
Page Speed je metriku měřící rychlost načítání webové stránky, která ovlivňuje uživatelskou zkušenost a hodnocení ve vyhledávačích.
- Lighthouse, Pingdom, GTmetrix, WebP, Soubo, Page Speed, Google PageSpeed Insights, Mobile-first indexing, Bounce Rate, Rychlost, Open-source, Responsivní design, Optimalizace, Registrace, Rychlost načítání, Rychlost serveru, Analýza, CDN, Caching, Webové stránky, Cache, Google Chrome, HTTP, CSS, Hosting, Uživatelská zkušenost, JavaScript, Google, Konverze, SEO, Vyhledávače
Page builder je nástroj pro tvorbu webů, který umožňuje snadnou úpravu stránek pomocí vizuálního rozhraní bez kódování.
- WPBakery, Vývojá, Beaver Builder, Elegant Themes, Divi, Widgety, Page builder, Oxygen Builder, Layout, Tablety, Elementor, Kompatibilita, Responsivní design, Drag-and-drop, Flexibilita, Kontaktní formuláře, Webové stránky, Mobilní telefony, Vizualizace, Sociální sítě, WordPress, SEO, Freelancer
Oxygen Builder je nástroj pro tvorbu webových stránek ve WordPressu, který umožňuje snadné vytváření designů bez nutnosti kódování.
- Custom Post Types, Oxygen Builder, Webový design, Elementor, Rychlost, Drag-and-drop, Flexibilita, Webové stránky, CSS, Design, Uživatelská zkušenost, JavaScript, WordPress, SEO
Orphan Page je stránka, která nemá žádné interní odkazy, což ztěžuje její nalezení pro uživatele i vyhledávače.
- Sitebulb, Redesign, Sirotčí stránka, Orphan Page, Link juice, Interní odkazy, Screaming Frog, SEO audit, Optimalizace, Webové stránky, Vyhledávač, SEMrush, Indexace, Ahrefs, Google Search Console, Google, SEO
Organický odkaz je přirozeně vytvořený odkaz na web, který není výsledkem placené reklamy, ale vychází z hodnoty obsahu.
- Organický odkaz, Informace, Domain Authority, Guest blogging, Backlink, Kvalitní obsah, Infografiky, Důvěryhodnost, Webové stránky, Sociální média, Vyhledávač, SEMrush, Nofollow, Zvýšení autority, Moz, Placené odkazy, Ahrefs, Google Search Console, Google, Online marketing, SEO
Organické vyhledávání je proces, kdy uživatelé nacházejí webové stránky prostřednictvím neplacených výsledků vyhledávačů.
- Technické SEO, Informace, Relevance obsahu, HTTPS, Interní odkazy, Bezpečnost, PPC reklamy, Rychlost načítání, Organické vyhledávání, Backlinks, Google Ads, Analýza, Infografiky, Důvěryhodnost, Webové stránky, Algoritmy, Obsahový marketing, Vyhledávač, Autorita webu, Kvalita obsahu, Uživatelská zkušenost, Relevance, Google Analytics, Klíčová slova, Google Search Console, Yahoo, Google, On-page SEO, Off-page SEO, SEO, Bing
Organická návštěvnost je počet návštěvníků, kteří přicházejí na webové stránky přes neplacené výsledky vyhledávačů.
- Technické SEO, Organická návštěvnost, Metrika, Analýza klíčových slov, HTTPS, PPC kampaně, Interní odkazy, Rychlost načítání, Aktualizace obsahu, Důvěryhodnost, Webové stránky, Optimalizace obsahu, Sociální média, SEMrush, Zpětné odkazy, Moz, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, Google Search Console, Yahoo, Google, On-page SEO, SEO, Optimalizace pro vyhledávače, Bing
Optimalizátor pro vyhledávače je specialista, který zlepšuje viditelnost webu ve výsledcích vyhledávání pomocí SEO.
- Technické SEO, Off-page optimalizace, On-page optimalizace, Optimalizátor pro vyhledávače, Monitoring, Organická návštěvnost, Vnitřní odkazy, Analýza klíčových slov, HTTPS, CTR, Budování zpětných odkazů, Screaming Frog, Rychlost načítání, SEO specialista, Analýza, Zabezpečení, Webové stránky, Responzivní design, Vyhledávač, SEMrush, Sociální signály, Google Analytics, Klíčová slova, Ahrefs, URL, Google Search Console, Yahoo, Google, On-page SEO, Off-page SEO, Meta tagy, Bing
Opera je webový prohlížeč známý svou rychlostí, bezpečností a vestavěnými funkcemi, jako je blokování reklam a VPN.
- Opera Touch, Opera Mini, RSS čtečka, Sidebar, Opera Flow, Opera Turbo, Ad blocker, VPN, IP adresa, Android, Optimalizace, Webové stránky, WhatsApp, Messenger, Opera, Safari, Mozilla Firefox, Google Chrome, Prohlížeč, Webový prohlížeč, Instagram, Facebook
Online marketing je soubor digitálních strategií a technik, které se používají k propagaci produktů nebo služeb prostřednictvím internetu.
- Organická návštěvnost, Twitter, Influencer, Blog, videa, E-mail marketing, PPC reklamy, Optimalizace, Newslettery, Rychlost načítání, Google Ads, Infografiky, Webové stránky, E-mailové kampaně, Affiliate marketing, Instagram, Obsahový marketing, Zpětná vazba, Google Analytics, Sociální sítě, Facebook, Online marketing, On-page SEO, Off-page SEO, SEO, Vyhledávače
On page faktory jsou prvky na webové stránce, jako je obsah, meta tagy a struktura, které ovlivňují její SEO a hodnocení ve vyhledávačích.
- On-page faktory, Meta Tags, Google Keyword Planner, Interní odkazy, Optimalizace, Rychlost načítání, Aktualizace, Webové stránky, Cache, Vyhledávač, Kvalita obsahu, Uživatelská zkušenost, Html, Relevance, Klíčová slova, URL, On-page SEO, Meta popis, Meta tagy, SEO
Odkazové portfolio je soubor všech zpětných odkazů vedoucích na webovou stránku, který ovlivňuje její autoritu a SEO hodnocení.
- Nepřirozené odkazy, Anchor text, Odkazové portfolio, Monitoring, Influencer, Disavow, Webové stránky, Viditelnost, Vyhledávač, SEMrush, Zpětné odkazy, Autorita domén, Moz, Relevance, Penalizace, Ahrefs, Sociální sítě, Google, SEO
Odkazová farma je webová stránka vytvořená s cílem obsahovat velké množství odkazů, které slouží k umělému zlepšení SEO hodnocení.
- Odkazová farma, Influencer, Google Penguin, Black-hat SEO, Aktualizace, Kvalitní obsah, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, Algoritmy, Sociální média, Zpětné odkazy, Penalizace, Google, SEO, Vyhledávače
Odkaz zápatí je hypertextový odkaz umístěný v dolní části webové stránky, často sloužící pro navigaci nebo doplňující informace.
- Trvalé odkazy, Zápatí, Uživatelská přívětivost, Footer link, Odkaz zápatí, Autorská práva, Twitter, LinkedIn, Informace, Externí odkaz, E-mail (Elektronická pošta), Blog, Hypertextový odkaz, Optimalizace, Zlepšení uživatelské zkušenosti, Aktualizace, Cookies, FAQ, Kontaktní formuláře, Webové stránky, Navigace, Instagram, Dofollow, Relevance, Struktura webu, Sociální sítě, Facebook, Prolinkování, SEO
Odkaz v patičce je hypertextový odkaz umístěný ve spodní části webové stránky, často využívaný pro navigaci nebo právní informace.
- Manipulace s odkazy, SEO odkazy, Footer, Odkaz v patičce, Informace, Externí odkaz, Rel="nofollow", Interní odkazy, Optimalizace, Zlepšení uživatelské zkušenosti, Organické vyhledávání, Crawl budget, Webové stránky, Navigace, Vyhledávač, Nofollow, Webmaster, Relevance, Penalizace, Sociální sítě, Google, Interní linkbuilding, SEO
Obsahová agentura je společnost specializující se na tvorbu a správu kvalitního obsahu pro weby, sociální sítě a marketingové kampaně.
- Reporting, Obsahová agentura, Zlepšení SEO, SEO optimalizace, Kreativita, Blog, Relevantní obsah, Grafika, Články, E-mail marketing, Copywriter, Analýza, Obsahová strategie, Cílová skupina, Webové stránky, E-mailové kampaně, Optimalizace obsahu, Vyhledávač, Sociální sítě, Copywriting
Obsah je text, obrázky, videa nebo jiná média na webové stránce, která poskytují informace, hodnotu nebo zábavu pro uživatele.
- Zlepšení SEO, Obsah, Uživatelsky generovaný obsah, Informace, Struktura obsahu, Fóra, Články, videa, Aktualizace obsahu, Kvalitní obsah, Audio obsah, Infografiky, Textový obsah, Podcast, Důvěryhodnost, Webové stránky, Viditelnost, Cílové publikum, Multimediální obsah, Zpětné odkazy, Zvýšení návštěvnosti, Uživatelská zkušenost, Relevance, Google, Konverze, SEO
Notifikace jsou upozornění informující uživatele o novinkách či událostech v aplikacích nebo na webových stránkách, zvyšující interakci.
- SMS notifikace, In-app notifikace, E-mailové notifikace, Push notifikace, Uživatelská angažovanost, Notifikace, Informace, GDPR, iOS, Android, Mobilní aplikace, Bezpečnost, Optimalizace, Aktualizace, Webové stránky, Personalizace, Aplikace, Uživatelská zkušenost