Ne, nebudu vás nudit obecným popisem, jak se mají tvořit články. Těch jste možná už pár četli. Tento článek vznikl při psaní článku o tvorbě a použití e-booku pro realitní makléře a je popisem, jak daný článek vznikal a tak trochu tedy i kuchařkou, jak dnes snadno a rychle psát články.
Ten se bude zobrazovat například i při sdílení na sociálních sítích. Zde je ale řešení jednoduché, protože s tím nám opět hravě pomůže AI. Pro generování obrázků používám ChatGPT a Ideogram v placených verzích. Nezapomeňte zkontrolovat, jestli nemají lidé na vygenerovaných obrázcích 6 prstů :-).
„Napiš mi článek o tom, proč je užitečné, aby měli makléři na webech e-book, v čem jim může být užitečný a na co si dát při jeho tvorbě pozor. Uveď v něm příklady úspěšných a dobře fungujících e-booků a v čem spočívá jejich úspěšnost. Popiš také jak pak využívat kontakty získané požadavkem na zaslání e-booku. Zmiň se pak o direct mailingovém systému Business Booster Petra Podlešáka, který je majitel RE/MAX Alfa, což je nejúspěšnější kancelář v síti RE/MAX. Napiš, jak úspěšní makléři využívají získané kontakty.“
Tento článek vznikl cca za 30 minut, protože byl vytvořen ručně a s pomocí AI jsem dělal jen korekturu gramatiky a náhledový obrázek. Psaní článků s pomocí AI je podstatně rychlejší, ale ani ruční psaní není a nebude v budoucnu mrtvé. Ruční psaní je lepší všude tam, kde potřebujete vnést do článku osobního ducha, nebo popisovat vaše dojmy. Psaní pomocí AI je výhodné tam, kde je možné téma zobecnit a tedy strojově analyzovat. Příklad? Když píšu o kamarádovi, který je umělecký kovář a chci psát osobní pohled, nemohu to svěřit umělé inteligenci. Když ale tvořím článek o kompostování a kompostérech, mohu s klidem nasadit do akce AI.