+420 777 217 552proweby@proweby.cz

Správa webových stránek

Provádíme správu webů a internetových obchodů. Situace na trhu a na internetu se stále vyvíjí. Proto je třeba provádět průběžnou správu webu a jeho aktualizace. Cílem je především spokojenost zákazníka, který na web přichází. Dílčím cílem pak může být například stabilní nebo stoupající pozice klíčových slov a zvyšování návštěvnosti webu.

Co dělá správce webových stránek neboli webmaster?

Správce, kterému se také někdy říká webmaster či administrátor webu se stará o Vaše blaho. Správný správce webu není jen obyčejným plničem obsahu, ale hledá také chyby na webu, aktivně je opravuje a navrhuje další vylepšení webu. Nejde totiž jen o to udržovat setrvalý stav, ale pracovat aktivně na dobrém stavu stránek.

Správa webu stránek zahrnuje

  • Drobné aktualizace obsahu webu, které jsou však podstatné, udržují pozornost vracejících se zákazníků a tím zvyšují konverze.
  • Pravidelnou kontrolu funkčnosti všech prvků stránek. Pokud jsou na webu nefunkční části nebo funkce, klesá důvěryhodnost webu jak pro uživatele, tak pro vyhledávače.
  • Sledování pozic klíčových slov a pravidelné zasílání reportů do mailu. Tuto činnost máme zautomatizovanou a k jejímu provádění používáme zejména nástroj Collabim.
  • Webová analytika – průběžné sledování a analýza návštěvnosti webových stránek může zahrnovat například:
    • sledování konverzí,
    • průběžnou analýzu návštěvnosti pomocí Google Analytics a dalších nástrojů,
    • sledování zdrojů návštěvnosti,
    • analýzu přístupů na jednotlivá klíčová slova,
    • sledování vstupních stránek,
    • další domluvené činnosti.
  • Linkbuilding = budování odkazového profilu. Odkazy jsou stále podstatným ukazatelem důvěryhodnosti a kvality webu. Pokud je na nějakou stránku často odkazováno, napovídá to vyhledávačům, že by se mohlo jednat o zajímavou stránku. Pochopitelně však není odkaz jako odkaz. Proto dnes velmi nedoporučujeme sbírat odkazy kdekoli a naopak radíme pečlivě zvažovat jakýkoli linkbuilding a konzultovat ho s námi.
  • Kontrola indexace webu pomocí nástrojů na správu webů, jako je Google Search Console (dříve Google Webmaster Tools a jiné).
  • Měsíční SEO reporty o fungování webu. Vždy je dobré nejen sledovat stav webu, ale je nutné také poskytovat klientům zpětnou vazbu o tom, co se na jejich webových stránkách děje. Proto děláme nejen správcovské činnosti, ale také v reportech popisujeme aktuální stav, problémy, nedostatky a navrhujeme možnosti jak web dále vylepšovat.

Objem a průběh prováděných prací vždy záleží na domluvě. Snažíme se vyjít klientovi vstříc a spravovat jeho web tak, aby vše dávalo smysl. Proto také do této činnosti vnášíme naše dlouholeté znalosti a navrhujeme inovativní postupy a úpravy webu, které často přesahují rámec domluvených činností. Snažíme se zkrátka přinést vyšší přidanou hodnotu a posunout web zase o kousek dál, aby byl stále konkurenceschopný.

Jaké další služby můžeme nabídnout?

  • SEO analýza – vytvoříme podrobnou analýzu, která odhalí obsahové i funkční nedostatky webu a nabídne řešení. Kvalitně vypracovaná analýza webu pomáhá při následné správě a odstraňování nedostatků.
  • Optimalizace pro vyhledávače – úpravy titulků, description, nadpisů, odkazů a textů. Správa webů má zásadní vliv na pozice ve vyhledávačích. Naši správci jsou dobře obeznámeni s principy SEO a proto dovedou vylepšit celkový obraz webu ve vyhledávačích i pozice cílových podstránek.
  • Copywriting – copywriter vytvoří nebo upraví Vaše texty. Texty mohou být v češtině, angličtině, němčině, ruštině i jiných jazycích. Dopisování textů je nedílnou součástí správy webu. Většinou vše probíhá tak, že Vám předložíme k autorizaci dopsané texty a poté je nasadíme na web.
  • Korektury textů – opravíme chyby v textu (čeština, angličtina, němčina, ruština i jiné jazyky). Pokud při správě webu narazíme na chyby, navrhneme Vám úpravy a opravy textů, které také následně zrealizujeme.
  • Správa PPC kampaní – naši PPC specialisté pro Vás připraví správu kampaně na míru. Dobře vedená správa PPC kampaně je klíčovým prvkem online marketingu. Proto na ni nasazujeme vždy pouze zkušené odborníky.
  • Opravy webu – opravíme nefunkční webové aplikace i další funkce webu. Správně udělané aplikace pomáhají zákazníkům i majitelům webových stránek. Pro zákazníky jsou užitečné, protože jim usnadňují nákupy, ale třeba i odeslání předpřipravené poptávky, nebo jim přinášejí jiné benefity. Majitelům stránek přinášejí zejména delší setrvání zákazníka na webu a vyšší konverzní poměr.
  • Rozšiřování obsahu webu – vytvoříme nové podstránky i texty. Časté aktualizace a doplňování textů napomáhají k lepším pozicím ve vyhledávačích.
  • Programování webových stránek – doprogramujeme nové funkce. Naši zkušení programátoři si poradí i s tím, na čem si mnozí jiní vylámali zuby.

Cms redakční systém – jaké stránky spravujeme

Naší hlavní činností je správa internetových stránek v redakčním systému WordPress, ale i v dalších CMS systémech, které byly vytvořené na míru. WordPress dobře známe a umíme v něm vytvořit téměř cokoli. Jedná se o propracovanou platformu, která umožňuje jak snadnou správu stránek, tak také aktualizace a současně zajišťuje bezpečný i stabilní chod webu. WordPress se výborně hodí zejména pro menší a střední firemní webové stránky.

Cena za správu webových stránek

Cena za správu www stránek se odvíjí od požadavků klienta, rozsahu dohodnutých prací i velikosti spravovaného projektu.

+420 777 217 552proweby@proweby.cz

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close