Weby či e-shopy, které mají více stránek přinášejí zpravidla majiteli větší užitek. To je potřeba mít na paměti, pokud váháte, jestli si nechat udělat jednostránkový web, nebo se takto neomezovat. Vícestránkové weby totiž umožňují tématicky lépe web rozdělit a také vyladit každou podstránku pro jiné klíčové slovo, nebo jejich skupinu. Jednotlivé podstránky mají pak větší pravděpodobnost, že se lépe umístí ve vyhledávačích a přivedou vám více potenciálních zákazníků. Vícestránkové weby děláme na redakčním systému WordPress, který umožňuje snadné rozšiřování webu o další podstránky i jazykové mutace, tedy překlady webu.

Větší web potřebujete zejména pokud:

  • Jste firma s více službami
  • Máte více produktů
  • Tvoříte obsáhlý blog
  • Jedná se o prezentační web
  • Uvažujete o rozšiřování webu o nový obsah
  • Uvažujete o expanzi do zahraničí
  • Chcete mít pozice na Google
  • Máte bohatý obsah
  • Máte více jazykových verzí webu
  • Potřebujete komunikovat s klienty o různých tématech