+420 777 217 552proweby@proweby.cz

Linkbuilding – zpětné odkazy

Zpětné odkazy, patřící mezi takzvané off-page faktory (SEO faktory), se nenacházejí přímo na stránkách, ale zvenčí ovlivňují její hodnocení ve vyhledávačích. Linkbuilding lze volně přeložit do češtiny jako budování zpětných odkazů, tedy odkazů vedoucích z jiného webu na váš web.

Proč provádět budování zpětných odkazů

Hlavním důvodem, proč budovat zpětné odkazy, je zlepšení pozic ve fulltextových vyhledávačích na klíčová slova a tím zvýšení návštěvnosti webu. Správně zacílený a efektivně prováděný linkbuilding vede ke zvýšení konverzního poměru, tedy procenta uživatelů, kteří se změní na zákazníky nebo vykonají požadovanou akci. Linkbuilding je tudíž důležitou metodou pro budování vašeho businessu, zvýšení obratu a posílení značky neboli brandu.

Linkbaiting neboli linkbajting

Protipólem nebo spíše doplněním linkbuildingu je takzvaný linkbajting, tedy podpora tvorby přirozených odkazů.

Tvorba minisite neboli mikrosite

Microsite nebo také mikrosite či minisite jsou velmi efektivním typem linkbuildingu, který vám umožní mít odkazy vedoucí na váš web pod kontrolou.

Registrace do katalogů

Na internetu existuje mnoho katalogů webových stránek. Význam katalogů pomalu ale jistě upadá a jednotlivé odkazy, které z nich vedou tak nemají příliš velkou váhu. Nicméně jejich síla spočívá v tom, že můžete web zaregistrovat téměř do neomezeného množství katalogů. I v této oblasti vám můžeme pomoci. Prohlédněte si náš ceník registrací do katalogů. Pomocí registrace do katalogů lze teoreticky dosáhnout Page-ranku 4 a S-ranku 5.

+420 777 217 552proweby@proweby.cz