+420 777 217 552proweby@proweby.cz

Klíčová slova

Klíčová slova jsou pro váš internetový business vskutku klíčová. Nejsou to jen tak nějaká slovíčka, ale měla by to být pečlivě navybíraná jednotlivá slova nebo slovní spojení, která vystihují předmět vašeho podnikání či firmy a současně mají vysokou hledanost ve fulltextových vyhledávačích.

KW

Někdy se klíčovým slovům také říká zkráceně KW. Tato zkratka se používá často mezi webovými tvůrci a profesionály.

Nadpisy

Použití klíčových slov v nadpisech je velmi prospěšné. Klíčové slovo v nadpisu H1 i H2 má větší váhu než jeho použití v prostém textu.

Copywriting – tvorba textů pro webové stránky a e-shopy

Při psaní textů i nadpisů se snažíme používat klíčová slova tak, aby pracovala ve váš prospěch. Tedy s citem a obratně. Nepoužíváme jich moc a nesnažíme se je nepřirozeně ohýbat ani ponechávat za každou cenu v základním tvaru. Víme totiž, že vyhledávače dobře znají skloňování, časování i ohýbání slov a jejich synonyma. Proto píšeme texty především pro uživatele a při používání klíčových slov dbáme na správnou češtinu.

Metatág title

Klíčová slova by se měla vyskytovat také v titulku stránky neboli metatagu title. Titulek stránky sice není na webu viditelný, ale vyhledávače sním hojně pracují a jeho váha je (v algoritmu pro stanovování pořadí výsledků vyhledávání) velmi důležitá.

Metatág description

Mohlo by se zdát, že description nemá žádný smysl vyplňovat, protože vyhledávače ho příliš neberou v potaz. My však víme, že s ním přesto stále pracují, používají ho ve výsledcích vyhledávání jako úryvek a je možné, že má stále určitou váhu i v algoritmu pro řazení výsledků. Proto ho poctivě vyplňujeme a používáme v něm klíčová slova, která se týkají dané podstránky.

Alternativní popisy obrázků

Popisy obrázků jsou podstatné pro identifikaci toho, co se na obrázku nachází. Použití klíčových slov v popisu obrázku je výhodné pro jeho vyšší hledanost. Klíčová slova by však neměla být používaná v nepřirozených tvarech.

Titulky obrázků

Titulky obrázků jsou to, co se uživateli zobrazí při najetí myši na obrázek. Vyplňujeme je zejména proto, že jsou užitečné pro uživatele.

Klíčová slova v odkazech a linkbuilding

Při budování zpětných odkazů je používání klíčových slov v odkazech velmi výhodné. Klíčové slovo použité v odkazu vedoucím na vaši stránku se ve výsledku chová stejně, jako by se vyskytovalo přímo na vašem webu.

AdWords Keyword Tool

Potřebujete vybrat správná klíčová slova? Jedním z nástrojů, který vám s tím může pomoci je AdWords Keyword Tool od Googlu. Nicméně pochopit a především správně vybrat klíčová slova není snadné. Proto vám s tím rádi pomůžeme.

+420 777 217 552proweby@proweby.cz