Blog o webech, WordPressu a marketingu

Umělá inteligence a psaní textů

Umělá inteligence a tvorba webu

Tento článek o umělé inteligenci si neklade za cíl představit, nebo srovnávat všechny aktuální nástroje pro práci s AI, protože to ani v nynější situaci, kdy se umělá inteligence dynamicky rozvíjí, nejde. Jeho smyslem je poskytnout praktické rady.

Moje zkušenost se stěhovacími firmami

Zkušenosti se stěhovacími firmami

Pracujeme pro stěhovací firmy a ony občas pracují pro nás. Podívejte se na naše zkušenosti.

Moje zkušenosti s realitními makléři

Zkušenosti s realitními makléři

Pro realitní makléře pracuju někdy od roku 2017. Za tu dobu jsme udělali mnoho realitních webů, takže mi dovolte, abych se podělil o svoje profesní zkušenosti s lidmi z tohoto oboru, ale také o zkušenosti osobní, kterých jsem nabyl během prodejů a koupě nemoviostí.

Začátek podnikání – připravte se na start!

Jak začít podnikat

Denně se jako tvůrci webů setkáváme s lidmi, kteří se v začátku podnikání zaměřili pouze na organizační věci a propagaci odložili na později.

Proč mít makléřský web od nás

Realitní weby od Proweby.cz

Tvoříme webové stránky od roku 2006 a pro makléře pracujeme od roku 2017. Máme předpřipravená řešení speciálně pro realitní makléře a díky nim dokážeme nabídnout kvalitu za zajímavou cenu.

Co má umět makléřský web?

Weby pro realitní makléře

Co musí mít web z hlediska SEO, legislativy, co mají rádi uživatelé a jak to udělat, aby vám web skvěle sloužil.

Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi

Základní otázky a odpovědi ohledně tvorby webových stránek. Povíme vám, kolik stojí web i jak dlouho trvá jeho vývoj.

Tvorba titulků, tedy nadpisů stránky

Tvorba titulků článků

Malézamyšlení nad tím, jaký vliv mají titulky stránek na čtenost článků a také na SEO.

Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek

Článek popisuje krok za krokem postup při tvorbě webových stránek a internetových obchodů. Mrkneme se i na další související témata.

3 Nejčastější chyby na webových stránkách realitních makléřů

Chyby weů

Makléři používají často v článcích názvy jako „3 největší chyby při prodeji nemovitosti“. Proto jsem pojmenoval tento článek také po makléřeku.

Jak vybrat koncovku domény pro web ve více jazycích

Vícejazyčné webu, překlad webů

Chcete mít web či e-shop ve více jazycích? Poradíme vám jak si vybrat doménu a na co si dát při tvorbě multijazyčnosti pozor.

Proč děláme weby pro RE/MAX?

RE/MAX Czech

RE/MAX je aktuálně náš největší klient. Postupně jsme vpluli do realitní problematiky tak, že se nám o ní někdy i zdá. Přesto, nebo právě proto je tato spolupráce velmi zajímavá.

Tvorba webových stránek Brno

Tvorba webových stránek Brno

Chystáte se nechat si vytvořit webové stránky a přemýšlíte, jestli se budete potřebovat potkávat s tvůrcem osobně a nebo stačí online schůzky? I my tvůrci o tom často přemýšlíme.

Cena webových stránek

Cena tvorby webových stránek

Hledáte dodavatele, který vám vytvoří webové stránky a nevíte, jaké jsou za tvorbu webu ceny? Poradíme vám jak si správně vybrat, abyste se nespálili a neutratili více než musíte.

Proč mít vlastní web

Tvorba webu na míru

Přemýšlíte o vlastním webu a nevíte, jestli se vám vyplatí? V článku najdete několik důvodů proč a za jakých okolností je dobré mít vlastní web a prezentovat se profesionálně.

YouTube kanály, které mě baví

YouTube - odběry kanálů

Jistě znáte ten stav, kdy vám YouTube nabízí videa na témata, která vlastně ani nechcete vídat a zobrazují se vám proto, že jste se na něco ze zvědavosti podívali. YouTube je zkrátka tak trošku chlívek.

Rozdíl mezi SEO a PPC kampaněmi

SEO a PPC kampaně

Rozdíl mezi SEO a PPC spočívá v jejich způsobu použití. V online marketingu někdy potřebujeme rychle získat návštěvnost, jindy oceníme její stabilitu i v době, kdy na marketingu nepracujeme.

Pište obsahově bohaté texty!

Obsahově bohaté texty

Texty jsou magnetem, který vám může přitáhnout správné, ale i špatné návštěvníky. Pokud budete psát pestré a bohaté texty, zvyšujete šance na úspěch ve vyhledávačích.

Microsite neboli minisite

Minisite a microsite

Malé stránky, které slouží jako firemní vizitka, nebo například na podporu určité části sortimentu. Mohou být také určeny ke generování poptávek, neboli lead generation.

Onepage web

Jednostránkový, onepage web

Jednostránkový web je nejjednodušší formou internetové prezentace. Někdy se mu také říká single web. Jednostránkové weby mají pouze hlavní stranu.

Co je to SEO – základy optimalizace pro vyhledávače

Co je to SEO

Tento článek je nápovědou pro ty, kdo nemají hluboké znalosti online marketingu a potřebují se zorientovat v tomto jeho podoboru. SEO je zkratka z anglického Search Engine Optimization.

Klíčová slova

Klíčová slova

Existuje celá řada definic, co je to klíčové slovo. Proto se omezíme na vysvětlení týkající se tvorby webových stránek, SEO a maximálně online marketingu, který je jejich zastřešujícím „nadoborem“.

Více klientů za férové peníze

Pro realitní trh jsme udělali nejvíce webů a stále nás oslovují další a další makléři, kteří potřebují zvýšit výdělky pomocí lepší propagace svých služeb.

Tvorba webových stránek na WordPress

WordPress

Na WordPressu se dnes dá udělat v podstatě jakýkoli web. Systém je jakousi stavebnicí, ale rozhodně není příliš uzavřený. WordPress je tedy univerzální CMS.

WordPress šablony

WordPress šablony

WordPress je redakční systém, pro který existuje mnoho šablon různé kvality. Aktuálně je nejrozsáhlejším úložištěm šablon Themeforest. Pokud si nevyberete, můžete si pochopitelně vytvořit šablonu zcela novou. Pro tvorbu webových šablon založených na WordPressu existuje spousta nástrojů.

Jak zvýšit návštěvnost webu

Návštěvnost

Vysoká a relevantní návštěvnost webových stránek je prvotním předpokladem k získávání nových klientů z internetu a také budování značky.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov

Tento typ analýzy vypracováváme, pokud chceme zjistit, co hledají uživatelé na internetu v souvislosti s klientovým businessem, nebo tématem webu.

Cílová stránka

Cílová stránka

Stránka webu, která je zaměřená na určité téma, klíčové slovo, nebo jejich skupinu a tím se stává dobrou odpovědí při vyhledání tohoto klíčového slova ve vyhledávačích.

Copywriting

Copywriting

Copywriting je mladý marketingový obor, který v rámci něhož copywriteři vytvářejí reklamní a marketingové texty pro webové stránky.

Tvorba e-shopů

Tvorba e-shopů

Tvoříme e-shopy na míru. Dobře vytvořený internetový obchod je mnohonásobně efektivnější. Tvoříme e-shopy na základě předimplementačních analýz.

Budujeme zpětné odkazy neboli linkbuilding

Zpětné odkazy, linkbuilding

Off-page optimalizace pro vyhledávače neboli SEO off page, je stručně řečeno taková optimalizace, která probíhá mimo optimalizovanou stránku (off page). Nejběžněji se jedná o různé metody linkbuildingu.

WordCamp Brno

WordCamp Brno

WordCamp je skvělá akce plná přednášek, workshopů, prezentací firem, na které se potkávají profesionálové, laici, marketéři i lidé z jiných webařských oborů.

Překladač DeepL překonává Google

Překladač slov, vět a textů

DeepL chápe lépe význam textů a dokáže lépe pracovat se slohem i stylem výsledného překladu. Kvalita textu je tak vyšší než u jiných překladačů. Je nabízen zdarma i v placených verzích.

Co jsou PPC kampaně?

PPC kampaně

PPC je zkratka anglického „Pay Per Click“, v překladu tedy, plať za klik. Jedná se o velmi efektivní formu reklamy, protože platíte jen to, co bylo opravdu využito.

Český jazyk je někdy zrádný

Český jazyk

Naší obživou je tvorba webových stránek a měli bychom proto vládnout také dobře naším rodným jazykem. Čeština je pro nás jednou z priorit a proto se i v ní stále zlepšujeme.

Konverzní poměr

Konverzní poměr

Jasně a stručně řečeno se jedná o procento návštěvníků Vaší stránky, kteří uskuteční nákup, objednávku nebo cokoliv jiného pro Vás důležitého. Konverzní poměr je tedy zásadní.

Co jsou on-page faktory?

On-page faktory

SEO neboli optimalizace pro vyhledávače se dá rozdělit na tzv. on-page optimalizaci a off-page optimalizaci. Šikovné je začít první zmiňovanou částí prací.

Nejpoužívanější internetové vyhledávače?

SEO

Jistě znáte americký Google a český Seznam. Znáte však i další důležité vyhledávače, které se vyskytují na českém i světovém internetu, jako je Yandex, Baidu a další?

Corporate identity – firemní identita

Corporate identity - firemní identita, brand

Corporate identity se často překládá jako firemní styl. Není to podle mě úplně přesné, protože firemní styl je dle mého názoru spíše chápán jako vzhled firmy. To však nezní příliš pěkně.

Jak na SEO pro české stránky?

Optimalizace pro vyhledávače

Rozdíly mezi optimalizací české webové stránky a zahraniční se samozřejmě najdou. Kromě velikosti trhu a konkurence se může jednat o typicky česká specifika.

Základní ukazatele kvality zdrojového kódu

Kvalita zdrojového kódu.

Při optimalizaci webu pro vyhledávače je třeba začít od úplných základů vaší stránky. Tedy od zdrojového kódu. Analýza zdrojového kódu by měla odhalit většinu důležitých nedostatků.

Co je validita kódu webu?

Validita zdrojového kódu webu

Validita zdrojového kódu čili jeho správnost je důležitá pro „správné pochopení“ webové stránky ze strany vyhledávače. Pokud je zdrojový kód webové stránky nevalidní, může se web zobrazovat špatně.

Co v rámci optimalizace udělat nejdříve?

Optimalizace webů

Než se vrhnete do upravování vaší webové prezentace či do objednávání takových úprav, je žádoucí promyslet, čeho vlastně chcete dosáhnout. Cíle majitelů webů mohou být různé.

Kdo je copywriter?

Copywriter

Copywriter je ve zkratce člověk, který píše texty, které se líbí jak návštěvníkům webových stránek, tak i vyhledávačům. Copywriter by měl znát také SEO.

Spolupráce s RE/MAX Alfa

RE/MAX Czech

V posledních letech se spolu s mými spolupracovníky z Proweby.cz zabývám realizací zakázek pro pražskou realitní kancelář RE/MAX Alfa.

Složitost IT – hackerem svých účtů

Internetová bezpečnost

Poprvé jsem seděl u počítače v roce 1986, weby tvořím od roku 2007 a tak si troufám tvrdit, že nejsem na IT úplné kopyto. Přesto si i já často nevím rady.

Jak vybrat hosting pro malý web

Webhosting

Nevíte jak si vybrat webhosting? Jestli mít vlastní server, jakého poskytovatele si vybrat? Nevíte, na jaké parametry si dát pozor, nebo které jsou klíčové? Nenechte se napálit, poradíme Vám.

SEO pro malé a střední firmy

Optimalizace pro vyhledávače

SEO je často považováno za drahou a doplňkovou metodu, kterou si mohou dovolit pouze větší firmy. My však víme, že to tak není a nabízíme cenově dostupné SEO pro menší a střední firmy.

V jakém oboru podnikat

Proč podnikat

Proč nebýt „jen“ zaměstnanec a nemít svůj klid? Proč si přidělávat starosti se sháněním zakázek, komunikací s klienty, vymýšlení nových nápadů? Zkusím to v kostce shrnout.

Technické SEO pro Engine-boat.com

Lodě a Jachty

Engine-boat.com je web sloužící k prodeji jachet a lodních motorů. O SEO se staráme od roku 2021 a dosáhli jsme dobrých pozic klíčových slov i vzrůstající návštěvnosti.

Hledanost klíčových slov ve vyhledávačích

SEO

Klíčová slova nejsou políčko, které se má vyplnit a tím zapnout SEO. Klíčové slovo je jedno nebo více slov, které říká, o čem je daná podstránka. Naučte se je správně chápat.

Jak vytvořit webové stránky

Výhody a nevýhody tvorby webu

Každý kdo uvažuje o vytvoření webu má v zásadě 4 možnosti, jak ho vytvořit. Každá z nich má své výhody a nevýhody. Pojďme si jednotlivé možnosti podrobně rozebrat.

Konec podpory windows 7 je tady

Logo Windows 7

Je to neuvěřitelné, ale systém Windows 7 je s námi již 10 let. Společnost Microsoft dala na trh tento produkt téměř před deseti lety, tedy 22.10.2009. Nyní jeho podpora končí.

Jak poznáme dobrého zákazníka?

Jako poznat dobrého zákazníka

Spolupracovat s dobrým klientem je základem úspěšného internetového podnikání. Vždy se totiž jedná o dlouhodobou spolupráci a proto je potřeba si s klientem dobře rozumět.