+420 777 217 552proweby@proweby.cz

Lead generation

Lead generation je velmi efektivní metoda pro generování poptávek. Na jedné straně stojí firma, která potřebuje poptávky po službách (či produktech) od zákazníků. My umíme takové poptávky získat a předat je této firmě.

Jak to funguje?

Lead Generation má tři strany:

  • Vaše firma – poskytuje službu
  • Zákazník – hledá vaši službu
  • Zprostředkovatel (my) – usnadníme zákazníkovi aby našel vaši službu (firmu) a poslal vám poptávku po dané službě.

Jak postupujeme?

Základní metodou, kterou používáme pro úspěšné generování poptávek, neboli leadů je vytváření poutavých webů na dané téma.

  1. Vytvoříme web (nebo více webů), který je buď náš, nebo může být také váš. Web je čistě pro vás a je o vaší službě, kterou chceme zákazníkovi nabídnout.
  2. Propagujeme web na internetu i mimo něj tak, aby na něj chodilo co nejvíce vašich potenciálních zákazníků.
  3. Analyzujeme lead generation kampaně a optimalizujeme jejich fungování podle zjištěných výsledků.

Příklady úspěšného generování poptávek

Jste například realitní makléř a provádíte odhady nemovitostí v Brně? Není nad čím váhat. Realitní trh je dnes jedním z nejvýnosnějších obchodních odvětví. Víme, jak vytvořit tématicky zajímavý web, který si zákazníci na internetu snadno najdou přes vyhledávače, nebo přes sociální sítě a další marketingové kanály. Tito zákazníci nejsou nijak tlačení do toho, aby odeslali poptávku po službách. Přesto to rádi provedou. Proč? Jednoduše proto, že nabízíme to, co klient hledá.

Pro koho je lead generation správná metoda?

Máme ověřeno, že se výborně hodí pro služby, i pro některé produkty. Společným rysem je vždy vyšší cena realizované zakázky. Ideální je tedy například trh s nemovitostmi. 

Výhody lead generation

  • Nikoho neotravujeme maily, ani zákazníky nijak nekontaktujeme
  • Zákazníci nám sami zašlou poptávku po vašich službách.

Reference lead generation

Podívejte se na naše reference lead generation.

+420 777 217 552proweby@proweby.cz