+420 777 217 552proweby@proweby.cz

Firemní Facebook

Pokud bychom vám měli dát dvě rady pro zacházení s firemním Facebookem, pak by zněly: Komunikujte se svými klienty a přinášejte jim aktuální, pestré informace o vašich produktech, nabídkách, službách, ale také o samotném dění ve vaší firmě. Vzbudíte tím v klientech větší důvěru a budou se na vašem Facebooku cítit lépe.

Správa firemní sociální sítě

Správa sociální sítě, to není zdaleka jen propagace stránky a v žádném případě není správa o nahánění nových příznivců či členů skupin. Dobrý správce sociálních sítí provádí cílené a citlivé aktualizace obsahu stránky v návaznosti na aktuální dění ve firmě.

Firemní Facebook

Firemní Facebook má být (stejně jako každá webová stránka) především o kvalitním textovém a multimediálním obsahu. Poskytněte vašim uživatelům možnost spolupodílet se na tvorbě vašeho obsahu. Uživatelé mají rádi aktivitu a pomohou vám pomocí sdílení vytvářet povědomí o vašich produktech. Kromě klasického textového obsahu můžete nabídnout vašim návštěvníkům také moderní funkce pomocí facebookových aplikací nebo her.

Jak založit firemní Facebook?

Cest na sociální sítě je mnoho. Obraťte se na nás a rádi vám poradíme.

+420 777 217 552proweby@proweby.cz