Tvorba webových stránek

Reference tvorby webů a SEO

Vinařství Kobylí

Cacik.cz

Majitelka vinařství Čačík, paní Zdena Čačíková, se na nás obrátila, abychom udělali webovou stránku s e-shopem na prodej vína. Členění obchodu odpovídá aktuální nabídce vín.

Byty Jahodnice - Praha

Bytyjahodnice.cz

Jahodnice je pražský developerský projekt. Web slouží pro podporu prodeje bytů. Zprostředkování prodeje realizuje makléř z RE/MAX Alfa.

Dřevostavby Kralovice

Kralovicedomy.cz

Dřevostavby jsou zajímavé nejen tím, že jsou postaveny z přírodních materiálů, ale jedná se také o moderní způsob bydlení. Proto je web také postaven na šabloně s čistým a elegantním designem.

Advokátní kancelář Praha

Akkrajcikova.cz

Prezentace služeb brněnské advokátní kanceláře, která se primárně zabývá autorským, podnikovým, TI a Softwarovým právem.

Realitní kancelář Teplice

Rkpremia.cz

Web je zaměřen na region Teplice, ve kterém realitní kancelář působí. Cílem je zlepšit nábor nemovitostí jak v tomto městě, tak také v jeho okolí.

Květinářství za kašnou Bučovice

Kvetinarstvizakasnou.cz

Květinářský web jsme dělali vůbec poprvé. Firma nás oslovila proto, že zná naši práci na jiných projektech.

Reality Hrdina

Hrdinareality.cz

Web malé realitní kanceláře vedené panem Lukášem Hrdinou. Web je opatřen potřebnými makléřskými funkcemi.

Realitní makléř Miroslav Hošek

Miroslav-hosek.cz

Realitní makléř Miroslav Hošek je zkušený makléř, který prodává nemovitosti v Praze a v okolí. Proto jsme pro něj udělali pěkný makléřský web.

Realitní makléř Vlastimil Raška

Raskareality.cz

Realitní web pro makléře Vlastimila Rašku jsme spustili v polovině roku 2023. Web byl vytvořen za účelem prezentace makléřských služeb

Obory se kterými máme největší zkušenosti

realitní trh a nemovitosti   stavebniny a stavební firmy   řemesla a ruční práce

doprava, stěhování logistika    gastronomie    strojírenství a kovovýroba

 

 

Naši klienti

 

Mezi naše největší klienty patří například realitní kancelář RE/MAX, pro kterou děláme makléřské weby, ale také například weby pro podporu dalších činností firmy. Jeden z těchto webů Realitnikariera.cz například vysvětluje, v čem spočívá práce realitního makléře. Cílem webu je hledání nových talentů a jejich nábor.

Recenze

Spolupracujeme pouze s klienty, se kterými si lidsky rozumíme, a dokážeme pro ně najít nejvhodnější řešení za přijatelnou cenu. Zajímají nás klienti, kteří nechtějí jenom levný web či SEO, ale mají vizi, jak dosáhnout co nejlepších výsledků. Jdeme výhradně do projektů, u kterých víme, že jsou smysluplné, a dokážeme je my, tak i klienti zvládnout bez stresu a v pohodě. Zakládáme si na dobré a poctivé vzájemné komunikaci. Jedině tak můžeme navázat dlouhodobou oboustranně výhodnou spolupráci. Díky tomuto přístupu se mnoho zákazníků stává našimi přáteli. Jsme rádi, že se můžeme živit tím, co nás baví, ale naším cílem není výlučně vydělat co nejvíce peněz. Tvorbu webů vnímáme jako způsob, jak pomoci klientům zlepšit podnikání a tím i kvalitu života.

Potkáme se v Brně

Nebráníme se ovšem ani setkání kdekoli v České republice nebo online schůzkám.

Jak tvorba webu probíhá?

  • Konzultace zdarma
  • Nacenění vytvoření a technické správy webu
  • Návrh responzivního designu
  • Tvorba textového i mediálního obsahu
  • Programování funkcí na míru
  • Zaškolení a předání díla
  • Následná technická i obsahová správa webu

Ceník

Cena za vytvoření nového webu je stanovována individuálně, podle časové a technické náročnosti.
Technická správa námi vytvořených webů za 4000 Kč / rok.
Správa obsahu webů s redakčním systémem WordPress a SEO (optimalizace pro vyhledávače) od 800 Kč / hod.

od 15 000

Jednostránkový web

  • Vhodný pro živnostníky

  • Ideální pro menší firmy

  • Pěkná firemní vizitka

od 40 000

Vícestránkový web

  • Řešení pro malé a střední firmy

  • Propagace produktů

  • Prezentace služeb

od 70 000

E-shop

  • Výkonný prodejní kanál

  • Propagace produktů

  • E-shopové funkce

Jak vytvořit webové stránky?

Dobře vedený firemní internetový marketing by měl mít svoji tvář, která propojuje všechny ostatní marketingové kanály. Takovou tváří má být kvalitní webová prezentace. Tvoříme a spravujeme webové stránky v češtině, slovenštině, angličtině, němčině, ruštině a dalších jazycích. Specializujeme se na stránky pro živnostníky, malé a střední firmy. Umíme vytvořit jednostránkový web i rozsáhlou multijazyčnou prezentaci.

 

 

Položte si dvě základní otázky

Pro koho bude web?

Lokální web – web zdarma
Pokud jste malý místní podnikatel a máte minimum konkurence, udělejte si web zdarma nebo se obraťte na kamaráda amatéra.

Regionální business
Jestliže jste místní podnikatel, ale máte v okolí konkurenční firmy a chcete být lepší než ony, svěřte tvorbu freelancerům.

Celorepublikový firemní web
Pokud máte takto vysoké ambice, bude zcela jistě potřeba dělat web s rozmyslem a svěřit ho freelancerům nebo agentuře.

Velký či mezinárodní multijazyčný projekt
Multijazyčné weby jsou takříkajíc vyšší dívčí a rozhodně je musejí dělat profesionálové. Zde je na místě agenturní řešení.

Jaký je či bude účel webu?

Prodávat produkty
Většinou tvoříme e-shopy sloužící k prezentaci a prodeji produktů. Objednání může být realizováno také emailem nebo telefonicky.

Generovat poptávky a nové klienty
Tento cíl mívají weby živnostníků a firemní weby. Může se také jednat o stránky vytvořené čistě pro lead generation, tedy generování poptávek.

Prezentovat firmu
Máte funkční firmu, která má dostatek klientů? Ani tak byste neměli zanedbávat svou internetovou prezentaci, která je vaší výkladní skříní.

Informovat
Informační weby jsou vhodné pro korporátní sféru i zcela mimo ni. Může se jednat například o stránky zájmových spolků či jiných projektů.

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

CTR (Click Through Rate)

CTR, neboli Click-Through Rate, je procento uživatelů, kteří kliknou na odkaz nebo reklamu, ve vztahu k počtu zobrazení.

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

CTA (Call to action)CTA

CTA, neboli Call to Action, je prvek na webové stránce, který vybízí uživatele k provedení konkrétní akce, jako je nákup nebo registrace.

Slovník tvorby webů a online marketingových pojmů

CSS (Kaskádové styly – Cascading Style Sheets)

CSS, neboli Cascading Style Sheets, je jazyk pro popis vzhledu a formátování webových stránek, oddělený od HTML struktury.

Web je jako dům – 3 pilíře dobré stavby

Postavte svůj web tak, aby vám byl oporou při vašem podnikání a měl skvělý výkon. Nespoléhejte na levné zhotovitele. Fušeřina je dražší než si myslíte.

Zabezpečení účtu

Je vyžadována okamžitá akce, aby se zabránilo …

Přesně takovou větou často začínají podvodné výzvy, které se tváří jako informace od provozovatele nějaké služby.

Falešné profily na Facebooku

Jak zabránit krádeži Facebookového účtu, profilu

I když úplné zabránění vytváření falešných profilů nemusí být možné, přijetím těchto preventivních kroků můžete výrazně snížit riziko a ochránit svou online identitu.

Kontakty

Kontaktní osobou Proweby.cz je projektový manažer Přemek Kubák. Žije poblíž Brna a zná dobře zdejší podnikatelské prostředí. Rádi se s vámi potkáme v Brně, v Praze, ale i kdekoli jinde v České a Slovenské republice, nebo též na online schůzce.

Zanechte nám vzkaz
Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA od Google s ochranou soukromí a podmínkami používání.