Analýzu klíčových slov provádíme v rámci SEO analýz nebo samostatně. Děláme ji také při optimalizaci webu a při přípravě tvorby nového webu i nebo eshopu.

Analýza klíčových slov je opravdu klíčová

Pokud nevíte na jaká klíčová slova se chcete zaměřit nebo máte špatně vytvořený návrh klíčových slov, těžko můžete mít kvalitně udělané SEO a těžko můžete mít velkou návštěvnost, konverze a obraty. Pomůžeme Vám dostat na Váš web relevantní návštěvníky. Tedy ty, kteří hledají Vaše produkty a služby.

Jak začít se SEO?

Z důvodů, které jsme popsali v úvodu, je dobré začít právě analýzou klíčových slov. Klíčová slova musejí vystihovat podstatu Vašeho podnikání, nabízených produktů i služeb. Současně by však měla být co nejvíce hledaná ve fulltextových vyhledávačích.

Co naše analýza obsahuje?

Každé klíčové slovo otestujeme a do přehledné tabulky k němu napíšeme hledanost a pozice Vašeho webu na toto klíčové slovo. Dále navrhneme v jaké sekci by mělo být klíčové slovo použito a vymyslíme nové cílové stránky, neboli landing page, které bude třeba s ohledem na toto klíčové slovo vytvořit. Každé klíčové slovo také oštítkjeme několika značkami a tím ho zařadíme do tématických skupin. Pro návrhy klíčových slov používáme nástorje od Googlu, Seznamu a další SEO nástroje jako je Collabim.

Formát analýzy

Výstupním formátem je zpravidla soubor na Google disku (tabulka Google dokument), který Vám nasdílíme. V analýze můžete filtrovat podle jednotlivých kriterií a díky tomu pak snadno vyselektovat klíčová slova pro jednotlivé sekce i landingpage.

Klíčová slova a jejich použití na webu

Navržená klíčová slova můžete použít v nadpisech, textech, titulcích stránek, ALT popisech a titulcích obrázků. Dále je pak použijete při linkbuildingu a internetovém marketingu.

Sledování pozic klíčových slov ve vyhledávači

Po spuštění nového webu nebo v případě správy webových stránek, provádíme průběžně sledování pozic klíčových slov pomocí Collabimu a jiných speciálních nástrojů.

Kontaktujte nás